Laat ik mcnulty youw feeder wordenquote:
Zolang je jezelf er goed bij voelt moet het toch kunnen; genieten hoort er ook bijquote:
vinnik ookquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:37 schreef Drinky het volgende:
[..]
Zolang je jezelf er goed bij voelt moet het toch kunnen; genieten hoort er ook bij
Weetik, hou ik me ook netjes aanquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:39 schreef JackieBrown het volgende:
Volgens het sonja bakker boek mag je maar 2 bananen per week eten omdat er zoveel suikers in zitten en van suikers wordt je dik
Ik zal je mijn labellosaus op je mond geven..quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:41 schreef Awesome_ het volgende:
kk weer trouwens. Labello me helemaal suf.
nohomo
Montelly.quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik zal je mijn labellosaus op je mond geven..
Haha labelloquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:41 schreef Awesome_ het volgende:
kk weer trouwens. Labello me helemaal suf.
nohomo
Allemaal boefjes.quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:58 schreef McNulty het volgende:
[..]
Montelly.
Such a flirt.
[ afbeelding ]
u got me lulzzzquote:
Ik dacht dat dit een ad was, staat ook precies op de 2e plek op deze pagina. Had al screenshot gemaakt.quote:
Ik vind het zo flauw zonder parafinnes. Je wil toch iets te kauwen hebben.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:04 schreef Drinky het volgende:
[..]
Haha labello
Ik gebruik puur natuurlijk bijenwas lippenbalsam met echte cacaoboter hoef al die parafinnes niet
wijf dat je bent.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:04 schreef Drinky het volgende:
[..]
Haha labello
Ik gebruik puur natuurlijk bijenwas lippenbalsam met echte cacaoboter hoef al die parafinnes niet
Niks mis met mannenlichamen. No homoquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:42 schreef Fanta-stick het volgende:
Beetje homo- erotische sfeer hangt hier..
zo hypocriet. Wel quinoa eten en dan paraffines in je lipbalsem hebben. Kan je dat ampulletje lijnzaadextract ook wel weggooienquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:16 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik vind het zo flauw zonder parafinnes. Je wil toch iets te kauwen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |