Ach ik heb een goede fiets, alleen met dit weer is het soms vervelend als ik bijvoorbeeld naar een vriend van me in Dokkum moet fietsen, terwijl ik in Hurdegaryp woon. Tytsjerk is nog wel te doen.quote:
Het is voor hem net zo ver en vervelend.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:00 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ach ik heb een goede fiets, alleen met dit weer is het soms vervelend als ik bijvoorbeeld naar een vriend van me in Dokkum moet fietsen, terwijl ik in Hurdegaryp woon. Tytsjerk is nog wel te doen.
In de zomer en lente is het wel goed te doen.
Dit.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:54 schreef hoink581 het volgende:
Als je oprecht in kennis geïnteresseerd was Linkse_Boomknuffelaar en beweert dat je een goede baan had kunnen krijgen met een studie, dan had je gewoon moeten investeren en gaan leren.
Prima dat je gelukkig bent met de manier waarop je nu leeft, maar ga nu niet doen alsof dat een vrijwillige keuze is.
Fietsen en lopen is voor paupers.quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:53 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Gewoon lopen of fietsen, anders word je dik en lui.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:54 schreef hoink581 het volgende:
Als je oprecht in kennis geïnteresseerd was Linkse_Boomknuffelaar en beweert dat je een goede baan had kunnen krijgen met een studie, dan had je gewoon moeten investeren en gaan leren.
Prima dat je gelukkig bent met de manier waarop je nu leeft, maar ga nu niet doen alsof dat een vrijwillige keuze is.
Ik ben blij dat jij dat ook snapt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Jij weet gelukkig hoe het zit.
Alsof jij ze in je eigen wijk wil hebbenquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:42 schreef theunderdog het volgende:
Rutger heeft in dit filmpje gewoon gelijk. Want hij wil met zijn provocatie een punt maken.
Vluchtelingen die verblijven in een attractiepark, kom op zeg.....
Waarom niet?quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Alsof jij ze in je eigen wijk wil hebben
Omdat alle Nederlanders zo zijn. "Prima dat ze die mensen opvangen, maar niet in mijn achtertuin. Ook neit in vakantiehuisjes want ze zouden maar luxer zitten dan mezelf" dat kan echt niet hoor, vluchtelingen tijdelijk in vakantiehuisjes opvangen.quote:
Naja.. ik zou er geen probleem mee hebben als deze vluchtelingen in "mijn" wijk komen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Omdat alle Nederlanders zo zijn. "Prima dat ze die mensen opvangen, maar niet in mijn achtertuin. Ook neit in vakantiehuisjes want ze zouden maar luxer zitten dan mezelf" dat kan echt niet hoor, vluchtelingen tijdelijk in vakantiehuisjes opvangen.
Misschien is het wel het overwegen waard om overdag, als je zelf aan het werk bent, een paar asielzoekers van je huis gebruik te laten maken. Anders staat het toch maar leeg.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die huisjes staan in de winter anders toch leeg
Goede vergelijkingquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:51 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Misschien is het wel het overwegen waard om overdag, als je zelf aan het werk bent, een paar asielzoekers van je huis gebruik te laten maken. Anders staat het toch maar leeg.
Ben je nou zo achterlijk of doe je maar alsof?quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:51 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Misschien is het wel het overwegen waard om overdag, als je zelf aan het werk bent, een paar asielzoekers van je huis gebruik te laten maken. Anders staat het toch maar leeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |