Ik weet het, maar ik moest het even meldenquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:10 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Zover ik kan zien is dat topic al lang weer open. Verder dacht ik net gezegd te hebben dat het theekransje over is.
Ik kreeg het in een plastic bekertjequote:Op vrijdag 27 december 2013 00:12 schreef hugecooll het volgende:
Ik heb zelfs geen kopje thee gekregen
Doe je niets aan. Ik had bepaalde koekjes in het kerstpakket die er zeer smakelijk uit zagen maar niet te vreten bleken, dat is ook vreselijk. Maar goed, zoals ik al zei, je doet er niets aan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:12 schreef hugecooll het volgende:
Ik heb zelfs geen kopje thee gekregen
Pot. Ketel. Verwijt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:05 schreef Erno-BE het volgende:
Ik weet niet of jullie dat ook opgevallen zijn, maar die GX660R (of weet ik hoe ze heet) post zaken die niet in KLB of FOK thuishoren.
Nee plaats maar een TRquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:05 schreef Erno-BE het volgende:
Ik weet niet of jullie dat ook opgevallen zijn, maar die GX660R (of weet ik hoe ze heet) post zaken die niet in KLB of FOK thuishoren.
Probeer het eensquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
KLB / -
Kan dat slotje wachten tot morgenochtend? A la avond-/nachtbagger dan. In de sc motten ze ons niet hebben.
Baggeraar in een sc?quote:
Of je baggert helemaal nietquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Baggeraar in een sc?Aantal posts per reeks gebruiker "donniedarkno" van 08-08-2013 t/m 28-12-2013
aantal posts / forum / reeks
4732 General Chat Geen reet te doen
3825 Onzin voor je leven! [ONZ-SC]
0492 Van Basic tot Pimp Abo SC
Ik zie het probleem niet zo, het gebagger wordt zo alleen maar in één topic gehouden. Ik word nu al naar 3 5 verschillende topics gespawned om daar te baggeren. Zo houden we het lekker overzichtelijk en is het minder werk voor de moddereters morgenochtend. Sterker nog: Ik zet het topic zelf op slot om 07:00 29-12-2013!
quote:Op zondag 29 december 2013 03:28 schreef OllieWilliams het volgende:
KLB / Paddokweek weer mislukt
Paddo's kweken voor eigen gebruik is gewoon legaal
quote:Ik hoop dat de rest nog wel goed gaat anders kan ik de komende maanden naar mijn inkomsten fluiten.
Eens. Het begon niet eens leuk.quote:Op maandag 30 december 2013 00:44 schreef Zaktabak het volgende:
Die crossposts van hmmmz en van DonnieDarkno door elk topic heen beginnen inmiddels wel te irriteren. Begon leuk, nu minder.
Geruimd.quote:Op maandag 30 december 2013 01:30 schreef Nikmans het volgende:
Misschien kan een modje even in het KLB-stemtopic komen kijken? De laatste twee ofzo pagina's gaan helemaal nergens over, lijkt me niet de bedoelign
Heb je nog nooit geprobeerd. Lekker makkelijk natuurlijk dit zeggen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
KLB / -
Kan dat slotje wachten tot morgenochtend? A la avond-/nachtbagger dan. In de sc motten ze ons niet hebben.
Terechte klacht,eerst waren er nog leuke plaatjes van zeehonden totdat er oppeens hele lappen tekst kwamen.quote:Op maandag 30 december 2013 18:30 schreef Roadtrip het volgende:
Er wordt, opnieuw, een topic kaap gemaakt door BozeHaas.
KLB / DSLR gemold
Ik zie een vast patroon hier.
geeft ie mij de schuldquote:Op maandag 30 december 2013 18:30 schreef Roadtrip het volgende:
KLB / DSLR gemold
Jij opent kuttopics en dat zijn mensen zat?quote:Op maandag 30 december 2013 18:30 schreef Roadtrip het volgende:
KLB / DSLR gemold
Ga zelf weg danquote:Op maandag 30 december 2013 19:07 schreef Greyson het volgende:
Hopelijk gaat KLB weer voor de zoveelste keer dicht.Wat een bagger.
Maar goed, ze zijn soft en gaat altijd na wat gejank en gehuil weer open.
Dan verberg je KLB in je MyAT en forumindex.quote:Op maandag 30 december 2013 19:07 schreef Greyson het volgende:
Hopelijk gaat KLB weer voor de zoveelste keer dicht.Wat een bagger.
Maar goed, ze zijn soft en gaat altijd na wat gejank en gehuil weer open.
Zoals al tig keer vermeldt in dit topic wordt er gewoon geen flikker mee gedaan. Overigens wel complimenten hoe na veel gezeur Susteren is aangepakt.quote:Op maandag 30 december 2013 19:31 schreef Nikmans het volgende:
Hoe staan we eigenlijk tegenover grafusers als Nikonlover die alleen maar zitten te kutten hier en KLB gewoon een stuk minder leuk maken? Kan er niet eens tegen opgetreden worden, ook al worden geen specifieke regels overtreden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |