Ik weet het niet. Misschien is het ook wel aanstellerij. Ik ben echter altijd gewend controle te hebben over gesprekken enzo.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:02 schreef Sauslepel het volgende:
Overmatig gebruik van het woord awkward. Zelfs als het niet toepasselijk is
Ga nu topic lezen.
Topic gelezen edit:
Oke. Je vergeet te proosten, je kijkt iemand niet aan. Niemand die zich er druk om maakt, iedereen was waarschijnlijk toch dronken.
Dat is zo. Aan de andere kant is de ene persoon wel gewoon soepel dan de ander.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:11 schreef Confetti het volgende:
Alsof andere mensen allemaal zo soepel zijn.
Geloof me maar dat iedereen wel eens terugdenkt aan een gesprek en zich afvraagt wat ze fout hebben gedaan.
Dat is ook wel zo. Ik zit op dit moment in een dipje.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:16 schreef Saruna het volgende:
Ik ben een vrouw en ik doe dat soort dingen ook. Niemand heeft er ooit wat van gezegd en als ze last van me hebben moeten ze het zeggen. Gewoon schouders ophalen en doorgaan met je leven.
Als introvert moet je daar eigenlijk wel rekening mee houden. Gewoon om niet gek over te komen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:17 schreef Maanlander het volgende:
Stop met nadenken over wat andere mensen van je vinden.
Ik word liever gek gevonden dan saai awkward.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:21 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Als introvert moet je daar eigenlijk wel rekening mee houden. Gewoon om niet gek over te komen.
Zo probeer ik er dus ook tegen aan te kijken. Elke keer wanneer ik ga stappen gebeurt er gewoon gekke shit. Ik probeer er maar om te lachen, en mijn vrienden denken er zo ook over.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:22 schreef Maanlander het volgende:
[..]
Ik word liever gek gevonden dan saai awkward.
Goedzo...en je vrienden vragen je nog steeds mee uit... niet zoveel nadenken over wat anderen van je denken dus.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:24 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Zo probeer ik er dus ook tegen aan te kijken. Elke keer wanneer ik ga stappen gebeurt er gewoon gekke shit. Ik probeer er maar om te lachen, en mijn vrienden denken er zo ook over.
Überhaupt is iemand die zo vaak als ik uit ga waarschijnlijk niet saai... Maar soms wel gek.
Ik denk dat het merendeel daar de volgende ochtend niets meer van zal herinneren als ze überhaupt al iets herinneren.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:01 schreef Roadtrip het volgende:
Het ergste is dat eigenlijk een groot gedeelte van mijn sociale contact uit feestjes bestaat. Op het moment is het altijd super gezellig, maar de volgende dag ga ik altijd nadenken. Oh nee wat dacht die gozer ervan dat ik hem niet aankeek bij het proosten.
I don't know. Alles kan beter. Ik zou bijvoorbeeld graag meteen open met iemand willen kunnen zijn. En zelfverzekerder.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:25 schreef Maanlander het volgende:
[..]
Goedzo...en je vrienden vragen je nog steeds mee uit... niet zoveel nadenken over wat anderen van je denken dus.
A h je durft geen vrouwen aan te spreken?quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:29 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
I don't know. Alles kan beter. Ik zou bijvoorbeeld graag meteen open met iemand willen kunnen zijn. En zelfverzekerder.
Dat wel. Alleen (net als met gozers) duurt het ff voordat alles soepeltjes gaat.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:32 schreef Maanlander het volgende:
[..]
A h je durft geen vrouwen aan te spreken?
Mijn vrienden waren gisteren redelijk saai. Ze waren echt om 12 uur al naar huis gegaan.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk dat het merendeel daar de volgende ochtend niets meer van zal herinneren als ze überhaupt al iets herinneren.
Ik denk dat het eerder ligt aan de alcohol die daarna overbleef.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:40 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Mijn vrienden waren gisteren redelijk saai. Ze waren echt om 12 uur al naar huis gegaan.
Verassend genoeg was het ook echt veel gezelliger zonder ze. Misschien geen negatieve energie enzo meer.
Haha ik was om 8 uur al totaal bezopen. We gingen elkaar ontmoeten bij een cocktail bar waar ik om een zeg nooit nee reden 2x de sterkste cocktail had besteld. Het was echt bizar veel, gewoon een halve liter en bij elke slok voelde je her branden in je keel...quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder ligt aan de alcohol die daarna overbleef.
Die laatste klinkt stiekem toch wel een beetje herkenbaar. Eigenlijk zou ik dus gewoon met zo veel mogelijk mensen close moeten worden?quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:40 schreef katindeboom het volgende:
Je mag kiezen TS:
- http://nl.wikipedia.org/wiki/Sociale_fobie
- http://nl.wikipedia.org/wiki/Ontwijkende_persoonlijkheidsstoornis
Dat ligt dan boven het gemiddelde.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:44 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Die laatste klinkt stiekem toch wel een beetje herkenbaar. Eigenlijk zou ik dus gewoon met zo veel mogelijk mensen close moeten worden?
Ik heb nu maar 4 echt goede vrienden ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |