Ziet er echt prachtig uit, die twee tonnetjes en die loc zijn mooi bedachtquote:Op zondag 5 januari 2014 14:05 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik heb vandaag een videootje geschoten van mijn custom made Octan train. Ik heb een zooi Octan wagons verzameld en gebouwd en een Octan loc op basis van de 7755 bedacht. Daarnaast heb ik de oil refinery die in het jaren '80 train idea book 7777 ergens op een foto staat nagebouwd in Octan kleuren.
Plaatjes zijn klikbaar
[ link | afbeelding ]
De trein heeft LED's ingebouwd: als de trein vooruit rijdt brandt het gele lampje, als hij achteruit rijdt brandt het rode lampje. Achterin vice versa.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Video volgt nog
Wow supermooi gedaan man! Meteen maar even gesubbed haha.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:14 schreef AlmightyArjen het volgende:
Thanks Cono
En de video staat online:
quote:Op zondag 5 januari 2014 20:14 schreef AlmightyArjen het volgende:
Thanks Cono
En de video staat online:
Ik had twee motoren onder de loc zitten en ik had de trainweights die altijd in de 12V locs zaten ook in deze loc ingebouwd voor extra grip. je moest hem alleen niet vol gas laten wegrijden, want dan bleven de wagons staanquote:Op maandag 6 januari 2014 11:46 schreef Cornelis83 het volgende:
Cool hoor!![]()
Overigens: een infrarood motor aansturing had die trein nooit kunnen trekken, die was enorm gaan slippen.
Jeejquote:
Op beurzen laat bijna iedereen de treinen rijden op het 9 volt systeemquote:Op maandag 6 januari 2014 19:03 schreef AlmightyArjen het volgende:
AAA batterijen kunnen inderdaad minder stroom (en dus vermogen) leveren. Ik snap ook niet waarom Lego van het 9V systeem is afgestapt (behalve de goedkopere rails) : als je een Horizon Express met twee motoren een tijdje laat rondrijden, dan mag je na een uur or so de batterijen alweer vervangen
Hebbe !quote:
Ik zie geen plaatjes.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:08 schreef AlmightyArjen het volgende:
Vage pics voor nieuwe sets summer 2014:
http://www.pockyland.net/forum.php?mod=viewthread&tid=59473
Het meest interessante (voor mij dan) is een nieuwe passagierstrein die wel erg veel weg heeft van de 7897 ICE. Jammer want dat is geen topmodel imo. De blauwe diesel loc ziet er wel goed uit. Er zou ook een nieuw station uitkomen, daar zie je ook wat structuren van: ziet er ook niet verkeerd uit
Zaterdag besteld (ivm vakantie even gewacht met bestellen) en vandaag binnen gekomenquote:Op woensdag 1 januari 2014 12:02 schreef ddx het volgende:
Parisian Restaurant is te orderen via lego shop :
http://shop.lego.com/en-NL/Parisian-Restaurant-10243
zo denken kinderen over het algemeen niet zo snelquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:19 schreef bleiblei het volgende:
Dat is het voordeel van lego. Nooit erg om dubbel te hebben. Heb je alleen maar meer steentjes.
eigenlijk veels te kort dag (maar dat Parisian café zou ik wel willen hebben met korting), waar wordt dat aangekondigd, lowlug toch?quote:Op zondag 26 januari 2014 13:04 schreef HPLC het volgende:
Nog iemand naar de koopdag (geen koopavond meer) op 1 feb in Oberhausen?
Geen idee, ben ik geen lid vanquote:Op zondag 26 januari 2014 13:35 schreef mschol het volgende:
[..]
eigenlijk veels te kort dag (maar dat Parisian café zou ik wel willen hebben met korting), waar wordt dat aangekondigd, lowlug toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |