Nee, van Eritrea:quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik wilde connecten met McNulty. Hij is van de straat toch.
Cake-mans hoofd graag.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:49 schreef Fanta-stick het volgende:
Weet iemand waar ik goedkoop een zakmes in kan slaan?
Een taser voor 5 euro kan nooit veel zijn lijkt me.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:57 schreef Drinky het volgende:
zakmes hier bij de chinese markt halen, niet heel duur. Ook pepperspray, werpsterren, brass knuckles, tasers, allemaal voor rond de 5 euro
outdoor zaakquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:49 schreef Fanta-stick het volgende:
Zeg dat maar als zo'n ding 1 meter naast je afgaatquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Een taser voor 5 euro kan nooit veel zijn lijkt me.
Waar heb jij een zakmes voor nodig dan?quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:49 schreef Fanta-stick het volgende:
4 dagen bivakkeren.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waar heb jij een zakmes voor nodig dan?
ja toch! Ik rende net voor de metro, reed ie net weg.. Stopt ie paar meter verder weer om mij in te laten stappen.." Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om door te rijden" doorde luidsprekers..quote:
hebbie hem even gehugged?quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ja toch! Ik rende net voor de metro, reed ie net weg.. Stopt ie paar meter verder weer om mij in te laten stappen.." Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om door te rijden" doorde luidsprekers..faith in humanity restored
No thanks Nikolos.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:23 schreef VMSDKR het volgende:
Sapstengel? McNulty?
https://twitter.com/curacaobabyy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noorloos voor kwaliteitquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:49 schreef Fanta-stick het volgende:
Zou raken.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:56 schreef Montelly het volgende:
Veel pounding met deze![]()
[ afbeelding ]
Niet in elk geval, maar in dit geval wel.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:09 schreef fathank het volgende:
Liever een dik mokkel neuken dan rukken.
Truequote:Op zaterdag 23 november 2013 21:09 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Niet in elk geval, maar in dit geval wel.
Aardige meneer.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ja toch! Ik rende net voor de metro, reed ie net weg.. Stopt ie paar meter verder weer om mij in te laten stappen.." Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om door te rijden" doorde luidsprekers..faith in humanity restored
quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:39 schreef THEFXR het volgende:
speciaal voor Sap:Al die vrouwen zouden zowat 10x knapper zijn als ze wat vet zouden verliezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
zoiets?quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Aardige meneer.
[..]
Al die vrouwen zouden zowat 10x knapper zijn als ze wat vet zouden verliezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |