ik vind het sowieso bochtquote:
Zeg, steun MM eens in deze moeilijke tijdquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath knipt touw door
m'n vriendin:wat kinderachtigquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die heb ik niet![]()
Dat ga ik sowieso morgen even fixen...
doe ik toch. zo kan ze zich niet verhangenquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:51 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, steun MM eens in deze moeilijke tijd
Dank je D. voor nog net even dat bankie onder mijn voeten te schuiven toen Ruler het touw doorkniptequote:Op zaterdag 23 november 2013 00:51 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, steun MM eens in deze moeilijke tijd
Ik heb even genoegquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:53 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, je mag mijn portie hebben hoor
je moet elkaar helpen in (en uitquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dank je D. voor nog net even dat bankie onder mijn voeten te schuiven toen Ruler het touw doorknipte
ik wil je niet stuk hebbenquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dank je D. voor nog net even dat bankie onder mijn voeten te schuiven toen Ruler het touw doorknipte
Of iets leuksquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:54 schreef rulerofdeath het volgende:
nieuwe optie: bryan adamssssssssssssssssssssssssssssssssssss
de zomer van ' 69
is ook primaquote:
Kwartjes zijn opquote:
quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath knipt touw door
Ik denk dat het weer veilig isquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kwartjes zijn op
Ik begreep pas later wat je bedoelde met
[..]
Als je zelf al kachel bentquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:56 schreef Zokunen. het volgende:
Ik heb het koud
Maar zonde om nu de kachel nog hoger te zetten
Dat heb je soms bij bepaalde nummersquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:57 schreef Kally het volgende:
Niet dat ik het slecht vind hoor, bepaald gevoel erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |