hier ook aan de mandarijntjesquote:Op maandag 2 december 2013 15:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Nu mandarijnen en kop warme chocolade.
Vanavond ravioli met chili-tomatensaus.
Omnomquote:Op maandag 2 december 2013 15:34 schreef Mirjam het volgende:
Vanavond boerenkool met spekjes en rookworst.
Er staan ook stoofperen op, eventueel als dessert en anders morgen
Dat klinkt echt goddelijk!quote:Op maandag 2 december 2013 19:02 schreef motorbloempje het volgende:
Pasta met peer en walnoot in een gorgonzolasaus met wat uitgebakken spekjes
Nou ja, pasta koken lukt wel hè?quote:
Dank je! En helemaal na afloop pas de walnoot er over of gaat dat ergens halverwege er door?quote:Op maandag 2 december 2013 19:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, pasta koken lukt wel hè?
Saus maak ik met een bechamel met een deel single cream en een deel melk en dan gorgonzola er in smelten. Gebruik de piccante gorgonzola van de Lidl hiervoor
En dan peer in stukjes gesneden met de saus opwarmen en wat uitgebakken spekjes erbij. Oh, en wat knoflook, naar smaak, naast wat peper en zout en nootmuskaat eventueel.
Oh ja, op 't einde ergens, gewoon met de peer mee, ofzo!quote:Op maandag 2 december 2013 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je! En helemaal na afloop pas de walnoot er over of gaat dat ergens halverwege er door?
Slavinken, zo gewoon maar zo lekkerquote:Op maandag 2 december 2013 19:16 schreef BlackLining het volgende:
Zo maar weer eens hutspot.
Zonder klapstuk trouwens. Dat duurt mij veel te lang. Maak wel wat slavinken.
Driebuurveen? Hoe smaakt dat?quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Net een kom aardappel en preisoep met stukken gedroogde worst. Beker ijskoude melk twee boterhammen met ham, gekokt ei en tomaat.
Straks om driebuurveen wit bolletje met zoute haring en ui.
Vanavond bloemkool, kippendijen, aardappel kroketten en een salade
Aan kip moet je toch ook vooral zelf de smaak toevoegenquote:Op maandag 2 december 2013 22:54 schreef Geerd het volgende:
Niet echt lekker, kip van de Jumbo zat totaal geen smaak aan, Volgens de verpakking wat ik er van af las geen plofkip.
Nou hier geen vlees van de Jumbo meer,
Ja voor broodbeleg meer ook niet.
Mwja hoeft niet wanneer je goede kip hebt heb je geen kruiden nodig, heerlijk malse filetjesquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Aan kip moet je toch ook vooral zelf de smaak toevoegen?
Hier wordt het vandaag een soepje (uit blik: Goulash of Erwten) met stokbrood (en voor mij kruidenboter) en een ciabatta.
Geen erwten, want die krijg ik weer vers- en huisgemaakt van mijn vader aankomende donderdag/vrijdag.
Ja hequote:Op woensdag 4 december 2013 18:16 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik geloof dat mijn chef aardappelgratin, snijboontjes en groentenburgers aan het bakken is. Zo lekker als het eten klaar is als je thuis komt
lekkerrquote:Op woensdag 4 december 2013 19:41 schreef SEMTEX het volgende:
Zelf pizza gemacht:
[ afbeelding ]
Met imitatiekaas, tomatenpuree, kastanje champignons, tomaatjes en rucolaHet deeg is met speltbloem gemaakt.
quote:Op woensdag 4 december 2013 19:43 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
lekkerralleen wat is imitatiekaas? nog nooit van gehoord!?
ik heb vandaag 8 mandarijnen naar binnen gewerkt en nu nog een bak kwark
aha oke duidelijk!quote:Op woensdag 4 december 2013 19:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speciaal spul dat smelt zodra je het verhit. Ik ben allergisch voor normale kaas.
Ik zou volgende keer eerst even je champignons koken of bakken voor je ze op de pizza doet. Nu lijken ze erg droog/licht/rauw.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:41 schreef SEMTEX het volgende:
Zelf pizza gemacht:
[ afbeelding ]
Met imitatiekaas, tomatenpuree, kastanje champignons, tomaatjes en rucolaHet deeg is met speltbloem gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |