Even inleven in de personen die niet lang in Amsterdam wonen en je snapt het.quote:Op zondag 1 december 2013 11:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Pionier ben je ook. Het is ook zo onoverzichtelijk allemaal, niet te geleuven.
Mijn beurt:quote:Op zondag 1 december 2013 11:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Pionier ben je ook. Het is ook zo onoverzichtelijk allemaal, niet te geleuven.
Ik heb geen moeite met orienteren maar ik probeer wel het centrum te vermijden wegens drukte en chaos , vooral door toeristen uit Drente en nog verder weg die zonder kijken de straat oversteken of lopen te keuvelen op het fietspadquote:Op zondag 1 december 2013 11:32 schreef Interv het volgende:
Ik snap ook niet dat iedereen hier zo soepel kan fietsen en auto rijden.
Achjee, gepikeerd.quote:Op zondag 1 december 2013 11:50 schreef AMDB het volgende:
eriksd wist gelijk de weg in Amsterdam, met zijn superieure richtingsgevoel en aangeboren fietsskills. Is er niet ergens een prijs voor Amsterdammer van het jaar?
Ik snap dat soort mensen ook niet, maar ook in Drenthe verdwaal ik.quote:Op zondag 1 december 2013 11:50 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met orienteren maar ik probeer wel het centrum te vermijden wegens drukte en chaos , vooral door toeristen uit Drente en nog verder weg die zonder kijken de straat oversteken of lopen te keuvelen op het fietspad
Fixedquote:Op zondag 1 december 2013 11:55 schreef Karina het volgende:
Ah gezellig, echte Amsterdammers internethelden he, meteen op de kast en lekker 'zuigen'
Dat zie ik. Vergeet je telefoon niet vanmiddag.quote:Op zondag 1 december 2013 11:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik geef je enkel waar je naar op zoek bent. Ik weet wel hoe het werkt op FOK! hoor
Moet ik ergens heen dan?quote:Op zondag 1 december 2013 11:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat zie ik. Vergeet je telefoon niet vanmiddag.
Ik ben een echte Groningse, heel erg nuchter en direct enzo. Jajaj.quote:Op zondag 1 december 2013 11:55 schreef Karina het volgende:
Ah gezellig, echte Amsterdammers he, meteen op de kast en lekker 'zuigen'
quote:Op zondag 1 december 2013 11:58 schreef Interv het volgende:
[..]
Ik ben een echte Groningse, heel erg nuchter en direct enzo. Jajaj.
Kan het me zo voorstellen. Ik zit de hele dag op zolder.quote:
Ik ben bezig met m'n scriptie. Nergens heen, behalve boodschappen doen.quote:Op zondag 1 december 2013 12:00 schreef eriksd het volgende:
het me zo voorstellen. Ik zit de hele dag
Alles buiten Amsterdam sowieso natuurlijk... buiten de ring kan nog NET.quote:Op zondag 1 december 2013 12:00 schreef AMDB het volgende:
[..]
Alles buiten de ring is provinciaal toch?
Alsof Amsterdammers ooit een paard in levende lijve hebben gezienquote:Op zondag 1 december 2013 12:01 schreef Interv het volgende:
[..]
Beter dan een over het paard getilde Amsterdammer, denk ik altijd
Topper, ik moet ook studeren vandaag. Leuk.quote:Op zondag 1 december 2013 12:00 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik ben bezig met m'n scriptie. Nergens heen, behalve boodschappen doen.
Jij hebt nog nooit die koets van de Heineken Experience zien rijden?quote:Op zondag 1 december 2013 12:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof Amsterdammers ooit een paard in levende lijve hebben gezien
Nee die nietquote:Op zondag 1 december 2013 12:03 schreef AMDB het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit die koets van de Heineken Experience zien rijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |