Doet mij denken aan:quote:Op woensdag 27 november 2013 22:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
Na maanden mij hier niet gemeld te hoeven hebben, is het vanavond weer zo ver
In dit nummer, vanaf 2:45 hoor ik een bekende mid-late 90's dancenummer met een heel aanstekelijke melodie. Iemand?
Deze?quote:Op donderdag 28 november 2013 17:29 schreef bammetjekwak het volgende:
kan iemand mij helpen met het achterhalen van de artiest en titel van dit liedje.
ik kon helaas geen betere kwaliteit vinden.
quote:Booty Call
Written by Diijon and Mike
Produced by Blak Ice Productions
Performed by Wisdom featuring Mitch
Courtesy of Wisdom Entertainment
Contains " (Don't) Blame It on the Boogie"
Written by Mick Jackson (as Michael George Jackson-Clarke), Dave Jackson (as David John Jackson-Rich) and Elmar Krohn
Booty Call (1997) - Soundtracks - IMDbquote:Op donderdag 28 november 2013 17:29 schreef bammetjekwak het volgende:
kan iemand mij helpen met het achterhalen van de artiest en titel van dit liedje.
ik kon helaas geen betere kwaliteit vinden.
vreemd genoeg valt dat liedje in mp3 formaat niet te vinden.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Booty Call (1997) - Soundtracks - IMDb
Melodie niet helemaal, maar qua stijl wel een beetje:quote:Op woensdag 27 november 2013 22:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
Na maanden mij hier niet gemeld te hoeven hebben, is het vanavond weer zo ver
In dit nummer, vanaf 2:45 hoor ik een bekende mid-late 90's dancenummer met een heel aanstekelijke melodie. Iemand?
Gevonden mocht iemand het interesseren :"(quote:
Dit is hemquote:Op donderdag 28 november 2013 15:57 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Doet mij denken aan:
'Vengaboys - Parada de Tettas' bekijken op YouTube
Deze?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:33 schreef ISON het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer; so happy together (you and me and me and you, no matter how they toss the dice)
Het is geloof ik een happy hardcore nummer en wordt gezongen door een vrouw. Op youtube kom ik duizenden liedjes tegen, maar alles gezongen door mannen.
Iemand een idee? Heb het nummer al sinds de zomer in mijn hoofd
Nee helaas.quote:
Doet me erg denken aan de intro van deze:quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:13 schreef Bravebart het volgende:
In dit nummer zit vanaf 3.02 ongeveer een sample wat me enorm doet denken aan een heel bekend en wat ouder dance nummer. Ik breek al een tijdje m'n hersens erover, maar ik kom er maar niet op hoe dat nummer heet
Geen zangeres, dus waarschijnlijk niet de juiste, maar wel happy hardcore, dus ik waag een gok:quote:Op donderdag 28 november 2013 22:39 schreef ISON het volgende:
[..]
Nee helaas.
Nummer dat ik zoek is wat sneller en heeft alleen een zangeres
Vette track, maar die de plaat die ik zoek helaasquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Doet me erg denken aan de intro van deze:
De sample komt uit dit nummer iig:quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:13 schreef Bravebart het volgende:
In dit nummer zit vanaf 3.02 ongeveer een sample wat me enorm doet denken aan een heel bekend en wat ouder dance nummer. Ik breek al een tijdje m'n hersens erover, maar ik kom er maar niet op hoe dat nummer heet
Deze?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben op zoek naar een single die 3-4 jaar geleden veel op 3 voor 12 werd gedraaid, beetje twee-achtig, tussen Camera Obscura en Arcade Fire in. Een mannenstem en een vrouwenstem zingen in het refrein samen I can't get enough of your love
Dank.quote:
Nou, stel hem nog een keer zou ik zeggen ipv alleen deze mededelingquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:31 schreef BlackRhino het volgende:
What the.... ineens is m'n hele post weg. Had gisteren een vraag gesteld
Zo te zien had je 'm in het verkeerde topic gesteld en daar staat-ie nog gewoon.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:31 schreef BlackRhino het volgende:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:19 schreef BlackRhino het volgende:
Hoorde net op de radio een grappig Arabisch liedje ,vrij zomers/vrolijk. Stond volgens de DJ in de Top 40, maar kan hem daar nergens vinden. Nu is mijn Arabisch wat roestig, maar de titel klonk als "Anna haar shag"
Wie o wie?
Dan komt de vraag, welke zender en echt rond het tijdstip van je post?quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:31 schreef BlackRhino het volgende:
Welke zender? 538?quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:07 schreef BlackRhino het volgende:
Ah, verkeerd gepost. Hm, de drank kon het niet zijnThanks Arcee.
Nee, hij was op de radio, rond 16:45 denk ik. Het was een Arabische naam + Arabische titel. De radio DJ zei dat hij in de Top 40 stond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |