quote:
Nee, EA heeft nog geen games beschikbaar gesteld. Ik hoop ze volgende week binnen te hebben. Dus BF4, NfS: Rivals, NBA Live, FIFA en uh, Madden (die hebben ze nog nooit gegeven) moeten nog even wachten.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:06 schreef Maastoren het volgende:
Pheno heb je ook al FIFA 14 gespeeld?
Stuur killzone deze kant op dan ga k wel voor die vita bundel ipv de killzone bundel!quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, EA heeft nog geen games beschikbaar gesteld. Ik hoop ze volgende week binnen te hebben. Dus BF4, NfS: Rivals, NBA Live, FIFA en uh, Madden (die hebben ze nog nooit gegeven) moeten nog even wachten.
Als die prijs van de bundel goed is zou je sowieso even moeten wachten. En dan heb je eindelijk je vitaquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Stuur killzone deze kant op dan ga k wel voor die vita bundel ipv de killzone bundel!
De Vita is een heerlijk stukje hardware met meer dan genoeg gamesaanbodquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als die prijs van de bundel goed is zou je sowieso even moeten wachten. En dan heb je eindelijk je vitaNiet dat daar veel games voor uit komen, maar dat is weer een andere discussie
Dankzij indies is er nog wat van te maken. maar ik heb het idee dat Sony het zelf opgegeven heeft. Hopelijk over twee weken iig het bewijs dat ze dat met PS4 niet van plan zijn. VGA Awards hebben altijd wat onthullingen. Geruchten over een nieuwe Tomb Raider en de overduidelijke site van Fallout 4. Al geeft die site vijf dagen later aan als onthullingsdatum, dus tja...quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:18 schreef Poit het volgende:
[..]
De Vita is een heerlijk stukje hardware met meer dan genoeg gamesaanbod![]()
Ik ben wel erg benieuwd wat ze in combo met de ps4 gaan uitvoeren
Het zijn inderdaad vooral indie games maar toch, er is meer dan genoeg op te doen. Volgende week Guacamelee gratis op psn+. Lijkt me een geweldige metroidvania game.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dankzij indies is er nog wat van te maken. maar ik heb het idee dat Sony het zelf opgegeven heeft. Hopelijk over twee weken iig het bewijs dat ze dat met PS4 niet van plan zijn. VGA Awards hebben altijd wat onthullingen. Geruchten over een nieuwe Tomb Raider en de overduidelijke site van Fallout 4. Al geeft die site vijf dagen later aan als onthullingsdatum, dus tja...
nu nog wachten op een datumquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WANTZ
als mijn pre order niet door gaat wacht ik dan wel ff hier op want k wil nog steeds een vita
quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:35 schreef Bolters het volgende:
Net smsje gehad van gamemania. Dat ik ben uitgenodigd voor de VIP lancering donderdagavond om 23.30 uur. Zit een link bij. Ga ik daar heen, gaat het over een shop in België
Dus? Als je in brabant woont of zo is het niet zo ver. Als je in groningen woont of zo is het een ander verhaalquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:35 schreef Bolters het volgende:
Net smsje gehad van gamemania. Dat ik ben uitgenodigd voor de VIP lancering donderdagavond om 23.30 uur. Zit een link bij. Ga ik daar heen, gaat het over een shop in België
ben benieuwd wat de voorraad deze keer isquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Voor de kerst, dus heeeel lang hoeven we niet meer te wachten
Killzone komt op de dag van release dacht ik de andere pas laterquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wanneer komen de PS4 bundels eigenlijk?
JA?!? is het verschil echt groot?quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:26 schreef BredeBroeder het volgende:
Net op de PS4 mogen spelen, DAT graphics
Nee, nooit met een PlayStation. Je kunt beter voor de Xbox One gaan AQuilaONEquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
JA?!? is het verschil echt groot?
Zeker weten! Heb een potje Fifa 14 gespeeld met de PS3 ernaast, op internet lijkt het verschil niet zo groot maar in het echt zie je het duidelijk!quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
JA?!? is het verschil echt groot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |