Wat is de leeftijd + eventuele garantie nog?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:25 schreef MaikelS het volgende:
[..]
Jouw keuze! Effectief zou je bij mij 2 schijven betalen, en 3 krijgen. Ze kosten immers 105 euro per stuk!
Juni dit jaar. Standaard fabrieksgarantie. Geloof 2 of 3 jaar.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:35 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Wat is de leeftijd + eventuele garantie nog?
Al ff naar het weekend, niks meer gehoord. Ga er dus vanuit dat het een nee is geworden!quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:40 schreef angel008 het volgende:
ik twijfel nog steeds met mn telefoon aan de ene kant kan ik mooi mn huidige simpele (zyxel) nas vervangen voor dit ding. aan de nadere kant lever ik 100 euro in op mn iphone waar ik dan mee in mn maag zit![]()
als dat ding nou 2 pci e poorten had gehad had ik hem zonder twijfel gehaald.. dan had ik er nog een semi nas/mining rig van kunnen bouwen...
ik ga er nog even heel goed over nadenken dit weekend..
meh mn werk heeft besloten om de maand december geen salaris uit te betalen dus.. dat gaat em ff niet worden zal echt cash nodig hebben ipv andere spullenquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:01 schreef MaikelS het volgende:
[..]
Al ff naar het weekend, niks meer gehoord. Ga er dus vanuit dat het een nee is geworden!
Balen joh.. geen salaris in een maand als dit.. zou er niet aan moeten denken!quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:15 schreef angel008 het volgende:
[..]
meh mn werk heeft besloten om de maand december geen salaris uit te betalen dus.. dat gaat em ff niet worden zal echt cash nodig hebben ipv andere spullenwel zwaar balen want was een mooie vervanger voor mn nas..
vertel mij wat.. geen kerst hier dit jaar om dezelfde reden.. laat staan om te overleven deze maandquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:52 schreef MaikelS het volgende:
[..]
Balen joh.. geen salaris in een maand als dit.. zou er niet aan moeten denken!
Succes deze maand, en wie weet als je later kijkt dat hij er nog staat of niet.
Fijne dagen!
Hoe kan in vredesnaam een werkgever bedenken niet te betalen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:44 schreef angel008 het volgende:
[..]
vertel mij wat.. geen kerst hier dit jaar om dezelfde reden.. laat staan om te overleven deze maand
mocht ie er volgende maand nog zijn en mijn iphone ook dan ben ik altijd in voor de ruil !
(we dwalen af maar zijn al 2 maanden in deeltijd ww bank heeft besloten om de samenwerking te stoppen is inderdaad geen geld meer heb nu net salaris gehad van 2 maanden terug maar dat vult net alle gaten op laat staan voor de volgende maand)quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:17 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Hoe kan in vredesnaam een werkgever bedenken niet te betalen?
Neem dan aan dat hij op de rand van bankroet staat?
quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:18 schreef Sjechov het volgende:
Ik denk nog altijd na over de harde schijven.
Welk type is het precies.
Ik zie er namelijk een 3 tal staan.
Oei... Overheen gelezen, excuus!quote:
Is ook mijn eigen schuld hé door het off-topic gesprekje.quote:Op woensdag 25 december 2013 10:56 schreef MaikelS het volgende:
[..]
Oei... Overheen gelezen, excuus!
Heb het factuur er even bij gepakt!
WD30EZRX is het type!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |