Ahhh Yeahhhquote:Op zaterdag 23 november 2013 10:51 schreef stinkie het volgende:
Voor Nul: http://m.youtube.com/watc(...)ch%3Fv%3DSYyd0dvNNXU
Javaanquote:
Ik had het geld voordat ik de brief had. Prima service.quote:Op zaterdag 23 november 2013 11:18 schreef Fanta-stick het volgende:
Kreeg een brief van de Belastingsdienst dat ik een bedrag terugkrijg..altijd lekker natuurlijk omdat je eerst met hartkloppingen die brief opent. Ze zijn meestal erg snel met geld innen hoe zit het met geld uitkeren?
daar over gesproken, ik had laatst een wietje uit roffa, lag een kwartier lang op de grond (srs) van het lachen, komt er toch nog iets goed uit die kutstadquote:
rustig Mien jong, ik ga nog steeds hard in de gym. Ik ga mijn roots toch niet verwaarlozen om eventjes lam te wordenquote:Op zaterdag 23 november 2013 09:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoe gaat t met je gains? Ik lees meer dat je lam bent dan dat je in de gym hangt nl.
Zes weken ofzo?quote:Op zaterdag 23 november 2013 11:18 schreef Fanta-stick het volgende:
Kreeg een brief van de Belastingsdienst dat ik een bedrag terugkrijg..altijd lekker natuurlijk omdat je eerst met hartkloppingen die brief opent. Ze zijn meestal erg snel met geld innen hoe zit het met geld uitkeren?
Als je geld nodig hebt kom je maar bij je pappie vragen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 11:18 schreef Fanta-stick het volgende:
quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:09 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als je geld nodig hebt kom je maar bij je pappie vragen.
dat dere role-playquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:09 schreef CarbonC het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:09 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Nog extra dochters nodig?quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:09 schreef CarbonC het volgende:
[..]
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |