Ik heb een keer een onderzoek gelezen waaruit blijkt dat vrouwen het eerder accepteren dat hun man/vriend met een ander persoon neukt dan dat mannen het accepteren dat hun vrouw/vriendin met een ander neukt. Overigens gaat het hierbij zowel over vreemdgaan als het hebben van een open relatie. Bedenk ook dat er bootladingen zeelui die in Rio de Janeiro, Hamburg en op Katendrecht de rosse buurt op stelten zetten zonder dat hun huwelijk daar klaarblijkelijk onder leed. Wil niet meteen zeggen dat het toejuichbaar gedrag is natuurlijkquote:Op maandag 25 november 2013 19:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig vrouwen die een open relatie zien zitten.
Dat eerste is algemeen bekend he.quote:Op maandag 25 november 2013 20:39 schreef jaha het volgende:
[..]
Ik heb een keer een onderzoek gelezen waaruit blijkt dat vrouwen het eerder accepteren dat hun man/vriend met een ander persoon neukt dan dat mannen het accepteren dat hun vrouw/vriendin met een ander neukt. Overigens gaat het hierbij zowel over vreemdgaan als het hebben van een open relatie. Bedenk ook dat er bootladingen zeelui die in Rio de Janeiro, Hamburg en op Katendrecht de rosse buurt op stelten zetten zonder dat hun huwelijk daar klaarblijkelijk onder leed. Wil niet meteen zeggen dat het toejuichbaar gedrag is natuurlijk
Oh zo'n eentje ben je. Wel de lusten, niet de lasten.quote:Op maandag 25 november 2013 20:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat gaat saai zijn aangezien ik hetzelfde antwoord heb.![]()
Alleen heb ik geen behoefte aan een vaste relatie.
Klopt helemaal !quote:Op maandag 25 november 2013 20:42 schreef Lavander het volgende:
[..]
Oh zo'n eentje ben je. Wel de lusten, niet de lasten.
Nee die meende ik niet, ik snap je heel goed. Het scheelt een hoop gezeur.
Volgens mij heb jij wel een goed levenquote:Op maandag 25 november 2013 20:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Klopt helemaal !
Lang leven het hedonisme ! het is immers wel mijn leven !![]()
Mijn motto is: geniet zoveel mogelijk zonder daarbij iemand te kwetsen.
Ik ben best vaak verliefd geweest. Het punt is alleen dat ik niet graag elke dag macaroni eet.quote:Op maandag 25 november 2013 20:48 schreef Lavander het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij wel een goed leven![]()
Helaas dat dat werkt totdat je verliefd wordt.
Gooi je ook hele lekkere macaroni weg?quote:Op maandag 25 november 2013 20:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik ben best vaak verliefd geweest. Het punt is alleen dat ik niet graag elke dag macaroni eet.
En dat terwijl ik macaroni erg lekker vind.
Nee, maar dat komt omdat als ik de macaroni helemaal opeet er ook geen omkijken meer naar heb.quote:Op maandag 25 november 2013 20:52 schreef Lavander het volgende:
[..]
Gooi je ook hele lekkere macaroni weg?
Er zit natuurlijk ook een stukje maatschappelijke vorming achter. Een vrouw met meerdere sekspartners is een slet(je) een man met meerdere sekspartners is een baas.quote:Op maandag 25 november 2013 20:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat eerste is algemeen bekend he.
De mannen mogen overal neuken en de vrouwen moeten netjes thuis blijven.
Snap ik, want voor je het weet zit je aan de bedorven macaroni. Wel oppassen, voor je het weet zit er een infectie in de macaroni.quote:Op maandag 25 november 2013 20:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, maar dat komt omdat als ik de macaroni helemaal opeet er ook geen omkijken meer naar heb.
+ dat ik natuurlijk een vent ben en een echte vent eet zijn bord helemaal leeg .![]()
Uh wat?quote:Op maandag 25 november 2013 20:56 schreef Lavander het volgende:
[..]
Snap ik, want voor je het weet zit je aan de bedorven macaroni. Wel oppassen, voor je het weet zit er een infectie in de macaroni.
Ja, jij bent mij er eentje.quote:Op maandag 25 november 2013 20:57 schreef Lavander het volgende:
[..]
je vergelijking met macaroni was te leuk, ik dacht te ver door
Heb ik nu pas door inderdaad.quote:Op maandag 25 november 2013 20:57 schreef jaha het volgende:
Lavander trekt de beeldspraak te ver door
Het gaat om het principe, het principe.quote:Op maandag 25 november 2013 20:58 schreef Lavander het volgende:
Wie vergelijkt dan ook macaroni met vrouwen...
Wel autist? Of daar ook een buitenbeentje in?quote:Op maandag 25 november 2013 20:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Heb ik nu pas door inderdaad.
Tja.. ik heb ook geen piemel van 30 cm + in erectie dus een buitenbeentje op fok was ik toch al.
Dat ook niet.quote:Op maandag 25 november 2013 21:00 schreef Lavander het volgende:
[..]
Wel autist? Of daar ook een buitenbeentje in?
Ja ik weet t ik weet t. M'n hersenen maken er een heel beeld van en dan komen er soms dat soort maffe dingen uit.quote:Op maandag 25 november 2013 20:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het gaat om het principe, het principe.
Gelukkig maar.quote:Op maandag 25 november 2013 21:04 schreef Lavander het volgende:
[..]
Ja ik weet t ik weet t. M'n hersenen maken er een heel beeld van en dan komen er soms dat soort maffe dingen uit.
Gelukkig is dat normaal op fok
quote:Op maandag 25 november 2013 21:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik niet, want normaal is maar normaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |