Uiteraard zal dit niet zonder reden zijn, maar het komt op de overige gebruikers nogal vreemd over wanneer een mod geband wordt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:20 schreef yvonne het volgende:
Heeeeel misschien speelde er iets waar jullie niets van weten. Kán hoor.
E met beschuldigingen of aannames ben je op dit moment even aan het verkeerde adres.
Ik zou maar aannemen van wel en dat het al een poos speelt.quote:
okquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zou maar aannemen van wel en dat het al een poos speelt.
Kan zomaar.
Dat zal niet gaan gebeuren. Het gaat tussen crew en LNquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:26 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Uiteraard zal dit niet zonder reden zijn, maar het komt op de overige gebruikers nogal vreemd over wanneer een mod geband wordt.
Enige toelichting lijkt me dan wel op zijn plaats.
Oeh, crewrelquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat zal niet gaan gebeuren. Het gaat tussen crew en LN
Al die users die zich nu gaan aanbiedenquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:49 schreef richolio het volgende:
Betekent dit dat er een vacature voor KLB MOD existeert? Als dit zo is, zou ik die met plezier willen occuperen.
Jij hebt nog wel het meeste kans, jij was HC lidquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Al die users die zich nu gaan aanbieden![]()
Dit inderdaad, iedereen weet toch wel dat ze mij gaan vragen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Al die users die zich nu gaan aanbieden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Minimaal hbo, gaat 'm dus niet wordenquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:49 schreef richolio het volgende:
Betekent dit dat er een vacature voor KLB MOD existeert? Als dit zo is, zou ik die met plezier willen occuperen.
quote:
Vind 't wel meevallen hoorquote:Op zondag 1 december 2013 16:03 schreef hoink581 het volgende:
KLB stroomt langzaam vol Paul Walker klachten.
Bwa... viel wel mee en ook zo gesloten.quote:Op zondag 1 december 2013 16:03 schreef hoink581 het volgende:
KLB stroomt langzaam vol Paul Walker klachten.
Daarom ook langzaam.quote:Op zondag 1 december 2013 21:55 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Bwa... viel wel mee en ook zo gesloten.
Dat is wel een hele slechte trolkloon ja. Opgelost.quote:Op maandag 2 december 2013 13:45 schreef Splutje het volgende:
Kan iemand die Naomi88 van het forum verwijderen? Met d'r zielige seks aandachtstopics
zij en durrrr zijn een eeneiige tweelingquote:Op maandag 2 december 2013 13:58 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat is wel een hele slechte trolkloon ja. Opgelost.
Er is niets mis met onze kloonscanner. Thanks.quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:47 schreef hugecooll het volgende:
[..]
durrrr lijkt de andere helft van die eeneiige tweeling te zijn
je snapt best dat dat niet is wat ik bedoeldequote:Op dinsdag 3 december 2013 09:49 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Er is niets mis met onze kloonscanner. Thanks.
Je snapt ook best dat dit soort opmerkingen niet onder feedback vallen. Als iedereen zijn ongenoegen over andere gebruikers meent te moeten ventileren hier dan blijft er geen zak over van dit topic. Als iemand vervelend aanwezig is dan horen we dat wel van de moderatoren.quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
je snapt best dat dat niet is wat ik bedoelde
aightquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je snapt ook best dat dit soort opmerkingen niet onder feedback vallen. Als iedereen zijn ongenoegen over andere gebruikers meent te moeten ventileren hier dan blijft er geen zak over van dit topic. Als iemand vervelend aanwezig is dan horen we dat wel van de moderatoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |