zo lopen we allemaal in NZquote:

Onderstebovenquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zo lopen we allemaal in NZ

quote:

FTFYquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zo lopen we allemaal op VFF

En belangrijker, kunnen we schoenen met 50% korting bij 'm bestellen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:47 schreef streamnl het volgende:
Enne YUR? Mogen we al wat meer details weten??

Idd niet onbelangrijk!quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:29 schreef Swetsenegger het volgende:
En belangrijker, kunnen we schoenen met 50% korting bij 'm bestellen.
Gaaf jasje!!quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:31 schreef YUR het volgende:
Eerst belangrijke zaken. Lieve mensen die mee hebben gedaan aan het cadeau, dit is het geworden:[ afbeelding ]
Het vestje is reversible
Allemaal hartstikke bedankt!![]()

Goeie keuzes! Leuk!quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:31 schreef YUR het volgende:
Eerst belangrijke zaken. Lieve mensen die mee hebben gedaan aan het cadeau, dit is het geworden:[ afbeelding ]
Het vestje is reversible

Den Haag FMquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
zit hier nu synchroon CNN (geheel tegen mijn principes) BBC World, Al Jazeera en Fox News te kijken maar nog steeds geen breaking news vanuit de Hofstad.... het valt niet mee om ongeduldig te zijn

quote:

Al Jazeera daarentegen is inderdaad prima verstaanbaarquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
geen optie, ik versta geen Haags

wij krijgen dat met ondertitels aangeleverd.... wel zo handig!quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Al Jazeera daarentegen is inderdaad prima verstaanbaar

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!

cute!!!!quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:31 schreef YUR het volgende:
Het vestje is reversible

quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:09 schreef mosselmossel het volgende:
Eindelijk een echt rondje gelopen weer. De eerste echt in Den Bosch. Ging wel lekker. Kon alleen pas laat weg, omdat ik nog klusjes in huis had en ook plotseling nog werk. Ik zat zelfs al aan het bier toen ik dacht: ow, ik moet nog lopen.
Kort en goed: dik 9km gelopen, onder meer een stukkie langs de Maas. In het donker, lang-lang-jasje-mutsje (ik overdreef weer). Maar belangrijk: het ging gewoon lekkerLekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |