Ik heb helaas niets in huis, had ik maar wiet. Oh en let niet op al dat zaad van andere mannen, dat heeft met de vloek te maken, ze snappen nog niet dat ze dat doen omdat ze zelf homosexueel zijn en zo proberen ze me dus te lokken, omdat ze denken dat ik ook zo ben.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:38 schreef trovey het volgende:
Ik wil hebben wat TS heeft geslikt, gerookt of gedronken.
Dan moeten we iets anders proberen.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:40 schreef loop het volgende:
[..]
Ik heb helaas niets in huis, had ik maar wiet. Oh en let niet op al dat zaad van andere mannen, dat heeft met de vloek te maken, ze snappen nog niet dat ze dat doen omdat ze zelf homosexueel zijn en zo proberen ze me dus te lokken, omdat ze denken dat ik ook zo ben.
De vloek? Dat komt meestal van de vrouwen die het over hun menstruatie hebben. The curse.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:40 schreef loop het volgende:
[..]
Ik heb helaas niets in huis, had ik maar wiet. Oh en let niet op al dat zaad van andere mannen, dat heeft met de vloek te maken, ze snappen nog niet dat ze dat doen omdat ze zelf homosexueel zijn en zo proberen ze me dus te lokken, omdat ze denken dat ik ook zo ben.
Dan zou ik de crisisdienst eens gaan bellen als ik jou was.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:40 schreef loop het volgende:
[..]
Hier snap ik al een stuk meer van.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:06 schreef essnhills het volgende:
Iets met vrouwen die met een vloek mannen tegelijkertijd homo maken, uit hun lichaam laten treden en op die manier vermoorden. En dan ineens vermoorden ze ook vrouwen op dezelfde manier. En dat allemaal om uit te sterven. En ohja, aliensWat de KGB, AIVD en CIA er mee te maken hebben weet ik niet. En iets met computers
Ik heb mijn best gedaan op een samenvatting
Ik heb nog een ingeving. Die vloek waar hij het over heeft, heeft natuurlijk te maken met menstruatie, vandaar dat alleen vrouwen het kunnen uitspreken. Is ook gelijk hét antwoord op de vraag waarom vrouwen altijd met z'n allen tegelijk naar de wc gaanquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hier snap ik al een stuk meer van.
Kijk! Dat wilde ik nou altijd weten. Dààrom gaan vrouwen dus tegelijk naar de wc!quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog een ingeving. Die vloek waar hij het over heeft, heeft natuurlijk te maken met menstruatie, vandaar dat alleen vrouwen het kunnen uitspreken. Is ook gelijk hét antwoord op de vraag waarom vrouwen altijd met z'n allen tegelijk naar de wc gaan
Ja, ik dacht, nu ons grote geheim toch ontdekt is, kan ik net zo goed alles uit de doeken doenquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kijk! Dat wilde ik nou altijd weten. Dààrom gaan vrouwen dus tegelijk naar de wc!
Ok, komt ie. Omdat vrouwen gedwongen worden door mannen, moeten ze ovuleren en menstrueren om dat de mannen dan zeker weten dat het mogelijk toekomstig kind echt helemaal dood is, met bloed en alles. Dit was van nadat mannen het fout gingen doen, wat komt door de vloek en dat was een tijd dat alles echt gruwelijk slecht en fout was, omdat er spreuken waren waardoor spoken in de eicel konden klimmen en klauteren waarna het kind dan bezeten geboren werd, of eigenlijk de geest die er had moeten ontstaan door de natuur werd onderdrukt.quote:Op donderdag 21 november 2013 23:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De vloek? Dat komt meestal van de vrouwen die het over hun menstruatie hebben. The curse.
Wat dit met homo's te maken heeft is beyond me.
Ik ga pitten en lees morgen wel verder
Niet nodig, heb m'n belastingteruggave dus ben wiet gaan halen hahaquote:Op donderdag 21 november 2013 23:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan zou ik de crisisdienst eens gaan bellen als ik jou was.
Ja ik begrijp dat zij moet gaan vertalen voor de homoseksuele wereld. Aangezien ik de enige echte hetero ben en iedereen aan de andere kant.. nouja zij denkt natuurlijk dat zij in de echte wereld is. Arme meid. Of is het wel een vrouw. Ja laten we het vragen, voor wie is die samenvatting eigenlijk bestemd?quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:06 schreef essnhills het volgende:
Iets met vrouwen die met een vloek mannen tegelijkertijd homo maken, uit hun lichaam laten treden en op die manier vermoorden. En dan ineens vermoorden ze ook vrouwen op dezelfde manier. En dat allemaal om uit te sterven. En ohja, aliensWat de KGB, AIVD en CIA er mee te maken hebben weet ik niet. En iets met computers
Ik heb mijn best gedaan op een samenvatting
quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ik dacht, nu ons grote geheim toch ontdekt is, kan ik net zo goed alles uit de doeken doen
Ja maar bij mij kom je nooit meer binnen. Nee, dat is een ander.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ik dacht, nu ons grote geheim toch ontdekt is, kan ik net zo goed alles uit de doeken doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |