Ik heb helaas niets in huis, had ik maar wiet. Oh en let niet op al dat zaad van andere mannen, dat heeft met de vloek te maken, ze snappen nog niet dat ze dat doen omdat ze zelf homosexueel zijn en zo proberen ze me dus te lokken, omdat ze denken dat ik ook zo ben.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:38 schreef trovey het volgende:
Ik wil hebben wat TS heeft geslikt, gerookt of gedronken.
Dan moeten we iets anders proberen.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:40 schreef loop het volgende:
[..]
Ik heb helaas niets in huis, had ik maar wiet. Oh en let niet op al dat zaad van andere mannen, dat heeft met de vloek te maken, ze snappen nog niet dat ze dat doen omdat ze zelf homosexueel zijn en zo proberen ze me dus te lokken, omdat ze denken dat ik ook zo ben.
De vloek? Dat komt meestal van de vrouwen die het over hun menstruatie hebben. The curse.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:40 schreef loop het volgende:
[..]
Ik heb helaas niets in huis, had ik maar wiet. Oh en let niet op al dat zaad van andere mannen, dat heeft met de vloek te maken, ze snappen nog niet dat ze dat doen omdat ze zelf homosexueel zijn en zo proberen ze me dus te lokken, omdat ze denken dat ik ook zo ben.
Dan zou ik de crisisdienst eens gaan bellen als ik jou was.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:40 schreef loop het volgende:
[..]
Hier snap ik al een stuk meer van.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:06 schreef essnhills het volgende:
Iets met vrouwen die met een vloek mannen tegelijkertijd homo maken, uit hun lichaam laten treden en op die manier vermoorden. En dan ineens vermoorden ze ook vrouwen op dezelfde manier. En dat allemaal om uit te sterven. En ohja, aliensWat de KGB, AIVD en CIA er mee te maken hebben weet ik niet. En iets met computers
Ik heb mijn best gedaan op een samenvatting
Ik heb nog een ingeving. Die vloek waar hij het over heeft, heeft natuurlijk te maken met menstruatie, vandaar dat alleen vrouwen het kunnen uitspreken. Is ook gelijk hét antwoord op de vraag waarom vrouwen altijd met z'n allen tegelijk naar de wc gaanquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hier snap ik al een stuk meer van.
Kijk! Dat wilde ik nou altijd weten. Dààrom gaan vrouwen dus tegelijk naar de wc!quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog een ingeving. Die vloek waar hij het over heeft, heeft natuurlijk te maken met menstruatie, vandaar dat alleen vrouwen het kunnen uitspreken. Is ook gelijk hét antwoord op de vraag waarom vrouwen altijd met z'n allen tegelijk naar de wc gaan
Ja, ik dacht, nu ons grote geheim toch ontdekt is, kan ik net zo goed alles uit de doeken doenquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kijk! Dat wilde ik nou altijd weten. Dààrom gaan vrouwen dus tegelijk naar de wc!
Ok, komt ie. Omdat vrouwen gedwongen worden door mannen, moeten ze ovuleren en menstrueren om dat de mannen dan zeker weten dat het mogelijk toekomstig kind echt helemaal dood is, met bloed en alles. Dit was van nadat mannen het fout gingen doen, wat komt door de vloek en dat was een tijd dat alles echt gruwelijk slecht en fout was, omdat er spreuken waren waardoor spoken in de eicel konden klimmen en klauteren waarna het kind dan bezeten geboren werd, of eigenlijk de geest die er had moeten ontstaan door de natuur werd onderdrukt.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De vloek? Dat komt meestal van de vrouwen die het over hun menstruatie hebben. The curse.
Wat dit met homo's te maken heeft is beyond me.
Ik ga pitten en lees morgen wel verder
Niet nodig, heb m'n belastingteruggave dus ben wiet gaan halen hahaquote:Op donderdag 21 november 2013 23:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan zou ik de crisisdienst eens gaan bellen als ik jou was.
Ja ik begrijp dat zij moet gaan vertalen voor de homoseksuele wereld. Aangezien ik de enige echte hetero ben en iedereen aan de andere kant.. nouja zij denkt natuurlijk dat zij in de echte wereld is. Arme meid. Of is het wel een vrouw. Ja laten we het vragen, voor wie is die samenvatting eigenlijk bestemd?quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:06 schreef essnhills het volgende:
Iets met vrouwen die met een vloek mannen tegelijkertijd homo maken, uit hun lichaam laten treden en op die manier vermoorden. En dan ineens vermoorden ze ook vrouwen op dezelfde manier. En dat allemaal om uit te sterven. En ohja, aliensWat de KGB, AIVD en CIA er mee te maken hebben weet ik niet. En iets met computers
Ik heb mijn best gedaan op een samenvatting
quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ik dacht, nu ons grote geheim toch ontdekt is, kan ik net zo goed alles uit de doeken doen
Ja maar bij mij kom je nooit meer binnen. Nee, dat is een ander.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ik dacht, nu ons grote geheim toch ontdekt is, kan ik net zo goed alles uit de doeken doen
Ja, met muziek van Andre Hazes, Mama.quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik hoop dat je zelf snapt wat je probeert uit te leggen. Er is werkelijk geen touw aan vast te knopen.
Ik ga er even een nachtje over slapen.
Ik zal nog eens een poging gaan wagen de rest ook te verhelderen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik hoop dat je zelf snapt wat je probeert uit te leggen. Er is werkelijk geen touw aan vast te knopen.
Ik ga er even een nachtje over slapen.
Nope, snap er nog geen reet van.quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zal nog eens een poging gaan wagen de rest ook te verhelderen.
Naast het eerdere verhaal dat vrouwen met een vloek homo's gemaakt hebben en hun op afstand vermoorden door ze uit hun lichaam te laten treden, zijn vrouwen gaan menstrueren omdat mannen homo werden en het dus verkeerd deden. En dat terwijl de vloek zoals Lavenderr heeft uitgelegd de menstruatie zelf is. Conclusie: Vrouwen maken en vermoorden homo's want door de homo's worden ze ongesteld waardoor ze homo's vermoordenOftewel, dit is een perfecte loop! En laat dat nou net de username van de TS zijn!
Verder is er nog iets met portalen naar je moeder en transformers. En dat komt weer mooi overeen met het verhaal van TS dat ik geen vrouw ben, ik ben natuurlijk getransformd
Blijkbaar behoor jij niet tot de homowereldquote:
Ja ja oké.quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Blijkbaar behoor jij niet tot de homowereldIk ben vertaler voor de homowereld
Kijk homoseksualiteit verwijst naar iets niet bestaands. Dus er kan helemaal geen homowereld zijn.quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Blijkbaar behoor jij niet tot de homowereldIk ben vertaler voor de homowereld
Ik kan niet slapen dus ben dit topic weer aan het lezen maar ip dat het helderder wordt wordt het steeds complexer. Als we in een homowereld leven waar wonen de vrouwen die geen homo zijn dan ? En als dit allemaal niet bestaand is leven we dan in een droomwereld ?quote:Op vrijdag 22 november 2013 05:33 schreef loop het volgende:
[..]
Kijk homoseksualiteit verwijst naar iets niet bestaands. Dus er kan helemaal geen homowereld zijn.
Ja, het is dan ook een mannenwereld. Als je de gedachtes van de mannen door de eeuwen had gelezen dan had je het geweten en was het niet zo complex allemaal voor je.quote:Op vrijdag 22 november 2013 05:46 schreef Lavenderr het volgende:
Ik kan niet slapen dus ben dit topic weer aan het lezen maar ip dat het helderder wordt wordt het steeds complexer.
Ik zei dat die homowereld nooit kan hebben bestaan. Een ander zei dat het bestond.quote:Als we in een homowereld leven waar wonen de vrouwen die geen homo zijn dan ?
Nou het had een droom moeten zijn, ware het niet dat die homoseksuele man een plan had wat dus in deze tijd bijna werkelijkheid zou zijn geworden. Gelukkig kan het niet wat hij wil maar de originele droom wordt steeds verder verdrukt en minder aanwezig.quote:En als dit allemaal niet bestaand is leven we dan in een droomwereld ?
Dan moet je of eerst alle mannen hun dromen begrijpen en dan je eigen droom weer waarmaken. Maar dan moet je dus ook niet meer meedromen met sommige mensen die de verkeerde droom willen dromen.quote:Nee kom er niet uit en ga proberen nog even in een eigen droomwereld te geraken.
quote:Op donderdag 21 november 2013 23:40 schreef loop het volgende:
[..]
no offence maar, komt het nu er op neer dat door Vrouwen logica de man, dacht fuck it!quote:Op vrijdag 22 november 2013 05:54 schreef loop het volgende:
[..]
Ja, het is dan ook een mannenwereld. Als je de gedachtes van de mannen door de eeuwen had gelezen dan had je het geweten en was het niet zo complex allemaal voor je.
[..]
Ik zei dat die homowereld nooit kan hebben bestaan. Een ander zei dat het bestond.
Met vrouwen, lesbiennes, is het weer anders. De man begon met mannen gek te maken en de vrouw reageerde daarop. Dus als er genoeg mannen ermee stoppen dan zal die vrouw er minder op reageren, totdat de eerste er voorgoed mee ophoud en de vrouwen ervan kan verzekeren dat hij dat nooit meer zal doen.
[..]
Nou het had een droom moeten zijn, ware het niet dat die homoseksuele man een plan had wat dus in deze tijd bijna werkelijkheid zou zijn geworden. Gelukkig kan het niet wat hij wil maar de originele droom wordt steeds verder verdrukt en minder aanwezig.
[..]
Dan moet je of eerst alle mannen hun dromen begrijpen en dan je eigen droom weer waarmaken. Maar dan moet je dus ook niet meer meedromen met sommige mensen die de verkeerde droom willen dromen.
Ja dat is dus de vloek. Theoretisch zou men allang alle problemen opgelost kunnen hebben, of in korte tijd afspraken maken om plannen te maken. Dus niet dat er landen zullen zijn die pas veel later bericht krijgen en dan alsnog oorlog zouden willen voeren omdat zij zich buitengesloten zouden voelen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:17 schreef ems. het volgende:
Meest realistische topic in tijden op BNW.
Maareh, beetje zwakke vloek dus want men neukt er nog op los en de kindertjes zijn talloos.
Misschien zijn mensen zich gewoon niet bewust van deze dingen. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik er nog steeds niets van begrijp.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:31 schreef loop het volgende:
[..]
Ja dat is dus de vloek. Theoretisch zou men allang alle problemen opgelost kunnen hebben, of in korte tijd afspraken maken om plannen te maken. Dus niet dat er landen zullen zijn die pas veel later bericht krijgen en dan alsnog oorlog zouden willen voeren omdat zij zich buitengesloten zouden voelen.
Het is een beetje alsof je tegen windkracht 9,9 moet denken, als pneuma geestelijke of mentale energie is. Altijd uiteindelijk tegen die buitenaardse geesten die verder zijn in hun ontwikkeling, alhoewel ik het wel kan vertalen is het voor velen van hen haast ondenkbaar dat iemand van onze planeet hen kan weerstaan.
Nou, in het kort, een voorouder kwam ooit met zo'n buitenaards spook in contact en later nog meer en uiteindelijk wilde men het schip kapen van de kapitein, maar die is dus hoog geavanceerd en heeft ze bewerkt zodat ze uiteindelijk op mannen gaan vallen. Geen van de mannen wil die constructie opgeven, behalve de mannen van onze planeet natuurlijk want die hebben er uiteindelijk geen baat bij.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:32 schreef motorbloempje het volgende:
Maar, kun je even aan deze leek uitleggen wat homo's nou precies met ruimtegeesten en - schepen te maken hebben?
Het lijkt bijna alsof je je van de domme wil houden zodat je je achter mij zou kunnen verschuilen. Dat doen vele mensen maar is geen oplossing. Mensen moeten zich dit gaan realiseren want anders overleven we het gewoon niet, dan worden we ingelijfd, zodra het leven op onze planeet ophoud. Dus ooit als de zon dooft of ontploft of iets anders. Misschien pas over een paar eeuwen, misschien wel over decennia, dat kan ik nog niet inschatten.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien zijn mensen zich gewoon niet bewust van deze dingen. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik er nog steeds niets van begrijp.
Waarom zou ik dat doen? Ik heb nog steeds geen idee wat je precies bedoelt eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:38 schreef loop het volgende:
[..]
Het lijkt bijna alsof je je van de domme wil houden zodat je je achter mij zou kunnen verschuilen. Dat doen vele mensen maar is geen oplossing. Mensen moeten zich dit gaan realiseren want anders overleven we het gewoon niet, dan worden we ingelijfd, zodra het leven op onze planeet ophoud. Dus ooit als de zon dooft of ontploft of iets anders. Misschien pas over een paar eeuwen, misschien wel over decennia, dat kan ik nog niet inschatten.
Maar, ik snap het hele homogebeuren nog steeds niet zo....?quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:42 schreef loop het volgende:
Maakt het nog wat uit dat ik ook hogere zelven kan zien, wat eigenlijk bij dat buitenaards spook hoort. Net als uittredingen en lucide dromen, allemaal manieren om mensen van de ene planeet naar de ander te brengen. Sommigen zouden zelfs willen dat zij dan van lichaam kunnen wisselen, en als mensen dan uiteindelijk op hun eindbestemming komen dan is er opeens niets, want die spoken zijn allang overleden en hadden geen fysiek lichaam of maatschappij. Sommigen lieten nog wel eens ruines zien en gingen er dan hard bij lachen.
En de Joden? Daar ben ik enorm benieuwd naar.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:47 schreef Resonancer het volgende:
Heeft de dierenwereld ook iets met dit complot te maken?
He ja, laten we die er weer eens bijhalen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:49 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
En de Joden? Daar ben ik enorm benieuwd naar.
Ja toch? Ik bedoel uiteindelijk hebben die het altijd wel gedaan.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
He ja, laten we die er weer eens bijhalen.
Daar heeft TS het nog helemaal niet over gehad en wat mij betreft blijft dat zo. Het is al complex genoeg.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:51 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Ja toch? Ik bedoel uiteindelijk hebben die het altijd wel gedaan.
En Allexander de grote was toch ook homo, heeft Israel ingenomen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:51 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Ja toch? Ik bedoel uiteindelijk hebben die het altijd wel gedaan.
Wat krijgen we nou Moderator!quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar heeft TS het nog helemaal niet over gehad en wat mij betreft blijft dat zo. Het is al complex genoeg.
Watquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:31 schreef loop het volgende:
[..]
Ja dat is dus de vloek. Theoretisch zou men allang alle problemen opgelost kunnen hebben, of in korte tijd afspraken maken om plannen te maken. Dus niet dat er landen zullen zijn die pas veel later bericht krijgen en dan alsnog oorlog zouden willen voeren omdat zij zich buitengesloten zouden voelen.
Het is een beetje alsof je tegen windkracht 9,9 moet denken, als pneuma geestelijke of mentale energie is. Altijd uiteindelijk tegen die buitenaardse geesten die verder zijn in hun ontwikkeling, alhoewel ik het wel kan vertalen is het voor velen van hen haast ondenkbaar dat iemand van onze planeet hen kan weerstaan.
dat is redelijk simpel.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:59 schreef loop het volgende:
Laat het er maar.
Mensen horen ook tot de dierenwereld van deze planeet, er kan ook geen andere zijn. Wat Joden betreft, ik probeer meneer Hitler al jaren te begrijpen en daarmee de 2e Wereldoorlog want ik hou nu eenmaal van geschiedenis en als je maar genoeg hebt gelezen en onthouden dan zie je vanzelf waar het om gaat.
Ik zou wel eens met een rabbijn willen spreken en een neonazi over wat meneer Hitler nou tegen ze had, ik weet alleen dat ik geen Jood ben of afkomst, alleen een enkele vrouw ken die een Joodse moeder heeft en verder mag men de Joodse geschriften pas vanaf een bepaalde leeftijd lezen, alhoewel ik niet eens Joods ben moet ik er dan toch weer tijd aan besteden. Terwijl ik liever al een vrouw en kinderen had maar dan moet ik dus eerst de wereld goed kennen.
Hieruit begrijp ik dat aliens ons op de voet volgen en ons leven zoveel mogelijk proberen te beheersen. De geesten van onze voorvaderen proberen om deze beheersing weer te doorbreken, want zelf zullen we er nooit onderuit komen doordat wij nooit de technologische voorsprong die de aliens op ons hebben zullen inhalen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:30 schreef loop het volgende:
Een bekend verschijnsel voor sommigen zijn ook wel energetische parasitaire entiteiten. Die in je aura kruipen en dan van een persoon levend of niet aandacht lijken te trekken. Dat is dus uiteindelijk afkomstig van mensen die met mensen omgaan die niet van onze planeet afkomstig zijn. Het zijn ruimtespoken die erg veel kennis hebben, ze kunnen van alle tijden afkomstig zijn en kunnen heel overtuigend lijken. Zoals dat ze zulke grote ruimteschepen hebben dat zij in hun dimensie onze dimensies zouden kunnen inkijken en zo je hele leven bijhouden. Ze zouden zelfs een reeks getallen en kleuren en andere symbolen kunnen laten zien in dromen en je vertellen dat dat jouw levenspad was.
Maar tegelijkertijd hebben mensen geen technologie om zelf contact te leggen. Het is op een aardse manier zoiets als iemand uit de rimboe die in zijn huis woont op de hei. Dan komt iemand van het westen met telefonie centrales en zonnepanelen en computers en verteld hem dat hij altijd moet luisteren naar de mensen op de monitor en doen wat zij zeggen. Dan vertellen die mensen elke dag aan de man hoe die het beste kan leven en dan op een dag leeft die goed genoeg.
Op zich een leuk idee maar het probleem met buitenaardse spoken is dat zij hun beloftes nooit kunnen nakomen. Ze kunnen zoveel ideeen vertellen die inderdaad mensen op ideeen brengen die dat dan weer kunnen verkopen aan anderen maar tegelijkertijd verkopen zij zo onze gemeenschappelijke ziel. Als we dan ooit technologisch zo ver zijn dat we met machines die zij ons leren maken onszelf zouden kunnen teleporteren of uploaden in computers, dan zijn wij tegelijk altijd hun eeuwige student. Met andere woorden, we zouden nooit zelf meesters kunnen worden, we zouden altijd een andere thuiswereld boven onze eigen moeten zetten.
En dat vinden een hoop mensen niet leuk. Vooral onze voorouders beginnen het de laatste jaren steeds duidelijker te zien en zijn druk bezig met buitenaardse mensen weg te sturen. Maar ze hebben het wel moeilijk met hun eigen kinderen te bereiken.
Ik denk dat de aliens landen tegen elkaar opzetten en conflicten veroorzaken. Hoe de vloek van vrouwen op homo's hier in past moet ik nog even over nadenken.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:31 schreef loop het volgende:
[..]
Ah. Blijkbaar zijn er aliens onder ons die eruit zien als mensen, en dat zijn mannen die met andere mannen gaan. De homo's dus. En hier komt ook weer het uit het lichaam treden terug waarmee vrouwen homo's zouden "vermoorden". Je treedt uit je lichaam, en vervolgens belandt je op een andere planeet en kun je niet meer terugkeren naar de aarde omdat de aliens je tegenhoudenquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:37 schreef loop het volgende:
[..]
Nou, in het kort, een voorouder kwam ooit met zo'n buitenaards spook in contact en later nog meer en uiteindelijk wilde men het schip kapen van de kapitein, maar die is dus hoog geavanceerd en heeft ze bewerkt zodat ze uiteindelijk op mannen gaan vallen. Geen van de mannen wil die constructie opgeven, behalve de mannen van onze planeet natuurlijk want die hebben er uiteindelijk geen baat bij.
Aanvankelijk lijkt het bijna altijd een goed idee en denkt men soms het licht te zien maar het is dus niet grappig. Het leid uiteindelijk naar die plek tussen de aarde en een andere planeet. En als je daar dus eenmaal bent geweest mag je niet meer terug naar de aarde, dat wil zeggen, spoken laten je dan niet meer binnen tot je ze kan overtuigen dat je alleen nog maar wil omgaan met mensen van je eigen planeet, of beter leven van je eigen planeet. En dat je het dus ook niet kan hebben over leven van andere planeten en dat is voor velen moeilijk, met geheugen en alles.
Aliens hebben blijkbaar humorquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:42 schreef loop het volgende:
Maakt het nog wat uit dat ik ook hogere zelven kan zien, wat eigenlijk bij dat buitenaards spook hoort. Net als uittredingen en lucide dromen, allemaal manieren om mensen van de ene planeet naar de ander te brengen. Sommigen zouden zelfs willen dat zij dan van lichaam kunnen wisselen, en als mensen dan uiteindelijk op hun eindbestemming komen dan is er opeens niets, want die spoken zijn allang overleden en hadden geen fysiek lichaam of maatschappij. Sommigen lieten nog wel eens ruines zien en gingen er dan hard bij lachen.
Serieus? Is dat door een middelbare scholier gemaakt ofzo?quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
dat is redelijk simpel.
Lees dit stukje maar.
http://members.home.nl/ke(...)g_II/04_de_joden.htm
quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:13 schreef Untermenschlich het volgende:
Serieus? Is dat door een middelbare scholier gemaakt ofzo?
quote:Op het NIET DRAGEN van de ster stond een straf van 'zes maanden gevangenis of duizend gulden boete' (we hadden toen nog de gulden i.p.v. de euro).
quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:06 schreef Lavenderr het volgende:
Via homo's en de vloek naar de Joden.
Only on BNW
Had ik niet achter Geer en Goor gezocht. Of Wim Sonneveld met de boodschap: vroeger was alles beter.quote:Gay activism is a puppet of Jewish lobbies and Freemasons. - See more at: http://www.henrymakow.com/gay_france.html#sthash.FM4MTM8U.dpuf
Nou...bij Moeder ik wil bij de revue zou je al homonisme kunnen vermoedenquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:24 schreef Resonancer het volgende:
[..]
[..]
Had ik niet achter Geer en Goor gezocht. Of Wim Sonneveld met de boodschap: vroeger was alles beter.
Het is vast een complotquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou...bij Moeder ik wil bij de revue zou je al homonisme kunnen vermoeden
Een loopquote:
i.h.k.v. dit topic zou ik eerder denken dat dit je interesse zou hebben:quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:59 schreef loop het volgende:
Ik zou wel eens met een rabbijn willen spreken en een neonazi over wat meneer Hitler nou tegen ze had,
In die remake (heb hem gekeken) hebben ze het helemaal niet over zijn homo zijn.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou...bij Moeder ik wil bij de revue zou je al homonisme kunnen vermoeden
Daar kreeg hij huisje boompje beestje.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:36 schreef Resonancer het volgende:
[..]
In die remake (heb hem gekeken) hebben ze het helemaal niet over zijn homo zijn.
Best gek bedenk ik me nu (pas)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |