En anders aan d'r hals en kin..quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:25 schreef BlauweTijger het volgende:
Meestal kan je aan de kop al zien of ze dik zijn of niet. Dat soort skills leer je op Tinder
De obvious dikkertjes wel ja. Helaas bestaan er ook dikkertjes met skills om blijkbaar de foto's vanuit de juiste hoek te makenquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:25 schreef BlauweTijger het volgende:
Meestal kan je aan de kop al zien of ze dik zijn of niet. Dat soort skills leer je op Tinder
Kun je nagaan hoe ze je piemel knalrood sabbelt!quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Je kunt het aan de kleuren zien. Als er veel roodverschuiving is, is ze dik.
Sommige dikke vrouwen hebben een heel mooi gezicht. Ze zijn dus niet lelijk maar alleen te dik.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:27 schreef dagbedrag het volgende:
Lelijke wijven neuken wel het lekkerst!![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:36 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Sommige dikke vrouwen hebben een heel mooi gezicht. Ze zijn dus niet lelijk maar alleen te dik.
Mensen schijnen veel te rollen in hun slaap dus ik zou er geen nacht bij blijven slapen als je geen suïcidale aanleg hebt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:37 schreef dagbedrag het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch niet ontzettend dik toch?
Ze kan nog een badpak aan iig.
Als ik je kon noten als administrator dan deed ik dat nu.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mensen schijnen veel te rollen in hun slaap dus ik zou er geen nacht bij blijven slapen als je geen suïcidale aanleg hebt.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mensen schijnen veel te rollen in hun slaap dus ik zou er geen nacht bij blijven slapen als je geen suïcidale aanleg hebt.
Dat zijn natuurlijk jouw implicaties. Het interesseert mij geen ene hol allemaal, ik maak genoeg grapjes en over de tijd heb ik zelf ook een buikje gekregen en het interesseert me geen reet als mensen daar een grapje over maken.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:40 schreef dagbedrag het volgende:
[..]
Als ik je kon noten als administrator dan deed ik dat nu.
Iets impliceert dat je deze groep minacht, ..en ik vind het een vrij overbodige opmerking dit.
Dat kan nuttig zijn.quote:
Heb je hier een voorbeeld van?quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Je kunt het aan de kleuren zien. Als er veel roodverschuiving is, is ze dik.
Aders ookquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:09 schreef Robophatt het volgende:
Handen zijn vaak ook wel een goede indicatie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |