Ik heb typaidsquote:
Apuleius maakt me blij met een dooie musquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:43 schreef Apuleius het volgende:
Den bud, daar ken ik een rijmpje op, maar dat heeft geen nut.
Neem mij niet kwalijk, P.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Apuleius maakt me blij met een dooie mus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.muhahaha whahahahah oowowoeoeoeoe woeeee wat een grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is iets persoonlijks denk ik, gebeurt bijna nooit.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:46 schreef Roadtrip het volgende:
Waarom worden al mijn topics een backfire?
Die man moet gewoon voor mij stoppenquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:51 schreef GrumpyCat het volgende:
Onterechte klacht, fout van jou, niet van de boessjoevoer
Ligt niet aan jou hoor, kuttopics verdienen gewoon een backfire.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:46 schreef Roadtrip het volgende:
Dit pareltje niet waarderenquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:53 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou hoor, kuttopics verdienen gewoon een backfire.
Ligt aan de TS, ik zelf heb er zelden last van.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:46 schreef Roadtrip het volgende:
Lol gozer wtf. Je hebt maar 1 topic gemaakt, en dat was een enorme backfire...quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ligt aan de TS, ik zelf heb er zelden last van.
zeker met z'n kloontjesquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:43 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Lol gozer wtf. Je hebt maar 1 topic gemaakt, en dat was een enorme backfire...
Wat een penisnijd. Check m'n pohi voordat je met zulke kul komt: dus ga niet praten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:43 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Lol gozer wtf. Je hebt maar 1 topic gemaakt, en dat was een enorme backfire...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |