Bedoel meer dat het op isquote:Op zondag 24 november 2013 15:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
dan eet je het toch nog een keer? Iifym
hey mcfluryquote:
ekte endo's blijven op hun reet zitten en vreten wat andersquote:Op zondag 24 november 2013 15:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
winkels zijn nog open broertje.als je een echte endo bent ga je naar de super.
Hey bubblebutquote:Op zondag 24 november 2013 15:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
winkels zijn nog open broertje.als je een echte endo bent ga je naar de super.
ik zometeen een sandwich maken dat wil je niet weten...ik mis alleen slaquote:
wel eraf rennen anders endo gonna endo.. Gisteren after party dinner gehad. Turkse pizza me extra spangeritus. Vandaag in de gym al wat eraf getraind maar niet genoeg.quote:Op zondag 24 november 2013 15:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik zometeen een sandwich maken dat wil je niet weten...ik mis alleen sla
als ik je ergens mee kan/moet helpen moet je maar zeggen..quote:Op zondag 24 november 2013 15:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
wel eraf rennen anders endo gonna endo.. Gisteren after party dinner gehad. Turkse pizza me extra spangeritus. Vandaag in de gym al wat eraf getraind maar niet genoeg.
haha dikkekquote:Op zondag 24 november 2013 15:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
wel eraf rennen anders endo gonna endo.. Gisteren after party dinner gehad. Turkse pizza me extra spangeritus. Vandaag in de gym al wat eraf getraind maar niet genoeg.
bubblebutquote:
quote:Op zondag 24 november 2013 15:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ekte endo's blijven op hun reet zitten en vreten wat anders
RIP my inner endo
nee ben gwn asian maar harde facial powers.quote:Op zondag 24 november 2013 16:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vind het wel knap dat je met Asian genetics een snor kan groeien, of was jij geen Asian?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |