quote:
Aan beiden kun je aan de foto van het hoofd wel zien dat het stevige tantes zijn. Zo niet, dan falen je skills.quote:
Stevig is een verzamelnaam voor alle vormen van een maatje meer. Deze dames lijken mollig maar zijn gewoon moddervet. Da's wel een verschil.quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:32 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
[..]
Aan beiden kun je aan de foto van het hoofd wel zien dat het stevige tantes zijn. Zo niet, dan falen je skills.
Nee, ik bedoelde dat ik dat ook een paar keer meegemaakt hebquote:Op zaterdag 23 november 2013 01:20 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Ik had nooit verwacht dat jij dik zou zijn.
Eureka, idd net als bij een zwart gat! Het licht dat door de lens van de camera wordt opgevangen wordt door de immense zwaartekracht van het lijf van de dikkerds in kwestie uit elkaar gerekt, waardoor het elektromagnetisch spectrum verschuift naar rood/infrarood , omdat een deel van het licht de immense zwaartekracht van deze vlezige hemellichamen niet kan ontsnappen, krijg je dus inderdaad een rode gloed.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Je kunt het aan de kleuren zien. Als er veel roodverschuiving is, is ze dik.
Dan wil ik jouw persoonlijke "hoer"aka vriendin (als je die hebt) weleens zien als je die meisjes niks vindt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:24 schreef HotSummerNight het volgende:
wat een hoeren op die foto's zeg
waarschijnlijk zijn de mannen teveel afgeleid door haar tieten ofzo want ik zie gewoon een bol gezicht en een dikke nek hoorquote:
Zeg er dan wel bij dat ze het aantrok toen ze acht was - en het daarna nooit meer heeft kunnen afrollen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:37 schreef dagbedrag het volgende:
Toch niet ontzettend dik toch?
Ze kan nog een badpak aan iig.
Ook hier blijkt: de liefde van de man gaat door de maag!quote:Op zaterdag 23 november 2013 09:49 schreef vera166 het volgende:
Heb ik ook altijd. Zie ik een lekker hoofd van een man, wat prima past op een gespierde kerel zegmaar, zit er een uitgehongerd lichaampje onder. Valt altijd tegen
Nouuu.....quote:Op zaterdag 23 november 2013 10:24 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ook hier blijkt: de liefde van de man gaat door de maag!
Of mannen die schrijven 1m90 te zijn en in werkelijkheid de 1m70 amper halen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 09:49 schreef vera166 het volgende:
Heb ik ook altijd. Zie ik een lekker hoofd van een man, wat prima past op een gespierde kerel zegmaar, zit er een uitgehongerd lichaampje onder. Valt altijd tegen
Dat snap ik echt niet. Ik begrijp nog wel waarom je niet meteen full body foto op zo'n site zou gooien als je dik bent, maar als je iemand gaat ontmoeten laat je toch van te voren wel een foto zien waarop het te zien is, denk ik dan.quote:Op zaterdag 23 november 2013 11:23 schreef Nottoopersonal het volgende:
Heb het meegemaakt. Járen geleden mijn eerste en meteen laatste afspraakje via datingsite, ik bezocht haar thuis. Foto wat ik van haar had was een pasfoto, best een leuk gezicht.
Moest twee trappen op en ze stond bij de deur te wachten...het was schokkend want ik had nooit verwacht dat ze zó dik zou zijn, en ook nog klein. Om eerlijk te zijn ging ik dan toch maar naar binnen om het kopje thee te drinken en kennis te maken met iemand waar ik twee weken mee had ge-smst. Bij de thee werd al gauw duidelijk door het aanbod aan vette koeken dat ze zelf niet op de lijn let, ik ben iemand die vaak sport en let op wat ik eet. Na 10 minuten kwamen haar ouders gewoon langs en naast me zitten, maar dit terzijde.
Het meisje had ook op de foto een verleidelijke glimlach, maar haar tanden waren geel ook nog.
Ik was daar niet lang gebleven, had bedankt voor de thee en gezelligheid, en had vast nog meer te doen die dag, wat weet ik niet meer.
duhquote:Op zaterdag 23 november 2013 10:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
waarschijnlijk zijn de mannen teveel afgeleid door haar tieten ofzo want ik zie gewoon een bol gezicht en een dikke nek hoor
Denk eerder dat hij erop doelt dat ze maar al te graag dr lichaam laat zien op internet. Dat is "hoerig". Dat betekent niet dat ze lelijk is.quote:Op zaterdag 23 november 2013 10:16 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dan wil ik jouw persoonlijke "hoer"aka vriendin (als je die hebt) weleens zien als je die meisjes niks vindt.
Laten we eerst een met die gefingeerde (lees: opblaaspop) van jou beginnen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 10:16 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dan wil ik jouw persoonlijke "hoer"aka vriendin (als je die hebt) weleens zien als je die meisjes niks vindt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |