quote:
Op zaterdag 23 november 2013 20:16 schreef Roadtrip het volgende:Ik woon al sinds mijn 15e alleen. Lang verhaal. Natuurlijk was het in het begin heftig. Elke dag feestjes en met oordopjes in slapen. Maar dat heeft gevormd wie ik nu ben.
Dus zo word je iemand met een enorm gat in de hand?
quote:
Wellicht zelfstandiger, emotioneel stabieler betwijfel ik.
Zelfredzamer lijkt me helemaal niet, gezien je moeite om in je levensstijl te bezuinigen.
quote:
Waar je dus drankjes van 5 euro MOET kopen?
Alsof uitgaan, wat dus een flinke uitgavenpost is, verplicht is...
quote:
Alsof alleen uitgaan voor een mooie avond zorgt en er niet genoeg anders te doen valt s'avonds...
Wat voor een sukkel ben je dat je uitgaan zo belangrijk vindt en ook al die overbodige luxe?
quote:
Dus niet emotioneel stabiel en waarschijnlijk ook zo'n impulsaankoopfiguur.
Je hebt hulp nodig jongen, niet meer geld.
En je moet prioriteiten stellen en goed nadenken over hoeveel overbodige luxe je wel niet hebt en wilt vasthouden.
Ik heb minder dan een derde van jouw inkomen per maand met daarbij een behoorlijke huur, toch kan ik me behoorlijk goed redden.
Leer eens beter met je geld om te gaan en minder aan onzin uit te geven voordat je hier komt klagen over zelf veroorzaakte geldproblemen.
Koopzieke uitgeefjunk!
[ Bericht 0% gewijzigd door Barachem op 24-11-2013 07:36:55 ]
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens