Haha ja maar ze draaien echt veel kutmuziek hier. Katy Perry met dat hear me roar enzoquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:11 schreef Krabs2.0 het volgende:
Hebben jullie ook weleens van die guilty pleasure liedjes die ze afspelen in de sportschool?
![]()
![]()
![]()
Chill, ik word er een beetje moe van al die pauper pop in de sportschool.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:12 schreef Drinky het volgende:
Nee, ze draaien hier gewoon harde house. Op vrijdag hebben we altijd een housedj die in de club gym staat te draaien.
Dit is echt heel herkenbaar. Meestal luister ik Sabaton in de gym.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Katy Perry met dat hear me roar enzo
Volgende keer eigenlijk ff album van Slayer meenemen ofzo.
Ik voel me vereerd. Knap meisje. Ik ben trots, mijn zoon.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:35 schreef Klokov het volgende:
Ik heb nog maar naar 1 persoon gestuurd
edit: 2 volgens mij
Herkenbaar. Either stilte (met lawaai van andere gasten) of herrie uit je headphones, geen softe muziek.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:20 schreef Sapstengel het volgende:
Deze draaien ze ook altijd:
Wat een wijvenmuziek man, kun je toch niet op deadliften?
Maarja liften met headphones of oordoppen is ook kut.
I dont care anymore.quote:
grote reet oke, maar geen neppersquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
I dont care anymore.
Shiiiiiiiiit. Natty females moeten harder komen man. Deze shit loopt compleet uit hand.
In nieuwe gym draaien ze hardstyle, house, metal..quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:11 schreef Krabs2.0 het volgende:
Hebben jullie ook weleens van die guilty pleasure liedjes die ze afspelen in de sportschool?
![]()
![]()
![]()
Heb 2 adidastraini.gsbroeken met ritsenquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Herkenbaar. Either stilte (met lawaai van andere gasten) of herrie uit je headphones, geen softe muziek.
Maar goed, dan valt bij 80% van de oefeningen je telefoon telkens uit je broekzak. Ben nog op zoek naar een lange trainingsbroek met ritszakken, verkopen ze die eigenlijk wel offline?
quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:43 schreef McNulty het volgende:
Damn zojuist een zwaar fucked-up video gezien mennnnn.
Heeft daar niet mee te maken.quote:
is goedquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:59 schreef Drinky het volgende:
Ik besef me net dat als ik een pomp gaande heb door mijn lichaam ik in feite gewoon een 1,83m (femlet) erectie ben, aangezien een erectie niks anders is dan een lichaamsdeel wat harder en groter wordt vanwege grotere bloedtoevoer.
Wie wil mij in zich hebben?
Jammer van die hoofd.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
I dont care anymore.
Shiiiiiiiiit. Natty females moeten harder komen man. Deze shit loopt compleet uit hand.
http://thefreepants.com hebben zulke volgens mijquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Herkenbaar. Either stilte (met lawaai van andere gasten) of herrie uit je headphones, geen softe muziek.
Maar goed, dan valt bij 80% van de oefeningen je telefoon telkens uit je broekzak. Ben nog op zoek naar een lange trainingsbroek met ritszakken, verkopen ze die eigenlijk wel offline?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |