abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133290554
Beste Fok!ers,

Laat ik het meteen toegeven. Ik ben niet per se de persoon met de grootste sociale vaardigheden. Het is niet alsof ik een full-blown zolderkamer autist ben, maar soms doe ik dingen op een aardig awkward manier.

Ik ben iemand die bewust over dingen na moet denken. Ik moet erop letten op de juiste momenten goed oogcontact te houden, hoe mijn lichaamshouding moet zijn, hoe ik mezelf voor het eerst moet introduceren, wanneer mensen zich aan me irriteren, wanneer ik een awkward opmerking maak, wat ik moet zeggen, etc.

Meestal gaat dit goed. Wanneer ik mensen nog niet goed ken, valt dat ook niet op. Wanneer ik ze beter leer kennen zien ze soms ook mijn minder positieve eigenschappen. Dan kennen we elkaar echter al goed en maakt het niet zo veel meer uit.

Toch is het lastig. Zeker wanneer ik dronken ben kan ik lomp zijn. Dan kan ik niet meer goed opletten op sociale regels en heb ik er ook echt moeite mee. Bijvoorbeeld proosten en vergeten iemand aan te kijken. Of bij het dansen keihard afstand van een chick en niet samen klef worden. En ook wanneer er veel mensen en luide muziek is, kan ik soms het gesprek niet helemaal volgen. Dan heb ik drie opties. Iemand anders opzoeken, niks zeggen of gewoon toch proberen je niet zo vloeiend in het gesprek te mengen.

Het ergste is dat eigenlijk een groot gedeelte van mijn sociale contact uit feestjes bestaat. Op het moment is het altijd super gezellig, maar de volgende dag ga ik altijd nadenken. Oh nee wat dacht die gozer ervan dat ik hem niet aankeek bij het proosten. Hoe had ik kunnen zien dat het de chick van de barman was. Shit ik heb per ongeluk door iemand heen gepraat. In zijn geheel was het een vette avond, maar toch zijn er momenten waar ik mezelf gruwelijk voor lul heb gezet.

Hoe doen jullie Fok!ers dat? Zijn er nog meer Fok!ers die een beetje introvert zijn? Doen jullie ook wel eens sociaal gekke dingen?
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133290599
Autism is not a crime.
blablablabla
pi_133290605
Overmatig gebruik van het woord awkward. Zelfs als het niet toepasselijk is :')

Ga nu topic lezen.

Topic gelezen edit:
Oke. Je vergeet te proosten, je kijkt iemand niet aan. Niemand die zich er druk om maakt, iedereen was waarschijnlijk toch dronken.
pi_133290722
Eh ja wat je moet doen eh
Tja gewoon eh ja beter bedankt
pi_133290744
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:02 schreef Sauslepel het volgende:
Overmatig gebruik van het woord awkward. Zelfs als het niet toepasselijk is :')

Ga nu topic lezen.

Topic gelezen edit:
Oke. Je vergeet te proosten, je kijkt iemand niet aan. Niemand die zich er druk om maakt, iedereen was waarschijnlijk toch dronken.
Ik weet het niet. Misschien is het ook wel aanstellerij. Ik ben echter altijd gewend controle te hebben over gesprekken enzo.

Alleen tijdens het uitgaan heb ik die controle niet. En doe ik stomme dingen. Ook bijvoorbeeld wanneer ik naar een nieuwe tent ga waar ik niemand ken, duurt het echt een uur ofzo voordat ik gezellig met iedereen om ga. Of de barman net te vroeg aanspreken toen iedereen er nog was om een rondje te geven...

Ze waren trouwens verrassend nuchter. (Alhoewel ze ook om 1 uur weg gingen en ik toen met die chicks van de barman bezig was lol)
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133290832
Alsof andere mensen allemaal zo soepel zijn :') .

Geloof me maar dat iedereen wel eens terugdenkt aan een gesprek en zich afvraagt wat ze fout hebben gedaan.
pi_133290893
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:11 schreef Confetti het volgende:
Alsof andere mensen allemaal zo soepel zijn :') .

Geloof me maar dat iedereen wel eens terugdenkt aan een gesprek en zich afvraagt wat ze fout hebben gedaan.
Dat is zo. Aan de andere kant is de ene persoon wel gewoon soepel dan de ander.

Ik ben de totaal niet soepele persoon...
pi_133290989
Ik ben een vrouw en ik doe dat soort dingen ook. Niemand heeft er ooit wat van gezegd en als ze last van me hebben moeten ze het zeggen. Gewoon schouders ophalen en doorgaan met je leven.
pi_133291016
Stop met nadenken over wat andere mensen van je vinden.
  vrijdag 15 november 2013 @ 18:19:04 #10
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_133291059
Je bent wel een zolderkamer autist.
En altijd het laatste woord.
pi_133291082
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:16 schreef Saruna het volgende:
Ik ben een vrouw en ik doe dat soort dingen ook. Niemand heeft er ooit wat van gezegd en als ze last van me hebben moeten ze het zeggen. Gewoon schouders ophalen en doorgaan met je leven.
Dat is ook wel zo. Ik zit op dit moment in een dipje.

Normaal kan ik er met vrienden eigenlijk ook wel om lachen wanneer ik iets gruwelijk stoms doe. Ik vind het ook lief dat iemand meteen zei van bij het proosten aankijken. (Normaal doe ik dat ook gisteren vergeten)

Ik denk dat ik vanavond weer na een feestje ga proberen te gaan. Gewoon leren van je fouten en aanpassen enzo. En ook niet bang worden om te falen.
pi_133291114
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:17 schreef Maanlander het volgende:
Stop met nadenken over wat andere mensen van je vinden.
Als introvert moet je daar eigenlijk wel rekening mee houden. Gewoon om niet gek over te komen.
pi_133291170
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:21 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Als introvert moet je daar eigenlijk wel rekening mee houden. Gewoon om niet gek over te komen.
Ik word liever gek gevonden dan saai awkward.
pi_133291223
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:22 schreef Maanlander het volgende:

[..]

Ik word liever gek gevonden dan saai awkward.
Zo probeer ik er dus ook tegen aan te kijken. Elke keer wanneer ik ga stappen gebeurt er gewoon gekke shit. Ik probeer er maar om te lachen, en mijn vrienden denken er zo ook over.

Überhaupt is iemand die zo vaak als ik uit ga waarschijnlijk niet saai... Maar soms wel gek.
pi_133291250
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:24 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Zo probeer ik er dus ook tegen aan te kijken. Elke keer wanneer ik ga stappen gebeurt er gewoon gekke shit. Ik probeer er maar om te lachen, en mijn vrienden denken er zo ook over.

Überhaupt is iemand die zo vaak als ik uit ga waarschijnlijk niet saai... Maar soms wel gek.
Goedzo...en je vrienden vragen je nog steeds mee uit... niet zoveel nadenken over wat anderen van je denken dus.
  vrijdag 15 november 2013 @ 18:28:20 #16
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_133291310
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:01 schreef Roadtrip het volgende:
Het ergste is dat eigenlijk een groot gedeelte van mijn sociale contact uit feestjes bestaat. Op het moment is het altijd super gezellig, maar de volgende dag ga ik altijd nadenken. Oh nee wat dacht die gozer ervan dat ik hem niet aankeek bij het proosten.
Ik denk dat het merendeel daar de volgende ochtend niets meer van zal herinneren als ze überhaupt al iets herinneren.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_133291352
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:25 schreef Maanlander het volgende:

[..]

Goedzo...en je vrienden vragen je nog steeds mee uit... niet zoveel nadenken over wat anderen van je denken dus.
I don't know. Alles kan beter. Ik zou bijvoorbeeld graag meteen open met iemand willen kunnen zijn. En zelfverzekerder.
pi_133291421
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:29 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

I don't know. Alles kan beter. Ik zou bijvoorbeeld graag meteen open met iemand willen kunnen zijn. En zelfverzekerder.
A h je durft geen vrouwen aan te spreken?
pi_133291549
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:32 schreef Maanlander het volgende:

[..]

A h je durft geen vrouwen aan te spreken?
Dat wel. Alleen (net als met gozers) duurt het ff voordat alles soepeltjes gaat.

Maar het is ook echt ik ga liever naar een groot feest dan een bar ofzo. Heb het gewoon niet met eindeloos over de muziek ofzo praten.
pi_133291600
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:28 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Ik denk dat het merendeel daar de volgende ochtend niets meer van zal herinneren als ze überhaupt al iets herinneren.
Mijn vrienden waren gisteren redelijk saai. Ze waren echt om 12 uur al naar huis gegaan.

Verassend genoeg was het ook echt veel gezelliger zonder ze. Misschien geen negatieve energie enzo meer.
  vrijdag 15 november 2013 @ 18:41:12 #22
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_133291615
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:40 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Mijn vrienden waren gisteren redelijk saai. Ze waren echt om 12 uur al naar huis gegaan.

Verassend genoeg was het ook echt veel gezelliger zonder ze. Misschien geen negatieve energie enzo meer.
Ik denk dat het eerder ligt aan de alcohol die daarna overbleef.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_133291677
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:41 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Ik denk dat het eerder ligt aan de alcohol die daarna overbleef.
Haha ik was om 8 uur al totaal bezopen. We gingen elkaar ontmoeten bij een cocktail bar waar ik om een zeg nooit nee reden 2x de sterkste cocktail had besteld. Het was echt bizar veel, gewoon een halve liter en bij elke slok voelde je her branden in je keel...
pi_133291697
quote:
Die laatste klinkt stiekem toch wel een beetje herkenbaar. Eigenlijk zou ik dus gewoon met zo veel mogelijk mensen close moeten worden?

Ik heb nu maar 4 echt goede vrienden ofzo.
pi_133291733
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:44 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Die laatste klinkt stiekem toch wel een beetje herkenbaar. Eigenlijk zou ik dus gewoon met zo veel mogelijk mensen close moeten worden?

Ik heb nu maar 4 echt goede vrienden ofzo.
Dat ligt dan boven het gemiddelde.

En je mag kiezen, want zijn nagenoeg hetzelfde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')