Een of andere mongool heeft Willems naar beneden gepricefixedquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
o er was echt zo lang niet gepost
Heel veel spelers worden op dit moment naar beneden gepricefixedquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Een of andere mongool heeft Willems naar beneden gepricefixedDie gast had er echt iets van 10-15 opstaan voor 1800 bin...
Daar moest natuurlijk verandering in komen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
o er was echt zo lang niet gepost
TR gemacht. Racisme.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:27 schreef DuTank het volgende:
Toen ik vanmiddag op de uni was, liep er een Rijst met een Nederlander en die Rijst was een internationale student die wel eem beetje Nederlands probeerde. Ze hadden net een broodje gekocht en Rijst zei dat ie moeite had met de R. Dus toen zei hij 'blootje'. Ik had het niet meer
FUT op de PCquote:
TT.gifquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
FUT op de PC
FUT op de Xbox 360
FUT op de PS3
FUT op de Xbox One
FUT op de PS4
FUT
lekkerquote:
Ik heb geen coins nodig eigenlijk, vandaag haal ik IF nummertje 90 binnenquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lekker![]()
kan ik je nu 20 euro per 100k vragen?
Je vergeet er een.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
FUT op de PC
FUT op de Xbox 360
FUT op de PS3
FUT op de Xbox One
FUT op de PS4
FUT
quote:
Jij gaat vanavond gewoon met je blote tampeloeres op de bank zitten en dan in HD naar je bijschrijving kijken op je TV?quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zon bedrag is gewoon geil. Vandaag even geen massage filmpjes o.i.d. Dit voldoet
Stufi nog niet binnen hierquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]stufi binnen
maandag heb ik er weer niks meer aan want dan gaat mijn schoolgeld eraf
Is niks racistisch aan. Dat was er daadwerkelijk gebeurd.quote:
Daar is stufi in principe ook voorquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]stufi binnen
maandag heb ik er weer niks meer aan want dan gaat mijn schoolgeld eraf
aka BPLquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nieuw toernooi: 11 verschillende clubs in de starting 11 en 4 verschillende nationaliteiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |