10/10 van mijn ragequits komen niet vanwege de doelpunten van mn tegenstander maar puur om het feit dat EA pure kanker in mn spelers stopt zodat ze geen normale bal meer kunnen geven/loopacties kunnen maken/uberhaupt reageren.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:01 schreef MeneerLogica het volgende:
Blijft leuk om iemand zo hard in te maken dat hij zijn xbox uitdrukt.
Dat evrschil merk ik ook wel hoor, soms zit het vies tegen. Maar deze gozer werd gewoon weggetiktquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
10/10 van mijn ragequits komen niet vanwege de doelpunten van mn tegenstander maar puur om het feit dat EA pure kanker in mn spelers stopt zodat ze geen normale bal meer kunnen geven/loopacties kunnen maken/uberhaupt reageren.
Als iemand mij dik inmaakt omdat ie gewoon beter is ragequit ik nooit.
Ik had m woensdag ookquote:
Toch nog 74kquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:14 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik had m woensdag ook
Dit jaar nog geen 10 pakjes gekocht en toch dikke profit gepakt, dat is ook voor het eerst.
Jep, hij was bij mij voor 74,5k in 10 seconden weg.quote:
Niet verkeerdquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jep, hij was bij mij voor 74,5k in 10 seconden weg.
Kompany vind ik de beste CB waar ik mee heb gespeeld.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:17 schreef MeneerLogica het volgende:
nog een ragequit, kutzooi. Beste CB duo van BPL?
Zat ik ook aan te denken iddquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kompany vind ik de beste CB waar ik mee heb gespeeld.
IF Sakho ernaast ofzo ?
David Luiz en Kompany zijn beesten bij mij.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:17 schreef MeneerLogica het volgende:
nog een ragequit, kutzooi. Beste CB duo van BPL?
Heb ik ookquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:47 schreef Freire het volgende:
Steeds vaker lopen mijn spelers gewoon langs ballen die vlak voor hun voeten langsrollen![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:30 schreef OmniRocket het volgende:
vanavond tijd voor wat clubs variantie
En Zlatan kreeg die was gratis. Zo krom, mensen die veel kunnen betalen krijgen alles gratisquote:
Haha echt zeer frustrerendquote:
Heb je Zlatan's hoofd op je Onequote:Op vrijdag 22 november 2013 13:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
En Zlatan kreeg die was gratis. Zo krom, mensen die veel kunnen betalen krijgen alles gratis#jelly
PS4 geven ze niet wegquote:
De xbox verhalen van Zlatan zijn best wel vet. Duurde vet lang voordat zijn xbox live friends erachter kwamen dat ze de hele tijd met Zlatan speelden. Toen ze er eenmaal achter waren ging Zlatan een duur horloge voor 1 van die vrienden halen omdat hij er veel korting op kon krijgen.quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:59 schreef BDIL het volgende:
[..]
PS4 geven ze niet wegGierige kut Aziaten.
Ik moet echt een positie gaan claimen waar gratis shit te halen valtquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
volgens mij heeft de pers wel een gratis ps4 + 5 games ofzo
Moet je boer worden want die hebben wel aardig wat shit liggen in een gierput.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik moet echt een positie gaan claimen waar gratis shit te halen valt
Je weet dat dat uit koeien komt?quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Moet je boer worden want die hebben wel aardig wat shit liggen in een gierput.
Zelden zo gelachenquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Moet je boer worden want die hebben wel aardig wat shit liggen in een gierput.
PS4quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zelden zo gelachen![]()
Tevens die PS4 is wel moeilijk op te krijgen zegDie gast die zijn koelpasta ging vervangen was zeker 3 uur bezig
Heb je die video gezien ? Verklaart wel waarom het kleiner is maar of het praktischer isquote:
Wat de gek er voor geeft...quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:10 schreef Joodnl het volgende:
Iemand enig idee wat een PS4 zou kunnen opleveren op MP vlak na de releasedatum?
10000000 euroquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:10 schreef Joodnl het volgende:
Iemand enig idee wat een PS4 zou kunnen opleveren op MP vlak na de releasedatum?
2/10 de grap?quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zelden zo gelachen![]()
Tevens die PS4 is wel moeilijk op te krijgen zegDie gast die zijn koelpasta ging vervangen was zeker 3 uur bezig
Typisch jodengedrag dit.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:10 schreef Joodnl het volgende:
Ik heb een filmpje gezien van iemand die een PS4 open maakt en die is binnen 3 minuten klaarquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zelden zo gelachen![]()
3/10quote:
Trollquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb een filmpje gezien van iemand die een PS4 open maakt en die is binnen 3 minuten klaar
Yup....quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Typisch jodengedrag dit.
[ afbeelding ]
twitter:evilkagawa twitterde op dinsdag 19-11-2013 om 22:57:27Japan 3 Belgium 2SCREW-A-YOU HAZARD. SCREW-A-YOU FELLAINI. KAGAWA DESTROYING YOU COCK-A-SUCKING SONS OF BITCHES!!!THIS WHAT JAPAN DO! reageer retweet
quote:
Aziaten ja, als je voor het eerst zon ding openmaakt nietquote:
twitter:evilkagawa twitterde op zaterdag 16-11-2013 om 16:08:16Kagawa vs Holland:79 pass 79 complete (100%)11 goal chance create1 assistThis what Kagawa do in hole Moyes.LET KAGAWA IN YOUR HOLE! reageer retweet
Hilarisch account jaquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:31 schreef DutchSL het volgende:
Evilkagawa
twitter:evilkagawa twitterde op dinsdag 19-11-2013 om 22:57:27Japan 3 Belgium 2SCREW-A-YOU HAZARD. SCREW-A-YOU FELLAINI. KAGAWA DESTROYING YOU COCK-A-SUCKING SONS OF BITCHES!!!THIS WHAT JAPAN DO! reageer retweet
random moment in ieder gevalquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:31 schreef Hoogstaande het volgende:
Vorig jaar was er toch een Eredivisie thematoernooi? Weet iemand nog wanneer die ongeveer kwam?
quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
random moment in ieder geval
Tijdens benelux tots was er ook 1
Nog niet, misschien wel een bronze toernooi aangezien we silver en gold al hebben gehad.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:34 schreef DutchSL het volgende:
Is er al nieuw toernooi bekend? Nations cup loopt vandaag af..
Met TOTS aan het einde van het seizoen?quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:31 schreef Hoogstaande het volgende:
Vorig jaar was er toch een Eredivisie thematoernooi? Weet iemand nog wanneer die ongeveer kwam?
Jij kan geen bronzes meer spelen toch?quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nog niet, misschien wel een bronze toernooi aangezien we silver en gold al hebben gehad.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Aziaten ja, als je voor het eerst zon ding openmaakt niet
Als er een nieuw toernooi komt wel. Ik zit alleen met mijn verbinding want die is slecht.. alleen 's avonds niet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jij kan geen bronzes meer spelen toch?
Maver-smooth of gewoon smooth?quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net even een potje FIFA 14 gedaan op de One en ik kan jullie een ding vertellen het voelt smooth aan
Maver smoothquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Maver-smooth of gewoon smooth?
sick.quote:
Een of andere mongool heeft Willems naar beneden gepricefixedquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
o er was echt zo lang niet gepost
Heel veel spelers worden op dit moment naar beneden gepricefixedquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Een of andere mongool heeft Willems naar beneden gepricefixedDie gast had er echt iets van 10-15 opstaan voor 1800 bin...
Daar moest natuurlijk verandering in komen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
o er was echt zo lang niet gepost
TR gemacht. Racisme.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:27 schreef DuTank het volgende:
Toen ik vanmiddag op de uni was, liep er een Rijst met een Nederlander en die Rijst was een internationale student die wel eem beetje Nederlands probeerde. Ze hadden net een broodje gekocht en Rijst zei dat ie moeite had met de R. Dus toen zei hij 'blootje'. Ik had het niet meer
FUT op de PCquote:
TT.gifquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
FUT op de PC
FUT op de Xbox 360
FUT op de PS3
FUT op de Xbox One
FUT op de PS4
FUT
lekkerquote:
Ik heb geen coins nodig eigenlijk, vandaag haal ik IF nummertje 90 binnenquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lekker![]()
kan ik je nu 20 euro per 100k vragen?
Je vergeet er een.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
FUT op de PC
FUT op de Xbox 360
FUT op de PS3
FUT op de Xbox One
FUT op de PS4
FUT
quote:
Jij gaat vanavond gewoon met je blote tampeloeres op de bank zitten en dan in HD naar je bijschrijving kijken op je TV?quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zon bedrag is gewoon geil. Vandaag even geen massage filmpjes o.i.d. Dit voldoet
Stufi nog niet binnen hierquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]stufi binnen
maandag heb ik er weer niks meer aan want dan gaat mijn schoolgeld eraf
Is niks racistisch aan. Dat was er daadwerkelijk gebeurd.quote:
Daar is stufi in principe ook voorquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]stufi binnen
maandag heb ik er weer niks meer aan want dan gaat mijn schoolgeld eraf
aka BPLquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nieuw toernooi: 11 verschillende clubs in de starting 11 en 4 verschillende nationaliteiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |