abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133502131
Wacht, voor je het topic sluit lees eerst eens door. Er is een oude vloek die gebruikt wordt door mensen om op afstand te vermoorden. De vloek komt uit de oudheid naar verluid en schijnt door mensen nog altijd gebruikt te worden om mensen te onderdrukken.

De vloek is zo dat enkel een vrouw die kan uitspreken. De vloek is toen nadat zij overleed overgedragen aan vrouwen tot aan de dag van vandaag. In de wereld zijn tal van verwijzingen naar de vloek, zonder er direct naar te verwijzen.

In deze tijden is men er langzaam aan het achter komen wat de vloek is. Mede dankzij computers begreep men de vloek en al spoedig ging men het gebruiken om mensen op afstand te vermoorden. Welke geheime dienst het was weet men nog niet maar het schijnt de Amerikanen te zijn geweest, maar het kan ook KGB zijn of zelfs onze eigen AIVD.

De vloek is zo dat men homosexueel wordt, dan sterft men zonder dat men het doorheeft dus zo iemand leeft dan nog door in het hiernamaals waar diegene dan sterft en naar een plek gaat die diegene dan als hiernamaals ziet.

Jaren terug kwam men erachter, het begon al met flowerpower in de US, het is ook wel bekend als New Age waar men uit het lichaam kon treden. Wat men echter niet wist was dat uittredingen enkel mogelijk zijn door de vloek en zodra men het lichaam uittreed kan men niet meer terug voor de eerste man weer hetero is en de vloek teruggedraaid.

Heden ten dage zijn vele sterfgevallen toe te schrijven aan de vloek. Man, vrouw, niets wordt gespaard omdat men medeplichtig blijkt te zijn en dit alles is berekend door computers. Men zegt zelfs dat er buitenaardsen bij zijn betrokken, die op hun planeten ook allemaal dezelfde vloek ooit hadden gekregen.

Ik stel voor dat iemand iets roept en dan ga ik kijken wat de vloek ermee te maken heeft.
pi_133502168
Ik begin zelf wel: http://en.wikipedia.org/wiki/Manhattan_Project

Dit is omdat 2 genieen dachten dat zaad en zaad samen leven zou voortbrengen. Dit schijnt 1 van de 2 te zijn: http://en.wikipedia.org/wiki/Leslie_Groves
pi_133502178
Ik denk dat het te laat voor me is om dit te begrijpen.
Ik zal het morgen nog een keer lezen, misschien kan ik dan een zinnig antwoord geven.
pi_133502218
Ik wil hebben wat TS heeft geslikt, gerookt of gedronken. :D
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_133502220
Ja irritant, ik wilde eigenlijk dat onderwerp aanhalen van dat teleporteren wat mislukte. Welk spook zou toch over de nucleaire wapens willen beginnen?
pi_133502266
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:38 schreef trovey het volgende:
Ik wil hebben wat TS heeft geslikt, gerookt of gedronken. :D
Ik heb helaas niets in huis, had ik maar wiet. Oh en let niet op al dat zaad van andere mannen, dat heeft met de vloek te maken, ze snappen nog niet dat ze dat doen omdat ze zelf homosexueel zijn en zo proberen ze me dus te lokken, omdat ze denken dat ik ook zo ben.
pi_133502310
Dude je draait door :') mensen op afstand vermoorden :')
  donderdag 21 november 2013 @ 23:42:57 #8
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_133502324
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:40 schreef loop het volgende:

[..]

Ik heb helaas niets in huis, had ik maar wiet. Oh en let niet op al dat zaad van andere mannen, dat heeft met de vloek te maken, ze snappen nog niet dat ze dat doen omdat ze zelf homosexueel zijn en zo proberen ze me dus te lokken, omdat ze denken dat ik ook zo ben.
Dan moeten we iets anders proberen.

Gay bomb incoming. :7
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_133502337
quote:

[..]

De vloek? Dat komt meestal van de vrouwen die het over hun menstruatie hebben. The curse.

Wat dit met homo's te maken heeft is beyond me.

Ik ga pitten en lees morgen wel verder :W
pi_133502344
quote:

[..]

Dan zou ik de crisisdienst eens gaan bellen als ik jou was. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_133502358
Eerder een klein complot dunkt me

Snap er ook geen kut van
pi_133502501
Wat is deze?
pi_133502536
quote:
13s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:48 schreef PriesterB het volgende:
Wat is deze?
Dat begrijpt alleen TS heb ik het idee.
pi_133503098
Iets met vrouwen die met een vloek mannen tegelijkertijd homo maken, uit hun lichaam laten treden en op die manier vermoorden. En dan ineens vermoorden ze ook vrouwen op dezelfde manier. En dat allemaal om uit te sterven. En ohja, aliens :Y Wat de KGB, AIVD en CIA er mee te maken hebben weet ik niet. En iets met computers

Ik heb mijn best gedaan op een samenvatting
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_133503170
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 00:06 schreef essnhills het volgende:
Iets met vrouwen die met een vloek mannen tegelijkertijd homo maken, uit hun lichaam laten treden en op die manier vermoorden. En dan ineens vermoorden ze ook vrouwen op dezelfde manier. En dat allemaal om uit te sterven. En ohja, aliens :Y Wat de KGB, AIVD en CIA er mee te maken hebben weet ik niet. En iets met computers

Hier snap ik al een stuk meer van.
★★★
pi_133503378
quote:
12s.gif Op vrijdag 22 november 2013 00:08 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Hier snap ik al een stuk meer van.
Ik heb nog een ingeving. Die vloek waar hij het over heeft, heeft natuurlijk te maken met menstruatie, vandaar dat alleen vrouwen het kunnen uitspreken. Is ook gelijk hét antwoord op de vraag waarom vrouwen altijd met z'n allen tegelijk naar de wc gaan :Y
pi_133503819
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 november 2013 00:15 schreef essnhills het volgende:

[..]

Ik heb nog een ingeving. Die vloek waar hij het over heeft, heeft natuurlijk te maken met menstruatie, vandaar dat alleen vrouwen het kunnen uitspreken. Is ook gelijk hét antwoord op de vraag waarom vrouwen altijd met z'n allen tegelijk naar de wc gaan :Y
Kijk! Dat wilde ik nou altijd weten. Dààrom gaan vrouwen dus tegelijk naar de wc!
★★★
pi_133504075
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 november 2013 00:29 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Kijk! Dat wilde ik nou altijd weten. Dààrom gaan vrouwen dus tegelijk naar de wc!
Ja, ik dacht, nu ons grote geheim toch ontdekt is, kan ik net zo goed alles uit de doeken doen
pi_133504276
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

De vloek? Dat komt meestal van de vrouwen die het over hun menstruatie hebben. The curse.

Wat dit met homo's te maken heeft is beyond me.

Ik ga pitten en lees morgen wel verder :W
Ok, komt ie. Omdat vrouwen gedwongen worden door mannen, moeten ze ovuleren en menstrueren om dat de mannen dan zeker weten dat het mogelijk toekomstig kind echt helemaal dood is, met bloed en alles. Dit was van nadat mannen het fout gingen doen, wat komt door de vloek en dat was een tijd dat alles echt gruwelijk slecht en fout was, omdat er spreuken waren waardoor spoken in de eicel konden klimmen en klauteren waarna het kind dan bezeten geboren werd, of eigenlijk de geest die er had moeten ontstaan door de natuur werd onderdrukt.

En die vloek is decennia geleden begrepen.
pi_133504299
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 23:43 schreef trovey het volgende:

[..]

Dan zou ik de crisisdienst eens gaan bellen als ik jou was. :')
Niet nodig, heb m'n belastingteruggave dus ben wiet gaan halen haha

Ja nu denken sommigen maar daar moet je toch zorg van betalen of hypotheek of iets? Nee, dat heeft allemaal met homospelletjes en de vloek te maken, dat mensen het moeilijker maken voor iedereen zodat niemand het meer wil snappen en dus ook geen vragen gaat stellen!
pi_133504326
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 00:06 schreef essnhills het volgende:

Ja ik begrijp dat zij moet gaan vertalen voor de homoseksuele wereld. Aangezien ik de enige echte hetero ben en iedereen aan de andere kant.. nouja zij denkt natuurlijk dat zij in de echte wereld is. Arme meid. Of is het wel een vrouw. Ja laten we het vragen, voor wie is die samenvatting eigenlijk bestemd?
pi_133504365
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 november 2013 00:39 schreef essnhills het volgende:

[..]

Ja, ik dacht, nu ons grote geheim toch ontdekt is, kan ik net zo goed alles uit de doeken doen
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 november 2013 00:39 schreef essnhills het volgende:

[..]

Ja maar bij mij kom je nooit meer binnen. Nee, dat is een ander.
pi_133504399
Ja het klopt, ooit gooide iemand een homo in de hel en die homo bleek de hel te snappen, voornamelijk omdat hij zichzelf nu eenmaal niet als homoseksueel beschouwt en weet hoe het moet.

Die ging toen alle hellen af en kwam uiteindelijk bij het midden waarna die de hemel aanschouwde en dacht dat het allemaal in dezelfde ruimte was.
pi_133504731
Ja wat hebben Transformers met het complot te maken? Want dat is de enige cartoon die nog standhoud blijkbaar. Ok en He-man.

Nou goed. Ze komen niet voorbij het portaal van Transformers 4. Vergelijkbare portalen zijn:

- de maanpoorten van de Ultima universa
- de Sterrenpoort van SterrenPoort, de series
- de spiegel van het Nooit Eindigende Verhaal
- de sterrenbrug van Transformers

Nou het antwoord blijkt heel simpel te zijn: een portaal in het astrale kun je alleen van man naar vrouw maken en niet anders. En anders ga je maar naar je moeder via zo'n portaal, die je zelf moet maken. Dus niet geloven dat het van een man is.
pi_133505016
Ik hoop dat je zelf snapt wat je probeert uit te leggen. Er is werkelijk geen touw aan vast te knopen.

Ik ga er even een nachtje over slapen. 8)7
★★★
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')