wijf dat je bent.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:04 schreef Drinky het volgende:
[..]
Haha labello
Ik gebruik puur natuurlijk bijenwas lippenbalsam met echte cacaoboter hoef al die parafinnes niet
Niks mis met mannenlichamen. No homoquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:42 schreef Fanta-stick het volgende:
Beetje homo- erotische sfeer hangt hier..
zo hypocriet. Wel quinoa eten en dan paraffines in je lipbalsem hebben. Kan je dat ampulletje lijnzaadextract ook wel weggooienquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:16 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik vind het zo flauw zonder parafinnes. Je wil toch iets te kauwen hebben.
en dan hebben we het nog niet over zijn overnight spelts ..quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:00 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
zo hypocriet. Wel quinoa eten en dan paraffines in je lipbalsem hebben. Kan je dat ampulletje lijnzaadextract ook wel weggooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Heb ook handcreme met macademianoten olie om mijn handen weer lekker zacht te maken na het liftenquote:
Sue me.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:00 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
zo hypocriet. Wel quinoa eten en dan paraffines in je lipbalsem hebben. Kan je dat ampulletje lijnzaadextract ook wel weggooien
Primadonna maar je zult geen kans krijgenquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Don't ask, don't tell. Trouwens binnenkort ff liften dan? Ik neem papa cor mee..
Waar doel je op?Ah op die manier.. Nee nee.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:29 schreef Klokov het volgende:
[..]
Primadonna maar je zult geen kans krijgen
Pics van je verloofde.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:29 schreef Klokov het volgende:
[..]
Primadonna maar je zult geen kans krijgen
Jammer van die moedervlek, ik zou niet rakenquote:
quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:14 schreef McNulty het volgende:
Deze is voor Sapstengel.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |