abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133621688
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 19:48 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Er zijn maar weinig vrouwen die een open relatie zien zitten.
Ik heb een keer een onderzoek gelezen waaruit blijkt dat vrouwen het eerder accepteren dat hun man/vriend met een ander persoon neukt dan dat mannen het accepteren dat hun vrouw/vriendin met een ander neukt. Overigens gaat het hierbij zowel over vreemdgaan als het hebben van een open relatie. Bedenk ook dat er bootladingen zeelui die in Rio de Janeiro, Hamburg en op Katendrecht de rosse buurt op stelten zetten zonder dat hun huwelijk daar klaarblijkelijk onder leed. Wil niet meteen zeggen dat het toejuichbaar gedrag is natuurlijk ;)
pi_133621759
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 20:39 schreef jaha het volgende:

[..]

Ik heb een keer een onderzoek gelezen waaruit blijkt dat vrouwen het eerder accepteren dat hun man/vriend met een ander persoon neukt dan dat mannen het accepteren dat hun vrouw/vriendin met een ander neukt. Overigens gaat het hierbij zowel over vreemdgaan als het hebben van een open relatie. Bedenk ook dat er bootladingen zeelui die in Rio de Janeiro, Hamburg en op Katendrecht de rosse buurt op stelten zetten zonder dat hun huwelijk daar klaarblijkelijk onder leed. Wil niet meteen zeggen dat het toejuichbaar gedrag is natuurlijk ;)
Dat eerste is algemeen bekend he.

De mannen mogen overal neuken en de vrouwen moeten netjes thuis blijven.
pi_133621804
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 20:34 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat gaat saai zijn aangezien ik hetzelfde antwoord heb. :P

Alleen heb ik geen behoefte aan een vaste relatie.
Oh zo'n eentje ben je. Wel de lusten, niet de lasten.

Nee die meende ik niet, ik snap je heel goed. Het scheelt een hoop gezeur. O+
pi_133621866
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 20:42 schreef Lavander het volgende:

[..]

Oh zo'n eentje ben je. Wel de lusten, niet de lasten.

Nee die meende ik niet, ik snap je heel goed. Het scheelt een hoop gezeur. O+
Klopt helemaal !

Lang leven het hedonisme ! het is immers wel mijn leven ! :P

Mijn motto is: geniet zoveel mogelijk zonder daarbij iemand te kwetsen.
pi_133622069
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 20:43 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Klopt helemaal !

Lang leven het hedonisme ! het is immers wel mijn leven ! :P

Mijn motto is: geniet zoveel mogelijk zonder daarbij iemand te kwetsen.
Volgens mij heb jij wel een goed leven O+

Helaas dat dat werkt totdat je verliefd wordt. |:(
pi_133622148
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 20:48 schreef Lavander het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij wel een goed leven O+

Helaas dat dat werkt totdat je verliefd wordt. |:(
Ik ben best vaak verliefd geweest. Het punt is alleen dat ik niet graag elke dag macaroni eet.

En dat terwijl ik macaroni erg lekker vind.
pi_133622264
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 20:50 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik ben best vaak verliefd geweest. Het punt is alleen dat ik niet graag elke dag macaroni eet.

En dat terwijl ik macaroni erg lekker vind.
Gooi je ook hele lekkere macaroni weg?
pi_133622336
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 20:52 schreef Lavander het volgende:

[..]

Gooi je ook hele lekkere macaroni weg?
Nee, maar dat komt omdat als ik de macaroni helemaal opeet er ook geen omkijken meer naar heb.

+ dat ik natuurlijk een vent ben en een echte vent eet zijn bord helemaal leeg . 8-) :')
pi_133622447
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 20:41 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat eerste is algemeen bekend he.

De mannen mogen overal neuken en de vrouwen moeten netjes thuis blijven.
Er zit natuurlijk ook een stukje maatschappelijke vorming achter. Een vrouw met meerdere sekspartners is een slet(je) een man met meerdere sekspartners is een baas.

Ik ben zelf voor vrije liefde als concept. Iedereen moet voor zichzelf weten of hij/zij het liefst een klooster- of gezinsleven leidt, of zich het liefst wil laten uitwonen in massa-gangbangs. :Y

Alleen moet de partner daar natuurlijk nooit het slachtoffer van worden, en dat is een denkstap die voor veel mensen helaas "te moeilijk" is.
pi_133622452
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 20:53 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee, maar dat komt omdat als ik de macaroni helemaal opeet er ook geen omkijken meer naar heb.

+ dat ik natuurlijk een vent ben en een echte vent eet zijn bord helemaal leeg . 8-) :')
Snap ik, want voor je het weet zit je aan de bedorven macaroni. Wel oppassen, voor je het weet zit er een infectie in de macaroni. :')
pi_133622482
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 20:56 schreef Lavander het volgende:

[..]

Snap ik, want voor je het weet zit je aan de bedorven macaroni. Wel oppassen, voor je het weet zit er een infectie in de macaroni. :')
Uh wat?
pi_133622505
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 20:57 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Uh wat?
je vergelijking met macaroni was te leuk, ik dacht te ver door
pi_133622509
Lavander trekt de beeldspraak te ver door :P
pi_133622520
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 20:57 schreef Lavander het volgende:

[..]

je vergelijking met macaroni was te leuk, ik dacht te ver door
Ja, jij bent mij er eentje. :P
pi_133622560
Wie vergelijkt dan ook macaroni met vrouwen...
pi_133622578
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 20:57 schreef jaha het volgende:
Lavander trekt de beeldspraak te ver door :P
Heb ik nu pas door inderdaad.

Tja.. ik heb ook geen piemel van 30 cm + in erectie dus een buitenbeentje op fok was ik toch al. ;(
pi_133622591
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 20:58 schreef Lavander het volgende:
Wie vergelijkt dan ook macaroni met vrouwen...
Het gaat om het principe, het principe. :P
pi_133622617
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 20:59 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Heb ik nu pas door inderdaad.

Tja.. ik heb ook geen piemel van 30 cm + in erectie dus een buitenbeentje op fok was ik toch al. ;(
Wel autist? Of daar ook een buitenbeentje in?
pi_133622710
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:00 schreef Lavander het volgende:

[..]

Wel autist? Of daar ook een buitenbeentje in?
Dat ook niet. :')
pi_133622791
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 20:59 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het gaat om het principe, het principe. :P
Ja ik weet t ik weet t. M'n hersenen maken er een heel beeld van en dan komen er soms dat soort maffe dingen uit.

Gelukkig is dat normaal op fok
pi_133622919
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:04 schreef Lavander het volgende:

[..]

Ja ik weet t ik weet t. M'n hersenen maken er een heel beeld van en dan komen er soms dat soort maffe dingen uit.

Gelukkig is dat normaal op fok
Gelukkig maar.
pi_133622952
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:07 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Gelukkig maar.
Ik ben normaal *O*
pi_133622970
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:08 schreef Lavander het volgende:

[..]

Ik ben normaal *O*
Ik niet, want normaal is maar normaal. *O*
pi_133623007
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:09 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik niet, want normaal is maar normaal. *O*
-O-
pi_133623073
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:09 schreef Lavander het volgende:

[..]

-O-
  maandag 25 november 2013 @ 21:15:02 #176
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_133623243
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 21:01 schreef De..Kraaien..van..Plezier het volgende:
Goed, als buiten de deur wippen volgens de geldende moraal onder dames alhier niet OK is waar ligt dan de grens ongeveer precies?

Een toevallige flirt IRL of flirten op een datingsite, zoenen, etentje, etentje met voetje voetje, ontspanningsmassage, ontspanningsmassage met happy landing, wippen met een hoer, met een 'toevallige passante', vreemdgaan met een kerel/ladyboy etc., ik noem maar wat. Voor Fransen bijv. is flirten doodnormaal en een vrouw ziet het eerder als een compliment, betekent verder niet veel is dat hier ook not done?
Dat je seks wil met ene ander is niet het problee, dat je het bewust doet terwijl je weet dat je vriendin er tegen is en er over gaat liegen is het probleem.
Praat met je vriendin over een open relatie, misschien staat ze er wel voor open, en zo niet, dan heb je gewoon pech.

Wat is dat toch de laatste tijd met Fok!ers die het begrip vertrouwen en respect niet begrijpen? :')
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_133623275
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:11 schreef theunderdog het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat maakt jou abnormaal?
pi_133623387
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:15 schreef Lavander het volgende:

[..]

Dat maakt jou abnormaal?
Nee, ik spoor van mijzelf niet.
pi_133623440
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:15 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat je seks wil met ene ander is niet het problee, dat je het bewust doet terwijl je weet dat je vriendin er tegen is en er over gaat liegen is het probleem.
Praat met je vriendin over een open relatie, misschien staat ze er wel voor open, en zo niet, dan heb je gewoon pech.

Wat is dat toch de laatste tijd met Fok!ers die het begrip vertrouwen en respect niet begrijpen? :')
Hoezo?

Dan maakt die toch gewoon een einde aan zijn relatie?
pi_133623469
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:18 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee, ik spoor van mijzelf niet.
Ik vind je wel normaal O+
pi_133623528
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:20 schreef Lavander het volgende:

[..]

Ik vind je wel normaal O+
Oh, doe ik toch niet hard genoeg mijn best.

Ik jou ook wel, al voel ik je perverse gedachtes met een kaasschaaf nog steeds.... :')
  maandag 25 november 2013 @ 21:23:31 #182
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_133623613
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:19 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Hoezo?

Dan maakt die toch gewoon een einde aan zijn relatie?
Dat kan ook inderdaad, maar dat is dan toch ook een beetje pech hebben? ;)
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_133623675
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 19:48 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Er zijn maar weinig vrouwen die een open relatie zien zitten.
Meer als je denkt, maar een goed bij iemand passende partner vinden is nu eenmaal niet gemakkelijk.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_133623687
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:23 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat kan ook inderdaad, maar dat is dan toch ook een beetje pech hebben? ;)
Ik zou niet weten waarom.

Alsof je daadwerkelijk nog om iemand geeft als je vreemd gaat. :')
pi_133623728
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:24 schreef erodome het volgende:

[..]

Meer als je denkt, maar een goed bij iemand passende partner vinden is nu eenmaal niet gemakkelijk.
Het is ook niet echt logisch. Als je de wereld wil af neuken ga dan gewoon geen relatie gaan.

Serieus ik als jonge/man begrijp het fenomeen vreemdgaan en open relaties gewoon niet. Waarom zou je in godsnaam een relatie aangaan als je het niet bij een iemand wil houden?
pi_133623818
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:26 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het is ook niet echt logisch. Als je de wereld wil af neuken ga dan gewoon geen relatie gaan.

Serieus ik als jonge/man begrijp het fenomeen vreemdgaan en open relaties gewoon niet. Waarom zou je in godsnaam een relatie aangaan als je het niet bij een iemand wil houden?
Omdat je wel alles wat een relatie met zich meeneemt wil hebben? Een relatie is een stuk meer dan alleen maar seks met dat ene persoon hebben.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_133623850
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:28 schreef erodome het volgende:

[..]

Omdat je wel alles wat een relatie met zich meeneemt wil hebben? Een relatie is een stuk meer dan alleen maar seks met dat ene persoon hebben.
Een relatie aangaan = met een ander neuken?
pi_133623908
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:29 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Een relatie aangaan = met een ander neuken?
Als je dat wil en je partner daar ok mee is. Je snapt het verschil niet tussen vrijgezel zijn en een relatie hebben?
pi_133624124
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:30 schreef erodome het volgende:

[..]

Als je dat wil en je partner daar ok mee is. Je snapt het verschil niet tussen vrijgezel zijn en een relatie hebben?
Uh jawel?

Ik begrijp alleen niet waarom je een relatie instant zou willen houden als je ook met andere mensen seks wil hebben.

Blijf dan gewoon lekker vrijgezel.
pi_133624186
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:34 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Uh jawel?

Ik begrijp alleen niet waarom je een relatie instant zou willen houden als je ook met andere mensen seks wil hebben.

Blijf dan gewoon lekker vrijgezel.
Omdat je die relatie meer dan waardeert, niet vrijgezel wil zijn(heb ik het niet over vreemdgaan).
Seks en houden van zijn 2 verschillende dingen.
pi_133624262
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:35 schreef erodome het volgende:

[..]

Omdat je die relatie meer dan waardeert, niet vrijgezel wil zijn(heb ik het niet over vreemdgaan).
Seks en houden van zijn 2 verschillende dingen.
In mijn ogen is dat enkel en alleen zo als je vrijgezel bent.

Wanneer je een relatie hebt horen je seksuele belevenissen samen met je partner wel degelijk uit liefde te bestaan.

Maja, wie ben ik. :P
pi_133624354
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:37 schreef theunderdog het volgende:

[..]

In mijn ogen is dat enkel en alleen zo als je vrijgezel bent.

Wanneer je een relatie hebt horen je seksuele belevenissen samen met je partner wel degelijk uit liefde te bestaan.

Maja, wie ben ik. :P
Met je partner combineer je die 2 wel, maar met anderen kan je nogsteeds gewoon seks hebben.
Maar simpelweg heb je dan gewoon en liefde en seks met anderen en heb je daar ook nog beiden lol van.
pi_133624465
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:38 schreef erodome het volgende:

[..]

Met je partner combineer je die 2 wel, maar met anderen kan je nogsteeds gewoon seks hebben.
Maar simpelweg heb je dan gewoon en liefde en seks met anderen en heb je daar ook nog beiden lol van.
Tja, ik begrijp dat gewoon niet.

Heb jij dan ook seks met een man in je eigen huis terwijl je vriend beneden tv zit te kijken?
pi_133624665
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:41 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Tja, ik begrijp dat gewoon niet.

Heb jij dan ook seks met een man in je eigen huis terwijl je vriend beneden tv zit te kijken?
Nee, het is ook niet zo dat omdat de relatie open is het ook moet gebeuren en je daar de meest maffe dingen voor uithaald.
Zouden we al iemand thuis uitnodigen(erg zeldzaam) dan maken we er wel een trio van, waarom 1 saai tv laten kijken als het extra genot op kan leveren :P

Het seks hebben met een ander zonder de eigen partner die meedoet is een mogelijkheid, bv als hij op zakenreis is, als ik toch al een avond uit ben en niet thuis slaap, aparte vakantie's(alhoewel dat meestal geen vakantie's zijn die zich daarvoor lenen), dat soort dingen dus.
Het is geen must, het is een mogelijkheid.
pi_133624721
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:45 schreef erodome het volgende:

[..]

Nee, het is ook niet zo dat omdat de relatie open is het ook moet gebeuren en je daar de meest maffe dingen voor uithaald.
Zouden we al iemand thuis uitnodigen(erg zeldzaam) dan maken we er wel een trio van, waarom 1 saai tv laten kijken als het extra genot op kan leveren :P

Het seks hebben met een ander zonder de eigen partner die meedoet is een mogelijkheid, bv als hij op zakenreis is, als ik toch al een avond uit ben en niet thuis slaap, aparte vakantie's(alhoewel dat meestal geen vakantie's zijn die zich daarvoor lenen), dat soort dingen dus.
Het is geen must, het is een mogelijkheid.
En uuh... maak je relatief vaak gebruik van die mogelijkheid? :P

Of is dat te privé? ;)
pi_133624867
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:46 schreef theunderdog het volgende:

[..]

En uuh... maak je relatief vaak gebruik van die mogelijkheid? :P

Of is dat te privé? ;)
Nee niet heel vaak. Echt met een ander zonder de partner komt bij mij amper tot niet voor in deze levensfase(als ik al alleen weg ben doe ik meestal dingen die zich daar niet voor lenen), hij heeft wat meer mogelijkheden in deze levensfase met voor zaken op reis gaan e.d..
Samen met anderen doen we heel af en toe.
pi_133624890
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:21 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Oh, doe ik toch niet hard genoeg mijn best.

Ik jou ook wel, al voel ik je perverse gedachtes met een kaasschaaf nog steeds.... :')
Jij begon over afbijten :{
pi_133624908
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:50 schreef erodome het volgende:

[..]

Nee niet heel vaak. Echt met een ander zonder de partner komt bij mij amper tot niet voor in deze levensfase(als ik al alleen weg ben doe ik meestal dingen die zich daar niet voor lenen), hij heeft wat meer mogelijkheden in deze levensfase met voor zaken op reis gaan e.d..
Samen met anderen doen we heel af en toe.
Ah oke.
pi_133624919
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:50 schreef Lavander het volgende:

[..]

Jij begon over afbijten :{
Das waar.
pi_133624956
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:51 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Das waar.