Ik geloof het gelijk! kennis van mij wil het dan niet weten met wie haar kerel heeft getjopt maar de rest vind ze het allemaal prima...quote:Op maandag 25 november 2013 01:07 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik ben er zelf mee gekomen, hij heeft er niet om gevraagd. Gelooft vast niemand. Hoeft ook niet, gelukkig
Ik zie ook voordelen. Je vriend is dan kennelijk gewilt en hij verbetert zijn in bed skills. Andersom zou ik nooit willen.quote:Op maandag 25 november 2013 01:12 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik geloof het gelijk! kennis van mij wil het dan niet weten met wie haar kerel heeft getjopt maar de rest vind ze het allemaal prima...
Haha daar zou ik dan weer niet tegen kunnen..quote:Op maandag 25 november 2013 01:12 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik geloof het gelijk! kennis van mij wil het dan niet weten met wie haar kerel heeft getjopt maar de rest vind ze het allemaal prima...
Ja dat lijkt mij dan ook toch,je heb hem groenlicht gegeven om het zo maar te zeggen dan wil je de rest ook weten...lijkt mij.......maar die vrouwelijke kennis van mij geeft groenlicht zonder enige andere info...ze vind het best...en het is nog een knappe meid ook.quote:Op maandag 25 november 2013 09:04 schreef vera166 het volgende:
[..]
Haha daar zou ik dan weer niet tegen kunnen..wil wel weten om welk meisje het gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ô mon citoyens vous serez unis.
ben jaloersquote:Op maandag 25 november 2013 01:07 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik ben er zelf mee gekomen, hij heeft er niet om gevraagd. Gelooft vast niemand. Hoeft ook niet, gelukkig
quote:
Jaquote:Op maandag 25 november 2013 13:47 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij dan ook toch,je heb hem groenlicht gegeven om het zo maar te zeggen dan wil je de rest ook weten...lijkt mij.......maar die vrouwelijke kennis van mij geeft groenlicht zonder enige andere info...ze vind het best...en het is nog een knappe meid ook.
hij mag dus met anderen gaan maar jij niet...wat is de reden dat je dat hebt voor gesteld dan?quote:Op maandag 25 november 2013 01:07 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ooit over nagedacht en ik kan hem niet alles 'geven' wat betreft seks en ik dacht dat dit een goede oplossing zou zijnquote:Op maandag 25 november 2013 16:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hij mag dus met anderen gaan maar jij niet...wat is de reden dat je dat hebt voor gesteld dan?
mijn ex vond het niet chillquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:44 schreef De..Kraaien..van..Plezier het volgende:
Ik heb een heel leuke en goede vriendin, ik heb echter zin om heel soms vreemd te gaan, niet in de liefde maar wel met seks. Persoonlijk zie ik dit niet als ontrouw want ik hou echt alleen maar van haar en zie het hooguit als consumpieseks of eens naar een ander restaurant gaan. Maar de meeste dames hebben hier een 180° ander idee over zo van 'je houdt dus niet van me' zeker die van mij die is al lichtelijk jaloers als ik bijna en vriend langs ga. Nu reis ik veel dus als ik wil kan ik ongezien down waar ik zin/behoefte aan heb. Maar vraag me af of ze het niet feilloos aan zal voelen als ik met een ander van wippestein ga. Had vroeger wel eens zo'n type namelijk die had een creepy scherpe intuitie niet normaal meer. Mijn vraag is hebben de meeste vrouwen zo een radar? Bij homofiele relaties schijnt rondneuken meestal geen issue te zijn, maar dames zijn wat dit betreft best gecompliceerd...
Onzin. Genoeg vrouwen die overal intuinen.quote:Op maandag 25 november 2013 15:08 schreef formerjellybean het volgende:
Om op de vraag van het topic in te gaan , ja , een vrouw voelt het altijd wel aan als ze word besodemieterd,
Het is eerst van hmmmzz dit klopt niet , en dat is het een kwestie van tijd dat ze de puzzelstukjes bij elkaar legt.
Jep, zo ken ik er ook eentjequote:Op maandag 25 november 2013 19:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Onzin. Genoeg vrouwen die overal intuinen.
Ik ken dr wel meer dan 1quote:
Er zijn maar weinig vrouwen die een open relatie zien zitten.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:39 schreef erodome het volgende:
[..]
Omdat er een afspraak is van monogamie, daarom is het bedriegen.
Zoek gewoon iemand die een open relatie ziet zitten ipv iemand te bedriegen, te liegen en te doen. Wat is dat hart van jou waard als je dat met je grote liefde kan doen?
Gewoon een goede trap in zijn ballen volstaat ook.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:38 schreef Lavander het volgende:
Als ik erachter zou komen dat mijn vriend dit zou posten, had ik zijn nek 3x omgedraaid.![]()
Geeft inderdaad ook wat minder gezeik.quote:Op maandag 25 november 2013 19:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Gewoon een goede trap in zijn ballen volstaat ook.
En is een stuk realistischer.![]()
Of als je goede connecties hebt kun je met een groep mannelijke vrienden afspreken dat zij hem goed vasthouden terwijl jij zijn piemel er af bijt. En dan dwing jij hem om zijn eigen geslachtsdeel op te eten.quote:Op maandag 25 november 2013 19:52 schreef Lavander het volgende:
[..]
Geeft inderdaad ook wat minder gezeik.
Bedankt voor je de tip.
Is dat zo? hoe is dat overdreven?quote:Op maandag 25 november 2013 19:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Of als je goede connecties hebt kun je met een groep mannelijke vrienden afspreken dat zij hem goed vasthouden terwijl jij zijn piemel er af bijt. En dan dwing jij hem om zijn eigen geslachtsdeel op te eten.
Maar er zijn mensen die beweren dat dat wat overdreven is.
Hoho, rustig meid.quote:Op maandag 25 november 2013 20:03 schreef Lavander het volgende:
[..]
Is dat zo? hoe is dat overdreven?
Maar mag ik hem er ook afknippen? Of eraf trekken? Eraf kaasschaven?
Hem eraf bijten is niet echt positief voor mij namelijk.
Ik weet het nog makkelijker gemaakt. Ik heb geen vriend, dus geen gezeur.quote:Op maandag 25 november 2013 20:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoho, rustig meid.
Het zou zo maar kunnen dat "hij" (je vriend) je dan verrast met een grote ijzeren staaf.
quote:Op maandag 25 november 2013 20:14 schreef Lavander het volgende:
[..]
Ik weet het nog makkelijker gemaakt. Ik heb geen vriend, dus geen gezeur.
Het was een iets wat provocerende vraag, geen oordeel.quote:Op maandag 25 november 2013 20:16 schreef Lavander het volgende:
[..]
Het is twee jaar geleden dat ik een vriend heb gehad, ben ik tegenwoordig dan forever alone?
Ik zag de vraagteken en het was duidelijk. Ik was al bang dat mijn reactie zo zou overkomen. Mijn comment was namelijk ook een vraag.quote:Op maandag 25 november 2013 20:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het was een iets wat provocerende vraag, geen oordeel.
Ik dacht dat de vraagtekenen dat wel duidelijk zou maken.
Een wedervraag .....quote:Op maandag 25 november 2013 20:19 schreef Lavander het volgende:
[..]
Ik zag de vraagteken en het was duidelijk. Ik was al bang dat mijn reactie zo zou overkomen. Mijn comment was namelijk ook een vraag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |