Heb je Zlatan's hoofd op je Onequote:Op vrijdag 22 november 2013 13:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
En Zlatan kreeg die was gratis. Zo krom, mensen die veel kunnen betalen krijgen alles gratis#jelly
PS4 geven ze niet wegquote:
De xbox verhalen van Zlatan zijn best wel vet. Duurde vet lang voordat zijn xbox live friends erachter kwamen dat ze de hele tijd met Zlatan speelden. Toen ze er eenmaal achter waren ging Zlatan een duur horloge voor 1 van die vrienden halen omdat hij er veel korting op kon krijgen.quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:59 schreef BDIL het volgende:
[..]
PS4 geven ze niet wegGierige kut Aziaten.
Ik moet echt een positie gaan claimen waar gratis shit te halen valtquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
volgens mij heeft de pers wel een gratis ps4 + 5 games ofzo
Moet je boer worden want die hebben wel aardig wat shit liggen in een gierput.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik moet echt een positie gaan claimen waar gratis shit te halen valt
Je weet dat dat uit koeien komt?quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Moet je boer worden want die hebben wel aardig wat shit liggen in een gierput.
Zelden zo gelachenquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Moet je boer worden want die hebben wel aardig wat shit liggen in een gierput.
PS4quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zelden zo gelachen![]()
Tevens die PS4 is wel moeilijk op te krijgen zegDie gast die zijn koelpasta ging vervangen was zeker 3 uur bezig
Heb je die video gezien ? Verklaart wel waarom het kleiner is maar of het praktischer isquote:
Wat de gek er voor geeft...quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:10 schreef Joodnl het volgende:
Iemand enig idee wat een PS4 zou kunnen opleveren op MP vlak na de releasedatum?
10000000 euroquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:10 schreef Joodnl het volgende:
Iemand enig idee wat een PS4 zou kunnen opleveren op MP vlak na de releasedatum?
2/10 de grap?quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zelden zo gelachen![]()
Tevens die PS4 is wel moeilijk op te krijgen zegDie gast die zijn koelpasta ging vervangen was zeker 3 uur bezig
Typisch jodengedrag dit.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:10 schreef Joodnl het volgende:
Ik heb een filmpje gezien van iemand die een PS4 open maakt en die is binnen 3 minuten klaarquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zelden zo gelachen![]()
3/10quote:
Trollquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb een filmpje gezien van iemand die een PS4 open maakt en die is binnen 3 minuten klaar
Yup....quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Typisch jodengedrag dit.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |