je doet je naam geen eer aanquote:Op vrijdag 22 november 2013 08:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik ben er gewoon al jaren lang langs gelopen he! Niets gemerkt!!!111
Ik weet niet hoe vaak jij met je fiets door het huis van de buurvrouw knalt?quote:
nooit, maar jij had tijdens het surveilleren toch de lijklucht en stapel post op moeten merkenquote:Op vrijdag 22 november 2013 08:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe vaak jij met je fiets door het huis van de buurvrouw knalt?
Op Rtl loopt nu een docuserie over forensische opsporing in Nederland; plaats delict of zoiets. Best interessant.quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er waren laatst twee van die lui bij P&W en die vertelden dat het wel allemaal wat minder spannend is als CSI, maar een interessante docu kun je er wel van maken iig...
zat mensen die hun oude huis aanhouden zodat ze voor de overheid en instanties nog als alleenwonend te boek staan en dus meer geld vangenquote:Op vrijdag 22 november 2013 08:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat de bewoners dachten dat ze verhuisd was naar haar dochter, vind ik gewoon een kutsmoes. Als dat zo was zou het huis toch op een gegeven moment leeg staan? Je gaat toch niet voor gas, electra, e.d jarenlang betalen als je er niet woont?
De bewoners waren gewoon te belabberd om zich er eens in te verdiepen.
Komop, een vrouwtje van toendertijd 74?quote:Op vrijdag 22 november 2013 08:34 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
zat mensen die hun oude huis aanhouden zodat ze voor de overheid en instanties nog als alleenwonend te boek staan en dus meer geld vangen
Ben je bekend met Rotterdam en dan met de Rotterdamse wijk Delfshaven?quote:Op vrijdag 22 november 2013 08:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat de bewoners dachten dat ze verhuisd was naar haar dochter, vind ik gewoon een kutsmoes. Als dat zo was zou het huis toch op een gegeven moment leeg staan? Je gaat toch niet voor gas, electra, e.d jarenlang betalen als je er niet woont?
De bewoners waren gewoon te belabberd om zich er eens in te verdiepen.
Ik weet haar precise uitspraak niet en zeker niet die op SBS maar in het ochtend journal (of was het RTL nieuws) kon je het op twee manier opvatten. Ongelukkig verwoord en misschien zelfs ongelukkig bedoeld maar wel op twee manier op te vatten.quote:Op vrijdag 22 november 2013 08:47 schreef Leandra het volgende:
En de aandachtshoerende buurvrouw stond op SBS6 te vertellen hoe naar ze het vond dat haar kinderen al die jaren met alleen 23 cm baksteen muur ertussen naast die mevrouw hadden geslapen.
Ik woon zelf in Rotterdam, maar niet Delfshaven.quote:Op vrijdag 22 november 2013 08:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ben je bekend met Rotterdam en dan met de Rotterdamse wijk Delfshaven?
Nou nee, in een hoop dorpen is de sociale controle nog wel dusdanig dat dit niet snel zal gebeuren.quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik woon zelf in Rotterdam, maar niet Delfshaven.
Maar dit kan gewoon in elk willekeurig dorp/ stad gebeuren...
Niet verwonderlijk, daar ze al 10 jaar dood isquote:'Verder hadden we niet veel contact.'
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 22 november 2013 08:47 schreef Leandra het volgende:
En de aandachtshoerende buurvrouw stond op SBS6 te vertellen hoe naar ze het vond dat haar kinderen al die jaren met alleen 23 cm baksteen muur ertussen naast die mevrouw hadden geslapen.
Dat mens komt nu ook steeds langs op het journaal met dr jankverhaaltje over de 23 cm baksteen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 08:47 schreef Leandra het volgende:
Ze is al eventjes dood hoor.quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:54 schreef Sangha het volgende:
Ik ga een kaarsje branden voor deze vrouw...
Achteraf gezien heb ik het gisteravond waarschijnlijk ook in het journaal gezien, maar ik vond het zo typisch SBS dat ik me niet kon voorstellen dat het bij het journaal was.... maar toen ik vanmorgen zag op welke zender de TV stond realiseerde ik me dat het het journaal was waar ze nu kennelijk ook al gewoon bij de buren aanbellen om "journalistiek" te bedrijven.quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:48 schreef -0- het volgende:
[..]
Dat mens komt nu ook steeds langs op het journaal met dr jankverhaaltje over de 23 cm baksteen.
Mwah, zelfs als alles automatisch gaat is er bij de nutsbedrijven/netwerkbeheerder toch behoorlijk wat mis als ze 10 jaar lang geen meteropname hebben gedaan maar puur op schatting werken.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:03 schreef Postbus100 het volgende:
Oké, tien jaar is erg triest, maar laten we wel wezen: niet triester dan één jaar of vijf jaar, toch?
Ik kan me voorstellen dat je je in het eerste jaar nog afvraagt waar iemand blijft, maar na dat jaar heeft iedereen al lang de rust bij een huis geaccepteerd en is het geen kwestie meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |