Ligt ook niet voor de hand. Maar de dood is een groot mysterie...Ik weet niet of de dood een overgang naar iets anders is ofzo.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als je dood bent, ben je dood hè, ik bedoel ze komt niet terug om te spoken...
Beetje zoals voor je geboorte, schat ik in..quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:56 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ligt ook niet voor de hand. Maar de dood is een groot mysterie...Ik weet niet of de dood een overgang naar iets anders is ofzo.
Dat zal ongetwijfeld gebeurd zijn onder juiste luchtvochtigheid.quote:Verder denk ik dat de vrouw gemummificeerd is geworden, anders moeten buren toch iets hebben gemerkt.
Immers putrefactie gaat gepaard met enorme stank en trekt ongedierte aan...
Denk ik ook wel eens....quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Beetje zoals voor je geboorte, schat ik in..
Luchtvochtigheid is idd van cruciaal belang. Net als bij verzepen.quote:[..]
Dat zal ongetwijfeld gebeurd zijn onder juiste luchtvochtigheid.
Pas geleden hadden ze ergens in Parijs een man gevonden die zich had opgehangen, 8 jaar eerder, wrs eveneens gemummificeerd...
Toch weinig kans dat de kachel aan stond....quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:03 schreef Webschip het volgende:
[..]
Denk ik ook wel eens....
[..]
Luchtvochtigheid is idd van cruciaal belang.
Hoge temperatuur stimuleert juist putrefactie ipv mummificatie. Gewoon droog huis kan al genoeg zijn volgens mij.quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Toch weinig kans dat de kachel aan stond....
Je moet bij de CSI gaan werken joh.quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:08 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hoge temperatuur stimuleert juist putrefactie ipv mummificatie. Gewoon droog huis kan al genoeg zijn volgens mij.
Verder is van invloed voor mummificatie dat overledene niet zwaarlijving was (weinig vet) en evt al uitgedroogd was voor ze stierf. En dat is - gezien de leeftijd - goed mogelijk.
Boeiende materie.quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je moet bij de CSI gaan werken joh..
Ja, klopt, hoewel het allemaal wat minder mondaine is als dat ze in de gelijknamige serie laten zien natuurlijk... en daar zaten al afleveringen bij die je gewoon niet wil meemaken...quote:
Ja, idd, dat vroeg ik me ook al af, maar ja als je de deur niet opendoet, wat kunnen ze dan doen?quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:12 schreef Piperidine het volgende:
In tien jaar tijd verwacht je toch wel dat er iemand van de Nuon ofzo langskomt?
Dat soort series kijk ik nooit.quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, klopt, hoewel het allemaal wat minder mondaine is als dat ze in de gelijknamige serie laten zien natuurlijk... en daar zaten al afleveringen bij die je gewoon niet wil meemaken...
toen ze binnen waren mischien.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:15 schreef de_boswachter het volgende:
'Agenten zagen bij de deur een ongeopende stapel post'
10 jaar post..... hoeveel moet dat wel niet zijn
En de PTT man (toen nog) en TNT postbodes hebben nooit iets gemerkt
Ik zeg dat iemand van die postbezorgers medeplichtig is.
Ik vond CSI in het begin ook niet echt interessant, maar paar maanden geleden toch alles wel gezien (Las Vegas dan). Die docu's over die vrouwelijke coroner is ook wel aardig om te zien idd.quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:14 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat soort series kijk ik nooit.
Veel liever de echte docu's, niet de Amerikaanse.
Het lijkt me leuk als zo'n serie bij het NFI wordt opgenomen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik vond CSI in het begin ook niet echt interessant, maar paar maanden geleden toch alles wel gezien (Las Vegas dan). Die docu's over die vrouwelijke coroner is ook wel aardig om te zien idd.
Er waren laatst twee van die lui bij P&W en die vertelden dat het wel allemaal wat minder spannend is als CSI, maar een interessante docu kun je er wel van maken iig...quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:17 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het lijkt me leuk als zo'n serie bij het NFI wordt opgenomen.
Zeker weten.quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er waren laatst twee van die lui bij P&W en die vertelden dat het wel allemaal wat minder spannend is als CSI, maar een interessante docu kun je er wel van maken iig...
haar bankrekening zal wel naar de staat gaan aangezien ze blijkbaar geen familie heeft.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:24 schreef Evertjan het volgende:
10 jaar onterecht AOW ontvangen dat zal Mark Rutte niet leuk vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |