Tenzij ik vertrek omdat bitterlimoen gemeen doet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:18 schreef Bitterlemon het volgende:
Tien topics in drie dagen. Dat is ongeveer 24.000 topics in twintig jaar.
Limoen?quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:19 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Tenzij ik vertrek omdat bitterlimoen gemeen doet.
Welke precies? Een hoop met inkijk, maar heb je ze geheel ontbloot gezien?quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:17 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb de tietenfoto's van Meloewa gezien. Best wel mooie jetsers
Geheel ontbloot uiteraard. Voor minder kom ik mijn bed niet eens uit .quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:18 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Welke precies? Een hoop met inkijk, maar heb je ze geheel ontbloot gezien?
omg dm pls.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geheel ontbloot uiteraard. Voor minder kom ik mijn bed niet eens uit .
Je moet Oerbeer lokquoten hij is niet meer in het bezit maar kan je via een speciale queeste op weg helpen ze te vinden en aanschouwenquote:
Zoveel moeite om jetsers te zienquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je moet Oerbeer lokquoten hij is niet meer in het bezit maar kan je via een speciale queeste op weg helpen ze te vinden en aanschouwen
quote:
Wat waren je SE cijfers? Of heb je die nog niet?quote:
Donniequote:
Wel oké.quote:
WisA: 4,5quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat waren je SE cijfers? Of heb je die nog niet?
Oh jeetje, geen taart voor jou.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
WisA: 4,5
Frans: 4,4
Sk: 3,8 (wordt her)
Engels: 3,1
Bio: 6,2
Ned.: 6,1
Nat: 4.6
Engels!?!?!? Watquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
WisA: 4,5
Frans: 4,4
Sk: 3,8 (wordt her)
Engels: 3,1
Bio: 6,2
Ned.: 6,1
Nat: 4.6
Arme BBQ.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hij is er nietZal wel nokkie zijn gegaan.
Iedereen had het slecht gemaaktquote:
Komt welquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Oh jeetje, geen taart voor jou.
Geen smoesje, wat voor toets was het?quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
Iedereen had het slecht gemaakt
5.0
[..]
Komt wel
CE Engels is leesvaardigheid, dat kan eenieder. dat is wat makkelijker.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
Iedereen had het slecht gemaakt
5.0
[..]
Komt wel
War poets en modernists.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Geen smoesje, wat voor toets was het?
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:04 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
CE Engels is leesvaardigheid, dat kan eenieder.
Ik waardeer dit wel.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:05 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik moet echt normaler gaan posten
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:07 schreef DrNick het volgende:
[..]
War poets en modernists.
[..]
Dat zeg ik
[..]
Ik waardeer dit wel.
Netjes, ik heb 2 vragen precies andersom gemaaktquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:10 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
9,3 voor m'n eindexamen Engels.
8quote:
Hoi Moiraquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:13 schreef Moira. het volgende:
Goede TT.
[..]
deze ga ik voor mono kopen
Mono's pener is te groot voor die uitsparing toch?quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:13 schreef Moira. het volgende:
Goede TT.
[..]
deze ga ik voor mono kopen
Jij hebt meer FOK!tetten gezien dan de gemiddelde KPD-fapperquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:17 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb de tietenfoto's van Meloewa gezien. Best wel mooie jetsers
Nee, ben net thuis en niet bij Monoquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hoi MoiraHeeft Mono je de groetjes namens mij gedaan?
Misschien verkopen ze 'm ook in XXLquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:14 schreef DrNick het volgende:
[..]
Mono's pener is te groot voor die uitsparing toch?
Oh okéquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, ben net thuis en niet bij Mono
Watquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:14 schreef DrNick het volgende:
[..]
Mono's pener is te groot voor die uitsparing toch?
Ik eerst ook maar opeens snapte ik hetquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Netjes! Ik vind goniometrie echt om te huilen
Dat had ik met scheikundequote:Op vrijdag 22 november 2013 22:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik eerst ook maar opeens snapte ik het![]()
M'n wiskunde leraar had eerst geen vertrouwen in me. Haal ik 1 van de hoogste cijfers
Nicequote:Op vrijdag 22 november 2013 22:20 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dat had ik met scheikundeNa er anderhalf jaar niks mee te hebben gedaan besloot ik de boeken eens op te pakken. Heb er nog aanleg voor ook.
Hi Paul.quote:
Slet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:21 schreef Moira. het volgende:
Eerste nacht sinds Londen dat ik weer in m'n eigen bed slaap![]()
Wejo dinoquote:
Bittergarnituurquote:
quote:
Bitterlemon was eerst verliefd op me.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:24 schreef Moira. het volgende:
Hihi Bitterlemon mocht mij eerst niet.
Dat was grappig.
nicequote:Op vrijdag 22 november 2013 22:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
LB
[..]
Hey, nee mischien morgen avond hehe
hoe is het hier?
Klopt. Toen had je ook nog die irritante UI.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:24 schreef Moira. het volgende:
Dat was grappig.
Nu niet meer, dan?quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bitterlemon was eerst verliefd op me.
Wat, deze?quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:25 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Klopt. Toen had je ook nog die irritante UI.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:24 schreef Moira. het volgende:
Dat was grappig.
Bby, dat kun je vergelijken met een habborelatie.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bitterlemon was eerst verliefd op me.
quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:26 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Bby, dat kun je vergelijken met een habborelatie.
Ik ben maar op één persoon verliefd.
Hé, een kutuser!quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:26 schreef Moira. het volgende:
Iemand niet mogen omdat UIHet is geen KKK logo
Neequote:
Jezelf?quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:26 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Habborelatiesquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:26 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Bierbaasquote:
lolwat.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Habborelaties
In de ontvangshal vragen "WIE WIL VERKERING TYP 123" en dan wie 123 typt uitnodigen in je eigen kamer, en dan op een 2p bed gaan liggen, en dan dat bed omdraaien en dan lag je op elkaar huuuuuuuuuu
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:27 schreef Moira. het volgende:
HEE WIE HEEFT MIJ EEN BASIC ABO GEGEVEN?
Goed zo.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
nice
prima prima
3 dagen niet kunnen blowen omdat ik met m'n vader in Londen zat, dus nu weer ff inhalen jwz
Oh, sorry.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat niet kennenkutjeugd heb je dan gehad
Mja niet meer elke dag blowen is eigenlijk juist a good thing. Word je weer veel opgewekter vanquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Goed zo.
Ik blow niet meer zo vaak jammer genoeg
Maar af en toe, morgen bij me zusje haar vriend op bezoek jw
Speel maar met jezelf, jaquote:
rip in peacequote:Op vrijdag 22 november 2013 22:30 schreef Fopje het volgende:
Steun mij.The voice of holland staat aan
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Habborelaties
In de ontvangshal vragen "WIE WIL VERKERING TYP 123" en dan wie 123 typt uitnodigen in je eigen kamer, en dan op een 2p bed gaan liggen, en dan dat bed omdraaien en dan lag je op elkaar huuuuuuuuuu
Doe uit.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:30 schreef Fopje het volgende:
Bitterlemon noemt me een homo, kloon en maakt grappen over m'n fallus. Hij is de laatste die het recht heeft te oordelen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bitterlemon vond hem aggressief ofzo
Sterktequote:Op vrijdag 22 november 2013 22:30 schreef Fopje het volgende:
Meh hij heeft zijn mening over mij bijgesteld dus dan vind ik je sowieso tofquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:30 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Bitterlemon noemt me een homo, kloon en maakt grappen over m'n fallus. Hij is de laatste die het recht heeft te oordelen.
Ja, dat mompelde Mono in z'n slaap.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:31 schreef Moira. het volgende:
iemand al mijn nieuwe ondertitel + sig opgevallen?
Nu wel.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:31 schreef Moira. het volgende:
Jij bent gestoord.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
Scheikunde is het meest akelige vak der vakken.
Leer je wel?quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
Scheikunde is het meest akelige vak der vakken.
2 jaar terug ofzo was er ook zo'n reeks waarin we gingen trollen daarquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:29 schreef Moira. het volgende:
Vroeger wilde ik altijd Hobba worden maar die hebben ze nu in Habbo Hotel niet meer
Tijdje terug nog met een stel FOK!kers Habbo gespeeld
Had nog allemaal meubi
Haha jaquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:32 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ja, dat mompelde Mono in z'n slaap.
Zou best kunnen dat ik daar bij ben geweestquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:32 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
2 jaar terug ofzo was er ook zo'n reeks waarin we gingen trollen daar![]()
Jij gaat niet slagenquote:
Donnie pls.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:30 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Bitterlemon noemt me een homo, kloon en maakt grappen over m'n fallus. Hij is de laatste die het recht heeft te oordelen.
Ja, weet ik zeker trouwens! Want toen ik de vorige keer inlogde viel me al op dat er stond "laatst aangemeld om xx-xx-2011", dus ik had al zoiets van "oh ik heb al eens eerder een reünie gehouden ofzoquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat ik daar bij ben geweest
Nou geweldig meid DOE NOU NIET ALSOF JE 8 JAAR BENT VERDULLEquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:31 schreef Moira. het volgende:
R+R=BACK JEWEETTOGGquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Nou geweldig meid DOE NOU NIET ALSOF JE 8 JAAR BENT VERDULLE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
En dan had je dat ene meisje dat iedereen toevoegde om snel bij 1.000 vrienden te komenquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
was je niet populair op hyves ofzo?
Ik ben er?quote:
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:41 schreef Paul het volgende:
Er zijn te weinig mensen, ik denk dat niet iedereen weet dat de SC weer terug is
Idd, ik had het ook gemist. Maar wel steeds meer mensen komen er achterquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:41 schreef Paul het volgende:
Er zijn te weinig mensen, ik denk dat niet iedereen weet dat de SC weer terug is
Niet nodig, je bent nog steeds moeilijk dik. Dat verbloem je niet zo makkelijkquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:45 schreef DonnieDarkno het volgende:
Omg Mono is erSnel make up opdoen.
Ik ben heul niet dikquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet nodig, je bent nog steeds moeilijk dik. Dat verbloem je niet zo makkelijk
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet nodig, je bent nog steeds moeilijk dik. Dat verbloem je niet zo makkelijk
quote:
Hoiquote:
Ja hoorquote:
STACK ON STACK ON STACK.quote:
Deze stack op deze stack.quote:
IDOOLquote:
Welkom terugquote:
Doe eens rustig manquote:
Wat?quote:
Thanksquote:
Wat ging je eigenlijk doen?quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Was tofMaar wel awkward af en toe.
Maar dat wordt een gewoonte.
![]()
Bier drinken, en daarna bowlen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat ging je eigenlijk doen?
Awhhhhhhquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Bier drinken, en daarna bowlen.Was opeens een spontaan idee van een collega. En toen kwam de vriendin van m'n baas opeens ook, met een aantal vriendinnen van d'r.
Dan raad je 't al.
quote:
Ik heb behoorlijk wat op.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Awhhhhhh
Misschien moest je meer drinken
Dus ehhquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb behoorlijk wat op.Ik kon iig. niet echt fatsoenlijk meer bowlen.
Ik DM welquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Merk je dat ik aangeschoten ben?
Nee toch?
autiboii tochquote:Op zaterdag 23 november 2013 01:35 schreef d4v1d het volgende:
Mij is het ooit gelukt een bowling bal twee banen verderop te krijgen..
.. ik was niet dronken
Ik ben klein verder niet echt problemen.quote:
En je hebt een beugelquote:Op zaterdag 23 november 2013 01:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben klein verder niet echt problemen.
Voor paar maandjes en ook geen probleem.quote:
Pics dan.quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Voor paar maandjes en ook geen probleem.
Waarom? Nooit een beugel gezien?quote:
Jawel hoor. Maar jij had toch iets tegen je beugel en daarmee op de foto gaan?quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Waarom? Nooit een beugel gezien?
Jij durft toch helemaal niet op foto?quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar jij had toch iets tegen je beugel en daarmee op de foto gaan?
Durven is t niet. Maar ik heb niet de behoeftebom foto's van mezelf rond te zaaien op het internet.quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jij durft toch helemaal niet op foto?
Ik heb niet de behoefte om foto's van m'n beugel rond te zaaien op het internet.quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Durven is t niet. Maar ik heb niet de behoeftebom foto's van mezelf rond te zaaien op het internet.
Oke.quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb niet de behoefte om foto's van m'n beugel rond te zaaien op het internet.
Ik wil graag een bbq worst.quote:
Mogguh, mensen die moeten werken van 12 tot 17quote:
Dat is kut wakker wordenquote:Op zaterdag 23 november 2013 11:30 schreef Roburtt het volgende:
Wow shit word ik wakker staan er allemaal mensen in mn kamer om de vochtigheid te meten
Welke winkel?quote:Op zaterdag 23 november 2013 11:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mogguh, mensen die moeten werken van 12 tot 17
In een winkel werken op zaterdag
Alleen mensen die dood willen doen dat
Ja ik dacht ik eerst dat ik nog stoned was van gisterquote:
Ik moet soms op zondag 12 tot 17, had je niks meer aan je dag. Krijg je wel dubbel betaaldquote:Op zaterdag 23 november 2013 11:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mogguh, mensen die moeten werken van 12 tot 17
In een winkel werken op zaterdag
Alleen mensen die dood willen doen dat
Ja man, helemaal ont-pauperd zelfs! Best een goede winkel eigenlijk als je shit nodig hebt.quote:
Ik kreeg bij het tankstation nooit dubbel betaald op zondagquote:Op zaterdag 23 november 2013 11:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik moet soms op zondag 12 tot 17, had je niks meer aan je dag. Krijg je wel dubbel betaald
Oei, da's kut...quote:Op zaterdag 23 november 2013 11:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kreeg bij het tankstation nooit dubbel betaald op zondag
Terwijl ik elke zondag moest werken van 16:00 tot 22:00 of 09:00 tot 13:00
Ja best wel he?quote:
Weet ik eigenlijk niet. Volgens mij niet wat niggas zijn skeer.quote:Op zaterdag 23 november 2013 11:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oei, da's kut...
En feestdagen?
Awhhquote:Op zaterdag 23 november 2013 11:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Volgens mij niet wat niggas zijn skeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |