Er zijn maar weinig vrouwen die een open relatie zien zitten.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:39 schreef erodome het volgende:
[..]
Omdat er een afspraak is van monogamie, daarom is het bedriegen.
Zoek gewoon iemand die een open relatie ziet zitten ipv iemand te bedriegen, te liegen en te doen. Wat is dat hart van jou waard als je dat met je grote liefde kan doen?
Gewoon een goede trap in zijn ballen volstaat ook.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:38 schreef Lavander het volgende:
Als ik erachter zou komen dat mijn vriend dit zou posten, had ik zijn nek 3x omgedraaid.![]()
Geeft inderdaad ook wat minder gezeik.quote:Op maandag 25 november 2013 19:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Gewoon een goede trap in zijn ballen volstaat ook.
En is een stuk realistischer.![]()
Of als je goede connecties hebt kun je met een groep mannelijke vrienden afspreken dat zij hem goed vasthouden terwijl jij zijn piemel er af bijt. En dan dwing jij hem om zijn eigen geslachtsdeel op te eten.quote:Op maandag 25 november 2013 19:52 schreef Lavander het volgende:
[..]
Geeft inderdaad ook wat minder gezeik.
Bedankt voor je de tip.
Is dat zo? hoe is dat overdreven?quote:Op maandag 25 november 2013 19:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Of als je goede connecties hebt kun je met een groep mannelijke vrienden afspreken dat zij hem goed vasthouden terwijl jij zijn piemel er af bijt. En dan dwing jij hem om zijn eigen geslachtsdeel op te eten.
Maar er zijn mensen die beweren dat dat wat overdreven is.
Hoho, rustig meid.quote:Op maandag 25 november 2013 20:03 schreef Lavander het volgende:
[..]
Is dat zo? hoe is dat overdreven?
Maar mag ik hem er ook afknippen? Of eraf trekken? Eraf kaasschaven?
Hem eraf bijten is niet echt positief voor mij namelijk.
Ik weet het nog makkelijker gemaakt. Ik heb geen vriend, dus geen gezeur.quote:Op maandag 25 november 2013 20:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoho, rustig meid.
Het zou zo maar kunnen dat "hij" (je vriend) je dan verrast met een grote ijzeren staaf.
quote:Op maandag 25 november 2013 20:14 schreef Lavander het volgende:
[..]
Ik weet het nog makkelijker gemaakt. Ik heb geen vriend, dus geen gezeur.
Het was een iets wat provocerende vraag, geen oordeel.quote:Op maandag 25 november 2013 20:16 schreef Lavander het volgende:
[..]
Het is twee jaar geleden dat ik een vriend heb gehad, ben ik tegenwoordig dan forever alone?
Ik zag de vraagteken en het was duidelijk. Ik was al bang dat mijn reactie zo zou overkomen. Mijn comment was namelijk ook een vraag.quote:Op maandag 25 november 2013 20:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het was een iets wat provocerende vraag, geen oordeel.
Ik dacht dat de vraagtekenen dat wel duidelijk zou maken.
Een wedervraag .....quote:Op maandag 25 november 2013 20:19 schreef Lavander het volgende:
[..]
Ik zag de vraagteken en het was duidelijk. Ik was al bang dat mijn reactie zo zou overkomen. Mijn comment was namelijk ook een vraag.
Wel als ik zonder het antwoord op mijn vraag niet weet wat ik op jouw vraag moet beantwoorden.quote:Op maandag 25 november 2013 20:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Een wedervraag .....
Zo hoort dat niet he !![]()
Naja kijk. Je hebt vaak twee verschillende soorten mensen die single zijn.quote:Op maandag 25 november 2013 20:26 schreef Lavander het volgende:
[..]
Wel als ik zonder het antwoord op mijn vraag niet weet wat ik op jouw vraag moet beantwoorden.
De eerste natuurlijkquote:Op maandag 25 november 2013 20:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Naja kijk. Je hebt vaak twee verschillende soorten mensen die single zijn.
Je hebt de mensen die gewoon genieten van het leven en dus bijvoorbeeld ook niet tekort komen aan hun behoeftes (seks) maar je hebt ook mensen die maar al te graag een vriend of vriendin zouden willen hebben maar er gewoon geen kunnen krijgen. En dus bijvoorbeeld depressief op de bank gaan zitten.
En ik vroeg mij af wat voor type jij bent.
quote:Op maandag 25 november 2013 20:31 schreef Lavander het volgende:
[..]
De eerste natuurlijk![]()
Maar wel af en toe met de gedachte 'een vriend zou best fijn zijn'.
Dat gaat saai zijn aangezien ik hetzelfde antwoord heb.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |