abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133522380
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 18:42 schreef loop het volgende:
Maakt het nog wat uit dat ik ook hogere zelven kan zien, wat eigenlijk bij dat buitenaards spook hoort. Net als uittredingen en lucide dromen, allemaal manieren om mensen van de ene planeet naar de ander te brengen. Sommigen zouden zelfs willen dat zij dan van lichaam kunnen wisselen, en als mensen dan uiteindelijk op hun eindbestemming komen dan is er opeens niets, want die spoken zijn allang overleden en hadden geen fysiek lichaam of maatschappij. Sommigen lieten nog wel eens ruines zien en gingen er dan hard bij lachen.
Maar, ik snap het hele homogebeuren nog steeds niet zo....?
Ja doei.
pi_133522384
Heeft de dierenwereld ook iets met dit complot te maken?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_133522386
He TS praat je met mensen in je omgeving over deze dingen? Wat vinden ze ervan?
pi_133522445
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 18:47 schreef Resonancer het volgende:
Heeft de dierenwereld ook iets met dit complot te maken?
En de Joden? Daar ben ik enorm benieuwd naar.
  vrijdag 22 november 2013 @ 18:49:20 #55
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133522449
loop, zoek hulp. Welgemeend advies.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_133522464
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 18:49 schreef Untermenschlich het volgende:

[..]

En de Joden? Daar ben ik enorm benieuwd naar.
He ja, laten we die er weer eens bijhalen.
pi_133522508
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 18:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

He ja, laten we die er weer eens bijhalen.
Ja toch? Ik bedoel uiteindelijk hebben die het altijd wel gedaan.
pi_133522553
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 18:51 schreef Untermenschlich het volgende:

[..]

Daar heeft TS het nog helemaal niet over gehad en wat mij betreft blijft dat zo. Het is al complex genoeg.
  vrijdag 22 november 2013 @ 18:54:06 #59
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_133522570
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 18:51 schreef Untermenschlich het volgende:

[..]

En Allexander de grote was toch ook homo, heeft Israel ingenomen.
Misschien ligt daar de link?

Verder, sorry maak ik snap er geen hout van. :{
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_133522606
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 18:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar heeft TS het nog helemaal niet over gehad en wat mij betreft blijft dat zo. Het is al complex genoeg.
Wat krijgen we nou Moderator!
pi_133522626
"Spookhomo", weer eens wat anders dan "kasthomo"..
Ja doei.
pi_133522640
haha

gumm002.jpg
pi_133522645
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 18:31 schreef loop het volgende:

[..]

Ja dat is dus de vloek. Theoretisch zou men allang alle problemen opgelost kunnen hebben, of in korte tijd afspraken maken om plannen te maken. Dus niet dat er landen zullen zijn die pas veel later bericht krijgen en dan alsnog oorlog zouden willen voeren omdat zij zich buitengesloten zouden voelen.

Het is een beetje alsof je tegen windkracht 9,9 moet denken, als pneuma geestelijke of mentale energie is. Altijd uiteindelijk tegen die buitenaardse geesten die verder zijn in hun ontwikkeling, alhoewel ik het wel kan vertalen is het voor velen van hen haast ondenkbaar dat iemand van onze planeet hen kan weerstaan.
Wat
Conscience do cost.
pi_133522713
Laat het er maar.

Mensen horen ook tot de dierenwereld van deze planeet, er kan ook geen andere zijn. Wat Joden betreft, ik probeer meneer Hitler al jaren te begrijpen en daarmee de 2e Wereldoorlog want ik hou nu eenmaal van geschiedenis en als je maar genoeg hebt gelezen en onthouden dan zie je vanzelf waar het om gaat.

Ik zou wel eens met een rabbijn willen spreken en een neonazi over wat meneer Hitler nou tegen ze had, ik weet alleen dat ik geen Jood ben of afkomst, alleen een enkele vrouw ken die een Joodse moeder heeft en verder mag men de Joodse geschriften pas vanaf een bepaalde leeftijd lezen, alhoewel ik niet eens Joods ben moet ik er dan toch weer tijd aan besteden. Terwijl ik liever al een vrouw en kinderen had maar dan moet ik dus eerst de wereld goed kennen.
  vrijdag 22 november 2013 @ 19:04:18 #65
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_133522856
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 18:59 schreef loop het volgende:
Laat het er maar.

Mensen horen ook tot de dierenwereld van deze planeet, er kan ook geen andere zijn. Wat Joden betreft, ik probeer meneer Hitler al jaren te begrijpen en daarmee de 2e Wereldoorlog want ik hou nu eenmaal van geschiedenis en als je maar genoeg hebt gelezen en onthouden dan zie je vanzelf waar het om gaat.

Ik zou wel eens met een rabbijn willen spreken en een neonazi over wat meneer Hitler nou tegen ze had, ik weet alleen dat ik geen Jood ben of afkomst, alleen een enkele vrouw ken die een Joodse moeder heeft en verder mag men de Joodse geschriften pas vanaf een bepaalde leeftijd lezen, alhoewel ik niet eens Joods ben moet ik er dan toch weer tijd aan besteden. Terwijl ik liever al een vrouw en kinderen had maar dan moet ik dus eerst de wereld goed kennen.
dat is redelijk simpel.
Lees dit stukje maar.
http://members.home.nl/ke(...)g_II/04_de_joden.htm
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_133522941
Via homo's en de vloek naar de Joden.
Only on BNW :{
pi_133522945
Ik ga nog een poging wagen
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 18:30 schreef loop het volgende:
Een bekend verschijnsel voor sommigen zijn ook wel energetische parasitaire entiteiten. Die in je aura kruipen en dan van een persoon levend of niet aandacht lijken te trekken. Dat is dus uiteindelijk afkomstig van mensen die met mensen omgaan die niet van onze planeet afkomstig zijn. Het zijn ruimtespoken die erg veel kennis hebben, ze kunnen van alle tijden afkomstig zijn en kunnen heel overtuigend lijken. Zoals dat ze zulke grote ruimteschepen hebben dat zij in hun dimensie onze dimensies zouden kunnen inkijken en zo je hele leven bijhouden. Ze zouden zelfs een reeks getallen en kleuren en andere symbolen kunnen laten zien in dromen en je vertellen dat dat jouw levenspad was.

Maar tegelijkertijd hebben mensen geen technologie om zelf contact te leggen. Het is op een aardse manier zoiets als iemand uit de rimboe die in zijn huis woont op de hei. Dan komt iemand van het westen met telefonie centrales en zonnepanelen en computers en verteld hem dat hij altijd moet luisteren naar de mensen op de monitor en doen wat zij zeggen. Dan vertellen die mensen elke dag aan de man hoe die het beste kan leven en dan op een dag leeft die goed genoeg.

Op zich een leuk idee maar het probleem met buitenaardse spoken is dat zij hun beloftes nooit kunnen nakomen. Ze kunnen zoveel ideeen vertellen die inderdaad mensen op ideeen brengen die dat dan weer kunnen verkopen aan anderen maar tegelijkertijd verkopen zij zo onze gemeenschappelijke ziel. Als we dan ooit technologisch zo ver zijn dat we met machines die zij ons leren maken onszelf zouden kunnen teleporteren of uploaden in computers, dan zijn wij tegelijk altijd hun eeuwige student. Met andere woorden, we zouden nooit zelf meesters kunnen worden, we zouden altijd een andere thuiswereld boven onze eigen moeten zetten.

En dat vinden een hoop mensen niet leuk. Vooral onze voorouders beginnen het de laatste jaren steeds duidelijker te zien en zijn druk bezig met buitenaardse mensen weg te sturen. Maar ze hebben het wel moeilijk met hun eigen kinderen te bereiken.
Hieruit begrijp ik dat aliens ons op de voet volgen en ons leven zoveel mogelijk proberen te beheersen. De geesten van onze voorvaderen proberen om deze beheersing weer te doorbreken, want zelf zullen we er nooit onderuit komen doordat wij nooit de technologische voorsprong die de aliens op ons hebben zullen inhalen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 18:31 schreef loop het volgende:

[..]

Ja dat is dus de vloek. Theoretisch zou men allang alle problemen opgelost kunnen hebben, of in korte tijd afspraken maken om plannen te maken. Dus niet dat er landen zullen zijn die pas veel later bericht krijgen en dan alsnog oorlog zouden willen voeren omdat zij zich buitengesloten zouden voelen.

Het is een beetje alsof je tegen windkracht 9,9 moet denken, als pneuma geestelijke of mentale energie is. Altijd uiteindelijk tegen die buitenaardse geesten die verder zijn in hun ontwikkeling, alhoewel ik het wel kan vertalen is het voor velen van hen haast ondenkbaar dat iemand van onze planeet hen kan weerstaan.
Ik denk dat de aliens landen tegen elkaar opzetten en conflicten veroorzaken. Hoe de vloek van vrouwen op homo's hier in past moet ik nog even over nadenken.
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 18:37 schreef loop het volgende:

[..]

Nou, in het kort, een voorouder kwam ooit met zo'n buitenaards spook in contact en later nog meer en uiteindelijk wilde men het schip kapen van de kapitein, maar die is dus hoog geavanceerd en heeft ze bewerkt zodat ze uiteindelijk op mannen gaan vallen. Geen van de mannen wil die constructie opgeven, behalve de mannen van onze planeet natuurlijk want die hebben er uiteindelijk geen baat bij.

Aanvankelijk lijkt het bijna altijd een goed idee en denkt men soms het licht te zien maar het is dus niet grappig. Het leid uiteindelijk naar die plek tussen de aarde en een andere planeet. En als je daar dus eenmaal bent geweest mag je niet meer terug naar de aarde, dat wil zeggen, spoken laten je dan niet meer binnen tot je ze kan overtuigen dat je alleen nog maar wil omgaan met mensen van je eigen planeet, of beter leven van je eigen planeet. En dat je het dus ook niet kan hebben over leven van andere planeten en dat is voor velen moeilijk, met geheugen en alles.
Ah. Blijkbaar zijn er aliens onder ons die eruit zien als mensen, en dat zijn mannen die met andere mannen gaan. De homo's dus. En hier komt ook weer het uit het lichaam treden terug waarmee vrouwen homo's zouden "vermoorden". Je treedt uit je lichaam, en vervolgens belandt je op een andere planeet en kun je niet meer terugkeren naar de aarde omdat de aliens je tegenhouden
. Je lichaam blijft dan dus 'leeg' achter en dus ben je dood.

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 18:42 schreef loop het volgende:
Maakt het nog wat uit dat ik ook hogere zelven kan zien, wat eigenlijk bij dat buitenaards spook hoort. Net als uittredingen en lucide dromen, allemaal manieren om mensen van de ene planeet naar de ander te brengen. Sommigen zouden zelfs willen dat zij dan van lichaam kunnen wisselen, en als mensen dan uiteindelijk op hun eindbestemming komen dan is er opeens niets, want die spoken zijn allang overleden en hadden geen fysiek lichaam of maatschappij. Sommigen lieten nog wel eens ruines zien en gingen er dan hard bij lachen.
Aliens hebben blijkbaar humor
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_133523033
TS, wat ik nog niet kan leggen is de link van die vloek naar vrouwen. Je hele verhaal gaat over die spoken (aliens als het ware) en mannen. Kun je die link nog eens beter proberen uit te leggen?

Waar komt die vloek precies vandaan en wat hebben vrouwen er mee te maken?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  vrijdag 22 november 2013 @ 19:12:43 #69
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133523201
En hoe passen lesbische vrouwen in dit plaatje?
pi_133523232
Of Aids ?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_133523244
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 19:04 schreef theguyver het volgende:

[..]

dat is redelijk simpel.
Lees dit stukje maar.
http://members.home.nl/ke(...)g_II/04_de_joden.htm
Serieus? Is dat door een middelbare scholier gemaakt ofzo?
pi_133523283
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 19:13 schreef Resonancer het volgende:
Of Aids ?
en kanker?
pi_133523372
Ook errug:
Eisenhower1961.
  vrijdag 22 november 2013 @ 19:17:35 #74
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133523391
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 19:13 schreef Untermenschlich het volgende:

Serieus? Is dat door een middelbare scholier gemaakt ofzo?
quote:
Op het NIET DRAGEN van de ster stond een straf van 'zes maanden gevangenis of duizend gulden boete' (we hadden toen nog de gulden i.p.v. de euro).
pi_133523654
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 19:06 schreef Lavenderr het volgende:
Via homo's en de vloek naar de Joden.
Only on BNW :{
quote:
Gay activism is a puppet of Jewish lobbies and Freemasons. - See more at: http://www.henrymakow.com/gay_france.html#sthash.FM4MTM8U.dpuf
Had ik niet achter Geer en Goor gezocht. Of Wim Sonneveld met de boodschap: vroeger was alles beter.
Eisenhower1961.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')