Trusten Robquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:31 schreef robdriessen het volgende:
Ja, ik ga naar mijn bed kruipen en dromen over tijgerin Kally
Welterusten allemaal
FOK!fossielen dusquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:33 schreef D. het volgende:
Ow, kennelijk mag je in Oldbies als je 10 jaar geregistreerd bent
quote:
dat is nog even wachten voor mijquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:33 schreef D. het volgende:
Ik moet nu aan oud en nieuw denken, toen verstond ik geen zak van wat je zei je accent en het vuurwerkquote:
Tja jammer maar helaas mijn vorige account heb ik af moeten schrijven. Dus ik wacht nog wel een paar jaarquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:33 schreef D. het volgende:
Oldbies was toch ooit tot userid 5000quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:33 schreef D. het volgende:
dondersquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:34 schreef D. het volgende:
[..]
Afgelopen week was het 12 jaar zie ik net
Ouwe bokquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:34 schreef D. het volgende:
[..]
Afgelopen week was het 12 jaar zie ik net
Ik weet mijn vorige account niet meerquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:34 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Tja jammer maar helaas mijn vorige account heb ik af moeten schrijven. Dus ik wacht nog wel een paar jaar
Wat nou accent?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet nu aan oud en nieuw denken, toen verstond ik geen zak van wat je zei je accent en het vuurwerk
het schijnt er wel erg rustig te zijn jaquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oldbies was toch ooit tot userid 5000
Ik dacht altijd dat dat het meest stoffige forum van FOK! was, misschien iets minder stoffig dan het gesloten Eiland
Ja of het komt door mijn accentquote:
Hey, die is lang terugquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:35 schreef Zokunen. het volgende:
Bowlen zit erop, zo naar huis en dan luisteren we nog ff.
Ja, daarom noem ik mezelf ook newbiequote:Op vrijdag 22 november 2013 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oldbies was toch ooit tot userid 5000
Geen idee, heb geen behoefte aan rond te gaan kijkenquote:Ik dacht altijd dat dat het meest stoffige forum van FOK! was, misschien iets minder stoffig dan het gesloten Eiland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |