quote:Op zondag 24 november 2013 12:21 schreef Klokov het volgende:
CarbonC multiquote minder dan eerst, daarom ligt de reeks op sterven.
quote:
Volgende keer dat we meeten ga ik jou anaal vernederen..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 november 2013 14:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Volgende keer dat we meeten ga ik jou anaal vernederen..Klopt, wanneer kom je langs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedoel meer dat het op isquote:Op zondag 24 november 2013 15:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
dan eet je het toch nog een keer? Iifym
hey mcfluryquote:
ekte endo's blijven op hun reet zitten en vreten wat andersquote:Op zondag 24 november 2013 15:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
winkels zijn nog open broertje.als je een echte endo bent ga je naar de super.
Hey bubblebutquote:Op zondag 24 november 2013 15:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
winkels zijn nog open broertje.als je een echte endo bent ga je naar de super.
ik zometeen een sandwich maken dat wil je niet weten...ik mis alleen slaquote:
wel eraf rennen anders endo gonna endo.. Gisteren after party dinner gehad. Turkse pizza me extra spangeritus. Vandaag in de gym al wat eraf getraind maar niet genoeg.quote:Op zondag 24 november 2013 15:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik zometeen een sandwich maken dat wil je niet weten...ik mis alleen sla
als ik je ergens mee kan/moet helpen moet je maar zeggen..quote:Op zondag 24 november 2013 15:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
wel eraf rennen anders endo gonna endo.. Gisteren after party dinner gehad. Turkse pizza me extra spangeritus. Vandaag in de gym al wat eraf getraind maar niet genoeg.
haha dikkekquote:Op zondag 24 november 2013 15:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
wel eraf rennen anders endo gonna endo.. Gisteren after party dinner gehad. Turkse pizza me extra spangeritus. Vandaag in de gym al wat eraf getraind maar niet genoeg.
bubblebutquote:
quote:Op zondag 24 november 2013 15:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ekte endo's blijven op hun reet zitten en vreten wat anders
RIP my inner endo
nee ben gwn asian maar harde facial powers.quote:Op zondag 24 november 2013 16:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vind het wel knap dat je met Asian genetics een snor kan groeien, of was jij geen Asian?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |