is goedquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:59 schreef Drinky het volgende:
Ik besef me net dat als ik een pomp gaande heb door mijn lichaam ik in feite gewoon een 1,83m (femlet) erectie ben, aangezien een erectie niks anders is dan een lichaamsdeel wat harder en groter wordt vanwege grotere bloedtoevoer.
Wie wil mij in zich hebben?
Jammer van die hoofd.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
I dont care anymore.
Shiiiiiiiiit. Natty females moeten harder komen man. Deze shit loopt compleet uit hand.
http://thefreepants.com hebben zulke volgens mijquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Herkenbaar. Either stilte (met lawaai van andere gasten) of herrie uit je headphones, geen softe muziek.
Maar goed, dan valt bij 80% van de oefeningen je telefoon telkens uit je broekzak. Ben nog op zoek naar een lange trainingsbroek met ritszakken, verkopen ze die eigenlijk wel offline?
Nee, van Eritrea:quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik wilde connecten met McNulty. Hij is van de straat toch.
Cake-mans hoofd graag.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:49 schreef Fanta-stick het volgende:
Weet iemand waar ik goedkoop een zakmes in kan slaan?
Een taser voor 5 euro kan nooit veel zijn lijkt me.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:57 schreef Drinky het volgende:
zakmes hier bij de chinese markt halen, niet heel duur. Ook pepperspray, werpsterren, brass knuckles, tasers, allemaal voor rond de 5 euro
outdoor zaakquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:49 schreef Fanta-stick het volgende:
Zeg dat maar als zo'n ding 1 meter naast je afgaatquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Een taser voor 5 euro kan nooit veel zijn lijkt me.
Waar heb jij een zakmes voor nodig dan?quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:49 schreef Fanta-stick het volgende:
4 dagen bivakkeren.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waar heb jij een zakmes voor nodig dan?
ja toch! Ik rende net voor de metro, reed ie net weg.. Stopt ie paar meter verder weer om mij in te laten stappen.." Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om door te rijden" doorde luidsprekers..quote:
hebbie hem even gehugged?quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ja toch! Ik rende net voor de metro, reed ie net weg.. Stopt ie paar meter verder weer om mij in te laten stappen.." Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om door te rijden" doorde luidsprekers..faith in humanity restored
No thanks Nikolos.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:23 schreef VMSDKR het volgende:
Sapstengel? McNulty?
https://twitter.com/curacaobabyy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noorloos voor kwaliteitquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:49 schreef Fanta-stick het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |