Het was zelfs "breaking news" op CNN dat ze haar haren kort heeft.quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het was zelfs "breaking news" op CNN dat ze haar haren kort heeft.
quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het was zelfs "breaking news" op CNN dat ze haar haren kort heeft.
Van die films heb ik ook genoten, ik was alleen teleurgesteld dat Bradley Cooper geen Oscar heeft gewonnen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:18 schreef iBenny het volgende:
Hunger Games
Silver Linings Playblook
Jennifer Lawrence
JLo en JLaw.quote:
Gebeurt wel vaker zie Jason Lawrence een andere JLaw.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
JLo en JLaw.
Serieus, ze noemen haar echt JLaw...
Zeg het ze.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:24 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Wie de neuk is zij nu weer, nooit van gehoord en echt lekker is ze ook niet.
eens , haar uitstraling is wel pakkendquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:54 schreef _Joy_ het volgende:
Ik vind haar op foto's minder mooi dan op bewegend beeld.
Het gaat me ook niet om haar uiterlijk, meer dat ik het allemaal een beetje te gemaakt vind worden, geen idee hoe ik het uit moet leggen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:09 schreef female81 het volgende:
Gewoon iemand die het meer van uitstraling dan van uiterlijke perfectie moet hebben.
En daar wordt ze uiteindelijk alsnog best wel mooi van, vind ik. Zelfs met kort haar.
Natuurlyk wél. Ick ben de enige ekte KLB keuning mien manG!quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:46 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Daar heb jij helemaal de autoriteit niet voor.
Keuning is slechts een symbolische functie. Jouw mening is totaal irrelevant.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:53 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Natuurlyk wél. Ick ben de enige ekte KLB keuning mien manG!
Voornamelijk op internet en tv natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:10 schreef zovty het volgende:
Ik weet natuurlijk niet in wat voor kringen jij verkeerd, maar ik word niet de hele dag om de oren geslagen met mevrouw.
Dat zegt me eerlijk gezegd ook niet heel veel.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:08 schreef snakelady het volgende:
The hunger games en Silver linings playbook
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:14 schreef Robophatt het volgende:
Meest terechte klacht in tijden. Ze zag er toen met de Oscars wel mooi uit toen ze als een Disney prinses van de trap viel,
Beide zeker de moeite waard om te kijken.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zegt me eerlijk gezegd ook niet heel veel.
Ik heb geen idee, moet eerlijk zeggen dat ik nog geen enkele film met haar gezien heb, ken haar vooral van foto's en dat moment. Word wel een beetje moe van haar hele 'ik ga niet afvallen!!!1' statement. Dat zien we over een jaar of vijf wel weer.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:18 schreef snakelady het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat was wel grappig ja.
Maar soms heb ik het idee dat dat lompe juist een act is, of er is gewoon iets mis met de motoriek van dat kind, geen idee.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:19 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Oke. Mooie code.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No. Jennifer Lawrence is my BFF.Helemaal super.
Shh... Google haatquote:
Oh? Wist ik helemaal niet. Ken haar juist vooral van een paar films en dat ene gifje.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:19 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, moet eerlijk zeggen dat ik nog geen enkele film met haar gezien heb, ken haar vooral van foto's en dat moment. Word wel een beetje moe van haar hele 'ik ga niet afvallen!!!1' statement. Dat zien we over een jaar of vijf wel weer.
Ben een beetje door de series heen dus ik ga het een dezer dagen eens een kans geven dan. Nog advies met welke te beginnen?quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:19 schreef snakelady het volgende:
[..]
Beide zeker de moeite waard om te kijken.
Komt misschien omdat ik veel op buzzfeed zit ofzoquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh? Wist ik helemaal niet. Ken haar juist vooral van een paar films en dat ene gifje.
Mensen die ''topwijf'' zeggenquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:01 schreef Isabellaceline het volgende:
Ik vind haar ge-wel-dig.
Vooral in de Hunger Games. Wat een topwijf.
Met de trailer. Hunger Games lijkt me echt drie keer niks, beetje Battle Royal Light volgens mij.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben een beetje door de series heen dus ik ga het een dezer dagen eens een kans geven dan. Nog advies met welke te beginnen?
Hunger Games, dan denk ik wel.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben een beetje door de series heen dus ik ga het een dezer dagen eens een kans geven dan. Nog advies met welke te beginnen?
Ik ga meestal nooit op trailers af, ik vind dat altijd erg vertekenend.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:22 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Met de trailer. Hunger Games lijkt me echt drie keer niks, beetje Battle Royal Light volgens mij.
Alrighty, zal het eens een kans geven ergens in de nabije toekomst.quote:
KLBquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:23 schreef Isabellaceline het volgende:
[..]
Mensen die overal over zeiken
Ja, valt vaak te positief uit dan. Van wat ik erover gehoord heb is het een waardeloze film. Geloof dat het ook van de makers van Twilight was ofzoiets, dus dan weet ik al genoeg.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ga meestal nooit op trailers af, ik vind dat altijd erg vertekenend.
Inderdaad, ik hoor eigenlijk niemand praten over dat ze te dik zou zijn behalve Jennifer zelf. Ze is ook helemaal niet te dik, heeft gewoon een goed figuur maar blijf er niet de aandacht op leggen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:21 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Komt misschien omdat ik veel op buzzfeed zit ofzoIs een tijdje geweest dat je dat echt overal tegenkwam en dat veel mensen het ook te gek vonden dat zij zo tegen dat size 0 principe inging. Vind ik op zich allemaal prima en ze heeft best een mooi figuur enzo, maar op den duur had ik het idee dat ze daar vooral populariteit mee wil winnen.
Dit dus inderdaad. Maar goed, wie weet wat er allemaal tegen haar persoonlijk gezegd is...quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad, ik hoor eigenlijk niemand praten over dat ze te dik zou zijn behalve Jennifer zelf. Ze is ook helemaal niet te dik, heeft gewoon een goed figuur maar blijf er niet de aandacht op leggen.
De film levert de beelden bij het boek, wat je eigenlijk gelezen moet hebben. De dystopische wereld en broeiende opstand komen er beter tot in uiting.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja, valt vaak te positief uit dan. Van wat ik erover gehoord heb is het een waardeloze film. Geloof dat het ook van de makers van Twilight was ofzoiets, dus dan weet ik al genoeg.
Ja, dat is het ook wel, ongeveer zelfde principe alleen in Hollywood style.quote:
Als je het boek hebt gelezen valt de film wel tegen, maar dat is meestal zo.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:28 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De film levert de beelden bij het boek, wat je eigenlijk gelezen moet hebben. De dystopische wereld en broeiende opstand komen er beter tot in uiting.
Hoorde van m'n zusje dat de boeken inderdaad beter waren en dat de film eigenlijk gewoon veel te soft was. Ik weet het niet, het trekt me gewoon niet en dat komt door een enorm vooroordeel dat ik heb over dat soort hypes waar - naar mijn mening - te veel pubermeisjes achteraan rennen. Voelt gewoon als Twilight.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:28 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De film levert de beelden bij het boek, wat je eigenlijk gelezen moet hebben. De dystopische wereld en broeiende opstand komen er beter tot in uiting.
Was ik al een beetje bang voor. Nu is het niet dat ik Battle Royal zo'n prettige film vindquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, dat is het ook wel, ongeveer zelfde principe alleen in Hollywood style.
Even op plaatjes wezen Google'n, dacht dat het een soort Game Of Thrones was.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja, valt vaak te positief uit dan. Van wat ik erover gehoord heb is het een waardeloze film. Geloof dat het ook van de makers van Twilight was ofzoiets, dus dan weet ik al genoeg.
Ja als ik die plaatjes zo zie snap ik dat wel, maar daar komt het echt niet bij in de buurt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Even op plaatjes wezen Google'n, dacht dat het een soort Game Of Thrones was.
Is bijna altijd zo helaas inderdaad. Maar ik heb toch van zowel boek als film kunnen genieten. Een belangrijke factor zal ook het perspectief van het vertelde verhaal zijn. De boeken zijn in de ik-vorm vanuit Katniss geschreven. Daardoor krijg je veel meer haar beleving mee. Haar persoonlijke geschiedenis met d'r moeder, zusje en overleden vader. De brute onderdrukking die iedereen moet ondergaan van het Capitol. Haar gevoelens voor zowel Peeta als Gale. Allemaal dingen die je in de films lang niet zo duidelijk worden.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:30 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als je het boek hebt gelezen valt de film wel tegen, maar dat is meestal zo.
Ik ga eens op Snakelady haar advies af en het eens een kans geven een dezer dagen. Als het niets is, is de knop op de afstandsbediening zo gevonden.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja als ik die plaatjes zo zie snap ik dat wel, maar daar komt het echt niet bij in de buurt.
Trap er niet in, tis een wijvenserie, ik adviseer Where the Boys Aren't, gewoon bij deel 1 beginnen. Have fun!quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ga eens op Snakelady haar advies af en het eens een kans geven een dezer dagen. Als het niets is, is de knop op de afstandsbediening zo gevonden.
Hunger Games staat op Netflixquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ga eens op Snakelady haar advies af en het eens een kans geven een dezer dagen. Als het niets is, is de knop op de afstandsbediening zo gevonden.
Ahja, nee, op internet kom ik natuurlijk nooit.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Voornamelijk op internet en tv natuurlijk.
Dat is meer vermaak voor de late uurtjes als ik het zo lees.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Trap er niet in, tis een wijvenserie, ik adviseer Where the Boys Aren't, gewoon bij deel 1 beginnen. Have fun!
Als ik het wat minder druk heb ga ik eens opzetten. Als het me niet bevalt ga ik ongepaste DM's naar Snakelady sturen, zij is immers degene die het mij aangeraden heeft.quote:
Ik kijk er naar uit!quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is meer vermaak voor de late uurtjes als ik het zo lees.
[..]
Als ik het wat minder druk heb ga ik eens opzetten. Als het me niet bevalt ga ik ongepaste DM's naar Snakelady sturen, zij is immers degene die het mij aangeraden heeft.
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:41 schreef Yreal het volgende:
Het gaat ook helemaal niet om haar looks...
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:45 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt wel een punt. Als ik haar tig keer zou doen, dan zou ik d'r na een paar weken inderdaad zat zijn.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:12 schreef snakelady het volgende:
Ze doet me een beetje denken aan een nummer wat je op de radio hoort waarvan je denkt "lekker nummer!!" alleen dan hoor je hem tig keer en wordt je er mee doodgegooid en na een paar weken ben je het nummer gewoonweg helemaal zat!
Ik zou met haar trouwen en haar elke dag behandelen als de prinses die ze isquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:54 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt. Als ik haar tig keer zou doen, dan zou ik d'r na een paar weken inderdaad zat zijn.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik zou met haar trouwen en haar elke dag behandelen als de prinses die ze is
Ik vond het maar allemaal erg gemiddeld en weinig bijzonders. Beetje the look van elk willekeurig buurmeisje waar er miljoenen van op straat rondlopen. Niets bijzonders dus.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:11 schreef LethalNinja het volgende:
in the hunger games ziet ze er leuker uit
Dude... Ze heeft altijd al prima jetsers gehad.quote:Op zaterdag 23 november 2013 11:26 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
hier heeft ze ineens borsten gekregen <3
Nee toch, tenzij je met een duidelijke foto 't tegendeel kan bewijzenquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dude... Ze heeft altijd al prima jetsers gehad.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:29 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Nee toch, tenzij je met een duidelijke foto 't tegendeel kan bewijzen
quote:
Zo kom je wel over in ieder geval.quote:
quote:
lekker heurquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prima te doen toch?
Ditquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:50 schreef MAHL het volgende:
[..]![]()
![]()
Buurmeisje-looks en een (volgens mij) erg leuk karakter, wat wil je nog meer?
Cool wijf!quote:
Er zijn heel veel mensen op wie ik jaloers zou kunnen zijn, Jennifer, hoe aantrekkelijk ze ook mag zijn, is er niet een van.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:31 schreef durrrr het volgende:
Haha TS is jaloers op jenniferbalen joh
Terechte klacht. Grijze muis. Volgens mij hetzelfde wicht waarover ik laatst al een discussie had met een paar mannelijke fokkers hier. Maar ze is zo grijs dat ik niet eens meer weet of het om dezelfde gingquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:08 schreef snakelady het volgende:
Ik zal vast geen vrienden maken met deze mening aangezien het lijkt alsof de hele wereld haar adoreert.
Maar ik zie het niet, ik heb het geprobeerd, ja ze is grappig en ze ziet er wel leuk uit maar ik zie blijkbaar niet wat anderen zien, wat maakt haar zo bijzonder dat je de hele dag om de oren geslagen moet worden met Mevrouw Lawrence?
Het is ook niet dat ik haar niet leuk vind overigens, maar ik vind haar ook niet zo enorm bijzonder.
Voor degene die niet weet over wie ik het heb (onder welke steen heb jij geleefd), ze speelt oa in The hunger games en Silver linings playbook
[ afbeelding ]
Ik zou d'r wel willen benatten hoor.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:06 schreef oLexie het volgende:
Eerst vond ik d'r ook niet zo boeiend maar door die gifjes en dat yt dingetje van net
Droog grappig wijffie.
Meh, vind d'r echt totaal niet boeiend. Geen bijzondere features o.i.d. die mijn interesse wekken maar als klasgenoot zou ze echt ideaal zijn.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:13 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik zou d'r wel willen benatten hoor.
Daarom juist! Geen standaard Hollywoodmeisje, maar gewoon het grappige buurmeisje die opeens een wereldster wordt maar toch gewoon zichzelf blijftquote:Op zaterdag 23 november 2013 21:15 schreef oLexie het volgende:
[..]
Meh, vind d'r echt totaal niet boeiend. Geen bijzondere features o.i.d. die mijn interesse wekken maar als klasgenoot zou ze echt ideaal zijn.
Die blijft niet lang meer zichzelf hoor. Mja, ik heb niets met doorsnee buurmeisjes in mijn bed.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:16 schreef MAHL het volgende:
[..]
Daarom juist! Geen standaard Hollywoodmeisje, maar gewoon het grappige buurmeisje die opeens een wereldster wordt maar toch gewoon zichzelf blijft
Jij hebt liever grote donkere mannen met peniskoker en botje door de neus?quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:20 schreef oLexie het volgende:
[..]
Die blijft niet lang meer zichzelf hoor. Mja, ik heb niets met doorsnee buurmeisjes in mijn bed.![]()
Nee doe dan maar J.Law.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:22 schreef MAHL het volgende:
[..]
Jij hebt liever grote donkere mannen met peniskoker en botje door de neus?
Waar? Ik zou toch eens flink gaan snoeien in mijn vriendenbestand als dit het interessegebied is.quote:Op zondag 24 november 2013 22:46 schreef snakelady het volgende:
Dit bedoel ik nu, Who the fuck cares?
En ik denk dat ik dat soort berichtjes wel 10 keer per dag tegen kom.![]()
[ afbeelding ]
U so jellyquote:Op zondag 24 november 2013 22:46 schreef snakelady het volgende:
[ afbeelding ]
9gag, beefjam en soortgelijkequote:Op zondag 24 november 2013 22:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar? Ik zou toch eens flink gaan snoeien in mijn vriendenbestand als dit het interessegebied is.
Tja ...quote:
OMG, she is so hotquote:Op zondag 24 november 2013 22:46 schreef snakelady het volgende:
[ afbeelding ]
Dan moet je x-man gaan kijken, dan is ze wel naakt.quote:Op zondag 24 november 2013 23:14 schreef __Saviour__ het volgende:
In het boek komt Katniss naakt voor een aantal keer. Weer zoiets dat helaas niet terugkomt in de film.
En die film gaat op m'n lijstje!quote:Op zondag 24 november 2013 23:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dan moet je x-man gaan kijken, dan is ze wel naakt.
maar wel helemaal blauwgeverfd....quote:Op zondag 24 november 2013 23:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En die film gaat op m'n lijstje!
Maakt niet uit, ik zou Smurfin ook doen.quote:Op maandag 25 november 2013 00:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar wel helemaal blauwgeverfd....
Cheap trick, nu moet ik hem downloaden ook al lijkt het me geen goede film.quote:Op zondag 24 november 2013 23:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dan moet je x-man gaan kijken, dan is ze wel naakt.
Klopt. Onterechte klacht met je lelijke hoofd. LEAVE JENNIFER ALONE!!quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:08 schreef snakelady het volgende:
Ik zal vast geen vrienden maken met deze mening aangezien het lijkt alsof de hele wereld haar adoreert.
quote:Op maandag 25 november 2013 11:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Klopt. Onterechte klacht met je lelijke hoofd. LEAVE JENNIFER ALONE!!
Don't be this guy...quote:Op maandag 25 november 2013 11:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Klopt. Onterechte klacht met je lelijke hoofd. LEAVE JENNIFER ALONE!!
Hoe weet je dat? ken je haar persoonlijk?quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:16 schreef IrCute het volgende:
Qua uiterlijk is ze niet heel bijzonder, maar ze is gewoon heel tof.
Is dat geen vrouw?quote:Op maandag 25 november 2013 11:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Don't be this guy...
[ afbeelding ]
Alleen dat korte haar is jammer. De rest is ze gewoon een supertof lekker ding met veel humor. 9/10 would hit.quote:Op maandag 25 november 2013 09:57 schreef Weka het volgende:
Een geweldige actrice, een prachtige vrouw en in bezit van een opmerkelijke combinatie van vagina en humor. Holocaustontkenning-topic.
Nope, een man genaamd Chris Crocker.quote:
Stop met haten dan, of ga emigreren naar je vriend.quote:Op maandag 25 november 2013 11:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Don't be this guy...
[ afbeelding ]
Ja ehh, ik noem dat soort mensen gewoon onzijdig,quote:Op maandag 25 november 2013 11:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nope, een man genaamd Chris Crocker.
quote:Op maandag 25 november 2013 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? ken je haar persoonlijk?
Ach gossie, heb ik je natte droom beledigd, nogmaals, ik haat haar helemaal niet, ik geniet zelfs van het merendeel van haar films.quote:Op maandag 25 november 2013 11:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Stop met haten dan, of ga emigreren naar je vriend.
Boeiend, je komt gewoon niet zomaar ongestraft aan Jennifer. Of aan Kate.quote:Op maandag 25 november 2013 11:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ach gossie, heb ik je natte droom beledigd, nogmaals, ik haat haar helemaal niet, ik geniet zelfs van het merendeel van haar films.
Ik vind haar alleen een beetje overrated, dat is alles, niks meer.
Je komt nu wel een beetje over als een Belieber in Jennifer vorm overigens.![]()
Wie is Kate?quote:Op maandag 25 november 2013 11:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Boeiend, je komt gewoon niet zomaar ongestraft aan Jennifer. Of aan Kate.
Middletonquote:
Of Upton.quote:
Oja, die iddquote:
Net of dat jij fotogeniek bent als er op een willekeurig moment een foto van je wordt genomenquote:Op maandag 25 november 2013 12:15 schreef snakelady het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet dat ze lelijk is zonder make-up overigens maar dat soort glamour foto's zeggen natuurlijk vrij weinig.
Nee, dat zeg ik toch ook nergens.quote:Op maandag 25 november 2013 12:17 schreef mujentas het volgende:
[..]
Net of dat jij fotogeniek bent als er op een willekeurig moment een foto van je wordt genomen
En waarom zijn jouw voorbeelden wel realistisch? Overbelichte close ups vallen daar ook niet onder lijkt mij.quote:Op maandag 25 november 2013 12:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik toch ook nergens.![]()
Ik zeg alleen dat een glamour foto vol make-up en photoshop geen realistisch beeld geeft.
Kom dan met zoiets.
[ afbeelding ]
Dan zie je tenminste dat ze zonder al te veel make up ook gewoon een mooi snoetje heeft.
Ik beweer ook nergens dast ze niet mooi is of niet sexy, en ze is ook zeker een goede in haar werk.quote:Op maandag 25 november 2013 13:37 schreef Dside het volgende:
Kijk snake even jaloers zijn haha![]()
Ze is gewoon een mooie vrouw, met of zonder makeup. Het feit dat ze zo down to earth en grappig is, maakt haar imo eigenlijk nog sexier.
Ik ben nog niet bepaald inactief in op media, websites, tv & radio.quote:Op maandag 25 november 2013 14:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik beweer ook nergens dast ze niet mooi is of niet sexy, en ze is ook zeker een goede in haar werk.
Maar wat ik al schreef, je word er mee doodgegooid, en dat vind ik zo jamer.
Net als een goed nummer wat kapot gedraaid wordt op de radio, het is natuurlijk nog steeds een mooi nummer, maar na een paar weken ben je hem wel zat.
Wat is hier nu in hemelsnaam ''mooi'' aanquote:Op maandag 25 november 2013 12:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik toch ook nergens.![]()
Ik zeg alleen dat een glamour foto vol make-up en photoshop geen realistisch beeld geeft.
Kom dan met zoiets.
[ afbeelding ]
Dan zie je tenminste dat ze zonder al te veel make up ook gewoon een mooi snoetje heeft.
Ja, wil je dr telefoonnummer? 500 euroquote:Op maandag 25 november 2013 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? ken je haar persoonlijk?
Ja oke, maar lelijk is ze ook niet.quote:Op maandag 25 november 2013 14:55 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Wat is hier nu in hemelsnaam ''mooi'' aan
Ik zie een doodgewoon mens, en verder ook niets meer.
Nee, vind haar overrated.quote:Op maandag 25 november 2013 15:30 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ja, wil je dr telefoonnummer? 500 euro
Het is niet haar schuld dat jij iedere gossip site afgaat.quote:Op maandag 25 november 2013 14:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik beweer ook nergens dast ze niet mooi is of niet sexy, en ze is ook zeker een goede in haar werk.
Maar wat ik al schreef, je word er mee doodgegooid, en dat vind ik zo jamer.
Net als een goed nummer wat kapot gedraaid wordt op de radio, het is natuurlijk nog steeds een mooi nummer, maar na een paar weken ben je hem wel zat.
Ik kom nooit op gossip sites, wel op 9gag en soortgelijke, ik weet niet of dat zo veel beter is maar dan nog.quote:Op maandag 25 november 2013 16:57 schreef Kola het volgende:
[..]
Het is niet haar schuld dat jij iedere gossip site afgaat.
Saai vind ik het juiste woord.quote:Op maandag 25 november 2013 15:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja oke, maar lelijk is ze ook niet.
quote:Op maandag 25 november 2013 14:36 schreef Plantagehouder het volgende:
Met dat korte haar is ze die dikke uit spangas
[ afbeelding ]
Alsof die dik is.quote:Op maandag 25 november 2013 14:36 schreef Plantagehouder het volgende:
Met dat korte haar is ze die dikke uit spangas
[ afbeelding ]
Inderdaad, geen idee.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:08 schreef snakelady het volgende:
Voor degene die niet weet over wie ik het heb
Volgens mij is het wel een beest in bed, met haar masker der beschaafdheid.quote:Op maandag 25 november 2013 20:11 schreef Casino.Bob het volgende:
Heel veel mensen willen een beschuitje met d'r eten maar ik wil d'r gewoon neuken.
Dus? Ze is meer dan alleen haar uiterlijk.quote:Op dinsdag 26 november 2013 00:54 schreef Rozzje het volgende:
Ik zie op straat 1000000000000000 veel lekkerdere vrouwen rondlopen
quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus? Ze is meer dan alleen haar uiterlijk.
Ditoquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:16 schreef BobbyB het volgende:
De volgende keer als we je mening willen weten vragen we die wel, TS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |