SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Its-Jojo-4you op 22-11-2013 20:34:04 ]Nobody expects the Spanish Inquisition!
Veel plezier!quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:35 schreef MaJo het volgende:
Drukke dag achter de boeg en we vertrekken zo naar Düsseldorf dus even snel bijgelezen en ik ben weer weg
Ik had het niet over maar over ditte, waarbij ik me nu realiseer dat ik de naam verkeerd hadquote:Tim gefeliciteerd met je baan!en het is trouwens der Rudi, hij is een klant van ons
Doei!quote:Ook nog geen Secret santa inkopen gedaan, dat staat voor dit weekend op de planning
Ik ben weer weg
Ik kom er dan ook met enige regelmaatquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik hoorde net geen enkel slecht argument Tim
Hebben ze daar ook SNAB bieren?quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga zo naar een van de speciaalbiercafé's hier in Leeuwarden. Zeer traag barpersoneel, veel te groot voor de hoeveelheid mensen die er komt, voorzien van een echt biljart en snacks van twijfelachtige hygiëne, maar het is er erg fijn
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook SNAB bieren?
Ben geen bierliefhebber, maar die brouwen wat ik wel lekker vind...
Da's jammer, de Porter van ze vind ik ook top...quote:
Zonder label, kijken of het opvaltquote:
We proeven de whisky's sowieso blind, de flessen worden ingepakt in aluminium folie en als de vorm van de fles te opvallend is wordt die overgegoten in een neutrale of bewust andere herkenbare fles.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zonder label, kijken of het opvalt
Ik koop ook niet alles wat los en vast zit.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Kan me herinneren dat je dat al eens meer gezegd hebt. Nog nooit gehad en ik vind het een te groot risico om op te bieden op een veiling
IPA is mij veel te bitter...quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mocht je van een stevige IPA houden dan zit ik er nu aan een die ik dan aan kan raden: Viven Imperial IPA
Ik ben niet hip, ik houd niet van hop.quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM zit nu aan een vijgenbiertje van Jopen. Da's pas zoet...
Koop dat spul dan niet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en ik heb nu een foutje opengemaakt. Dacht dat ik een Kasteelbier bruin had, het blijkt een Kasteelbier Rouge te zijn. Fruitbiertje (wel in de volwassen 8% categorie), niet helemaal mijn ding....
Wel of niet nog houdbaar, het gaat nooit gedronken worden en kan dus weg straks...quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
bier met meer dan 7 a 8% alcohol kan meestal ver over de tht datum bewaart worden, soms wordt het zelfs lekkerder
Voor de slachtoffers van de tsunami in Japan, alweer bijna 3 jaar geleden, vlak voordat wij zelf naar Japan gingen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan nog maar een Whisky voordat ik ga maffen. Spririt of Unity it is.
Dank voor het aanbod, maar ik heb 'm geproefd tijdens een tasting.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als je wil proeven laat het maar weten (of had je er 3?)
quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:30 schreef B.ertha het volgende:
Nou, poeh poeh.
Ik ga slapen, wat zeg je me daarvan?
Ik wilde zeggen dat het wel erg vroeg is voor een vrijdagavond, maar had niet door dat het al na twaalven is.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:30 schreef B.ertha het volgende:
Nou, poeh poeh.
Ik ga slapen, wat zeg je me daarvan?
Time flies when you're having fun,quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat het wel erg vroeg is voor een vrijdagavond, maar had niet door dat het al na twaalven is.
Dat kan ik ook nooit.quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:12 schreef wyccie het volgende:
Fun, fun ... komt gewoon omdat ik laat thuis ben van het werk.
Ik zit me ook af te vragen waarom ik niet gewoon ga slapen aangezien ik morgen weer vroeg op moet. Maar ik vind het ook zo lastig meteen naar bed te gaan als ik nog niet zo lang thuis ben.
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:22 schreef wyccie het volgende:
Hmmm, dacht dat ik alles had gedaan wat ik nog wilde doen voor morgen, maar dat is niet zo.
Nu toch maar naar bed en de rest morgenochtend afmaken, geen zin om nu alsnog de pc aan te slingeren.
ik kan je linkje niet openen op mijn mobielquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Veel plezier!
[..]
Ik had het niet over maar over ditte, waarbij ik me nu realiseer dat ik de naam verkeerd had
[..]
Doei!
halloquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en is daar doodserieus in. Het is een reactie op een eerdere status waarin ze alleen "my feminism does in fact include hating men" zette. Extracties uit de daaropvolgende discussie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Of, zoals de ene kikker tegen de andere kikker zei: "time is fun when you're having flies".quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Time flies when you're having fun,
Dat, ja.quote:Op zaterdag 23 november 2013 02:37 schreef Cobra4 het volgende:
Of ze is een enorme troll of ze is geschift.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 02:50 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Of, zoals de ene kikker tegen de andere kikker zei: "time is fun when you're having flies".
Ik had ook het idee dat het vroeger was en dat ik me moest schamenquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat het wel erg vroeg is voor een vrijdagavond, maar had niet door dat het al na twaalven is.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 02:50 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Of, zoals de ene kikker tegen de andere kikker zei: "time is fun when you're having flies".
Omdat dat tof is voor je neefje!quote:Op zaterdag 23 november 2013 09:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Zometeen Sinterklaas inzwaaien met m'n neefje.
Waarom ook alweer?
ik weet hetquote:Op zaterdag 23 november 2013 09:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Omdat dat tof is voor je neefje!
B., ik ga zo wel op de trein, maar niet zó ver
Pieternel of Sinterklazina?quote:Op zaterdag 23 november 2013 09:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik weet het![]()
en dan gaat hij weer vragen waar m'n vriendin is. Nou, die zit op de boot, maar dat zal ik maar niet vertellen
het eerste. En pics misschien later vandaag.quote:Op zaterdag 23 november 2013 09:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pieternel of Sinterklazina?
Anyway, doe maar pics...
mooi vooruitzichtquote:
quote:
Ja alleen overstap, we willen ons focussen op de westkust, SF, LA, Vegas, en de parken. Grand Canyon, Yosemite, Death Valley, en als het even kan willen we Yellowstone ook meepakken... En verder zien we welquote:Op zaterdag 23 november 2013 09:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Ga je ook naar San Antonio?
Texas is schitterend...
O wacht, slechts een overstap op Houston...![]()
Ja we hebben er echt zin in, dit is echt onze eerste grote verre reisquote:
Yellowstone...quote:Op zaterdag 23 november 2013 09:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja alleen overstap, we willen ons focussen op de westkust, SF, LA, Vegas, en de parken. Grand Canyon, Yosemite, Death Valley, en als het even kan willen we Yellowstone ook meepakken... En verder zien we wel. Auto huren en zien waar die ons brengt
.
[..]
Ja we hebben er echt zin in, dit is echt onze eerste grote verre reis.
Topquote:Op zaterdag 23 november 2013 10:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yellowstone...
Mooi, maar dat ligt een aardig eindje uit de richting.
Wij hebben het tijdens onze rondreis van 3 weken daarom geskipt.
Maar jij gaat iets langer, dus misschien is het te doen.
Als je info wilt, ik heb genoeg...
Waar gaat de reis naartoe?quote:Op zaterdag 23 november 2013 09:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Omdat dat tof is voor je neefje!
B., ik ga zo wel op de trein, maar niet zó ver
ook een beetje aan jezelf denken (maar logisch dat KLB wat lastiger te managen is en dat je daarvoor eerst de juiste middelen meeneemtquote:Op zaterdag 23 november 2013 11:00 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh!
Ik zou best een bakkie lusten, maar zit in de trein... Heb vanalles mee voor mn baby, maar voor mezelf nog geen flesje water
ik moest iig niet direct meequote:Op zaterdag 23 november 2013 12:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hangt er vanaf of je mee naar Spanje mag
Ben benieuwd of nieuwe discs de boel gaan redden.quote:Hi there
Thank you for your email.
We're sorry to hear you have received a faulty disc.
We will of course send you a replacement.
Thank you for including your address. We will ensure a replacement is shipped as soon as possible.
Kind regards,
Concert Live
Customer Services
Niet slecht...quote:Broken Glass Park
Waterfront
I Travel
Once Upon a Time
All the Things She Said
Hunter and the Hunted
Promised You a Miracle
Glittering Prize
Theme For Great Cities
Someone Somewhere in Summertime
This Fear of Gods
The American
Love Song
See the Lights
Don't You (Forget About Me)
New Gold Dream (81-82-83-84)
Book of Brilliant Things / Speed Your Love To Me (instrumental)
Sanctify Yourself
Alive and Kicking
wij hebben twee retours voor 1320 euroquote:Op zaterdag 23 november 2013 11:14 schreef MaJo het volgende:
Tof Bart! Als je nog een mooie deal ziet voor juli/augustus let me know! Alle tickets die ik vind zijn rond de 1000 pp, dat moet goedkoper kunnen. En ik kijk uit naar je verhalen
Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:30 schreef Bart het volgende:
Nu nog kijken waar ik goedkoop een mustang convertible kan huren![]()
Goedkoopste wat ik tot nu toe heb was zo'n 1250 euro met twee bestuurders en onbeperkt kilometers.
We hebben er echt zo'n zin in, nu al. Mag de dikke spiegelreflex van een vriend lenen, dus dat worden veel en mooie kiekjes. Zal ze ook zeker hier posten
.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 23 november 2013 11:00 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh!
Ik zou best een bakkie lusten, maar zit in de trein... Heb vanalles mee voor mn baby, maar voor mezelf nog geen flesje water
ja lekker.quote:
neem je hem wel mee in de handbagage?quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:30 schreef Bart het volgende:
We hebben er echt zo'n zin in, nu al. Mag de dikke spiegelreflex van een vriend lenen, dus dat worden veel en mooie kiekjes. Zal ze ook zeker hier posten
.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
neem je hem wel mee in de handbagage?
quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
neem je hem wel mee in de handbagage?
Ik ookquote:Op zaterdag 23 november 2013 10:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yellowstone...
Mooi, maar dat ligt een aardig eindje uit de richting.
Wij hebben het tijdens onze rondreis van 3 weken daarom geskipt.
Maar jij gaat iets langer, dus misschien is het te doen.
Als je info wilt, ik heb genoeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |