Het was zelfs "breaking news" op CNN dat ze haar haren kort heeft.quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het was zelfs "breaking news" op CNN dat ze haar haren kort heeft.
quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het was zelfs "breaking news" op CNN dat ze haar haren kort heeft.
Van die films heb ik ook genoten, ik was alleen teleurgesteld dat Bradley Cooper geen Oscar heeft gewonnen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:18 schreef iBenny het volgende:
Hunger Games
Silver Linings Playblook
Jennifer Lawrence
JLo en JLaw.quote:
Gebeurt wel vaker zie Jason Lawrence een andere JLaw.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
JLo en JLaw.
Serieus, ze noemen haar echt JLaw...
Zeg het ze.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:24 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Wie de neuk is zij nu weer, nooit van gehoord en echt lekker is ze ook niet.
eens , haar uitstraling is wel pakkendquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:54 schreef _Joy_ het volgende:
Ik vind haar op foto's minder mooi dan op bewegend beeld.
Het gaat me ook niet om haar uiterlijk, meer dat ik het allemaal een beetje te gemaakt vind worden, geen idee hoe ik het uit moet leggen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:09 schreef female81 het volgende:
Gewoon iemand die het meer van uitstraling dan van uiterlijke perfectie moet hebben.
En daar wordt ze uiteindelijk alsnog best wel mooi van, vind ik. Zelfs met kort haar.
Natuurlyk wél. Ick ben de enige ekte KLB keuning mien manG!quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:46 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Daar heb jij helemaal de autoriteit niet voor.
Keuning is slechts een symbolische functie. Jouw mening is totaal irrelevant.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:53 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Natuurlyk wél. Ick ben de enige ekte KLB keuning mien manG!
Voornamelijk op internet en tv natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:10 schreef zovty het volgende:
Ik weet natuurlijk niet in wat voor kringen jij verkeerd, maar ik word niet de hele dag om de oren geslagen met mevrouw.
Dat zegt me eerlijk gezegd ook niet heel veel.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:08 schreef snakelady het volgende:
The hunger games en Silver linings playbook
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:14 schreef Robophatt het volgende:
Meest terechte klacht in tijden. Ze zag er toen met de Oscars wel mooi uit toen ze als een Disney prinses van de trap viel,
Beide zeker de moeite waard om te kijken.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zegt me eerlijk gezegd ook niet heel veel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |