Hey Xbox Worldquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:43 schreef MMaRsu het volgende:
Er was ook een kerel die 2 consoles had besteld, beide waren met kappotte disc drives.
Zeker te weten dat ik nooit een Xbox One ga halen, de 3 Xbox 360's die ik heb gehad hadden na een paar jaar ook allemaal een kapotte dvd drive. Snap niet dat ze zulke slechte hardware in elkaar zetten.
Anyway, iemand nog interesse in een oude Xbox console met 24 games en 2 controllers? Doe em voor een prikkie weg.
V&A / [TK]Xbox pakket met 24 games en 2 controllers
leuk kerel maar blijf dan ook gewoon weg uit dit topic... tering zegquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:43 schreef MMaRsu het volgende:
Er was ook een kerel die 2 consoles had besteld, beide waren met kappotte disc drives.
Zeker te weten dat ik nooit een Xbox One ga halen, de 3 Xbox 360's die ik heb gehad hadden na een paar jaar ook allemaal een kapotte dvd drive. Snap niet dat ze zulke slechte hardware in elkaar zetten.
Anyway, iemand nog interesse in een oude Xbox console met 24 games en 2 controllers? Doe em voor een prikkie weg.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:43 schreef MMaRsu het volgende:
Zoals al die PS4 consoles zegmaar. Alles komt uit dezelfde fabriek dude, en beide consoles hebben slotdrives. Slotdrives is vragen om slijtage.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:55 schreef MMaRsu het volgende:
Da fuck? Jullie willen niet geinformeerd zijn over mogelijke hardware problemen met de console die jullie willen kopen?
De problemen met de PS4 schrokken mij ook aardig af maar de consoles worden direct omgewisseld bij Sony.
Lijkt me toch wel na al de hardware problemen met de 360 dat je je tenminste wilt informeren over wat andere Xbox One gebruikers met hun Xbox One ondervinden.
Maar ja joh doe net alsof ik aan het trollen ben.
Hoe wil je consoles per direct omruilen als ze amper voorradig zijn?quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:55 schreef MMaRsu het volgende:
Da fuck? Jullie willen niet geinformeerd zijn over mogelijke hardware problemen met de console die jullie willen kopen?
De problemen met de PS4 schrokken mij ook aardig af maar de consoles worden direct omgewisseld bij Sony.
Lijkt me toch wel na al de hardware problemen met de 360 dat je je tenminste wilt informeren over wat andere Xbox One gebruikers met hun Xbox One ondervinden.
Maar ja joh doe net alsof ik aan het trollen ben.
Ja ligt veel fijner in de hand en de stikjes zitten zo gaar bij Playstation maar dat is gewoon persoonlijkquote:
Sony heeft omruilvoorraad zeg maar, zal MS ook wel hebben lijkt me.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:58 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Hoe wil je consoles per direct omruilen als ze amper voorradig zijn?
Deze!quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ligt veel fijner in de hand en de stikjes zitten zo gaar bij Playstation maar dat is gewoon persoonlijk
Omruilvoorraad?quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Sony heeft omruilvoorraad zeg maar, zal MS ook wel hebben lijkt me.
Elk elektronisch apparaat heeft een failure rate, dat weet je he?quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:03 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Omruilvoorraad?
Dus ze weten dat die dingen mankementen hebben dus gaan ze daar speciaal een voorraad van stapelen
Serieus ik zou never van mijn leven een console op dag 1 kopen. Sowieso gare gaymes en kans op mankementen
Je mist het punt: Spaans en Chinees zijn goed voor 2/3e van de wereld en zijn dus logischer dan iets als Duits. Anyway, vroegah was alles gewoon Engels, zoals het hoort.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:37 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Spaans wordt wel ondersteund en het is niet eens bekend of de Xbox One ooit in China uit gaat komen.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat gebeurt er als je de One, in de One plugt.
Dat ze een omruilvoorraad hebben is juist positief!quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:03 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Omruilvoorraad?
Dus ze weten dat die dingen mankementen hebben dus gaan ze daar speciaal een voorraad van stapelen
Serieus ik zou never van mijn leven een console op dag 1 kopen. Sowieso gare gaymes en kans op mankementen
Je baseert je keuze op incidenten.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:43 schreef MMaRsu het volgende:
Niet meer dan logisch, feedbackquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat gebeurt er als je de One, in de One plugt.
Daar moet ik me nog eens in verdiepen heb nu gewoon 3 games meegenomen uit Duitsland en die werken perfect in het Engels.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:03 schreef Giester het volgende:
Voor mensen die al een Xbox One hebben...
Waar bestellen jullie je games?
Ja op incidenten dat ik in beide keren een kapotte xbox 360 drive had. De derde keer heb ik hem zelf maar opengemaakt en gefixt.quote:
Waarom zou je je garantie mislopen?quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:23 schreef rdwilbrink het volgende:
Microsoft raadt Nederlandse consumenten af een Xbox One in Duitsland of elders te kopen. Zij lopen ondersteuning en garantie mis en kunnen geen games of uitbreidingen kopen op Xbox Live, de webwinkel voor de spelcomputer.
twitter:janmeijroos twitterde op vrijdag 22-11-2013 om 17:22:25In Duitsland is er genoeg voor iedereen (via @el33ta ): http://t.co/h2etBWoM4d reageer retweet
Nooit gedacht dat ik ooit zo'n zure sloot als jou zou meemaken maar gefeliciteerd het is je gelukt je staat met stip op nummer 1quote:
MMarsu, kritiek is prima, maar die negatieve houding is onnodig. Ophouden.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Uhh what. Ik vroeg wat de redenen voor een paar posters hier waren om juist voor Xbone te gaan, terwijl ze een Xbox met multiplatform games kopen.
Iemand zegt cloud, terwijl dit een bullshit PR woord is. Weet niet of je dit al wist.
Kut man, die van mij is echt muisstilquote:
MS met hun bs opmerkingen altijdquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En waarom zou je geen garantie hebben omdat je een product hebt gekocht in Duitsland? Dat is wel de grootste klets die ik ooit heb gehoord
Toffe fotoquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:12 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Ik ook![]()
[ afbeelding ]
En alles werkt prima, geen gezeik met regio. Ik kon Forza 5 zo downloaden, en Fifa is gewoon in Nederlands in te stellen terwijl ik die net ook in Duitsland heb gekocht
Dat is flauw.quote:
Ik wil dus maandag naar Duitsland rijden voor een Xbox One (denk dat een Mediamarkt daar ze nog wel heeft liggen). Garantie verhaal maak ik mij niet zo druk om, dat moet microsoft Nederland gewoon regelen, ondanks Duitse bon dan.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:23 schreef rdwilbrink het volgende:
Microsoft raadt Nederlandse consumenten af een Xbox One in Duitsland of elders te kopen. Zij lopen ondersteuning en garantie mis en kunnen geen games of uitbreidingen kopen op Xbox Live, de webwinkel voor de spelcomputer.
neem er even 1 voor mij mee dan!quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:35 schreef Digi_Djeff het volgende:
[..]
Ik wil dus maandag naar Duitsland rijden voor een Xbox One (denk dat een Mediamarkt daar ze nog wel heeft liggen). Garantie verhaal maak ik mij niet zo druk om, dat moet microsoft Nederland gewoon regelen, ondanks Duitse bon dan.
Enkel waar ik dus tegenaan loop, ik kan mijn huidige gamertag dus niet linken aan de one? Moet dus een nieuw account aanmaken (Iers meende ik?) maar kan ik dan eventueel gekochte content (van bijvoorbeeld Battlefield 4) wel gebruiken wanneer ik weer overga op mijn Nederlandse account?
Klopt, die van mij broertje ook dus weet in ieder geval dat het niet zo hoort. Volgende week maar weer terug naar Duitsland om 'm om te ruilenquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kut man, die van mij is echt muisstil
Tenzij t een remake van deel 1 is mogen ze m houden, de laatste delen zijn echt bagger qua MP.quote:
Denk dat de kans heel klein is dat je er nog een in de winkel kan vinden in ieder geval. En ja je kan je gamertag gewoon meenemen dat is allemaal geen probleem hoe het zit met DLC dat weet ik niet 100% want dit heb ik nog niet geprobeerdquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:35 schreef Digi_Djeff het volgende:
[..]
Ik wil dus maandag naar Duitsland rijden voor een Xbox One (denk dat een Mediamarkt daar ze nog wel heeft liggen). Garantie verhaal maak ik mij niet zo druk om, dat moet microsoft Nederland gewoon regelen, ondanks Duitse bon dan.
Enkel waar ik dus tegenaan loop, ik kan mijn huidige gamertag dus niet linken aan de one? Moet dus een nieuw account aanmaken (Iers meende ik?) maar kan ik dan eventueel gekochte content (van bijvoorbeeld Battlefield 4) wel gebruiken wanneer ik weer overga op mijn Nederlandse account?
Bij de Media Markt in Munster waar wij 'm vandaan hebben hadden ze er erg veel voor vrije verkoop en was ook totaal niet druk. Anders morgen even bellenquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk dat de kans heel klein is dat je er nog een in de winkel kan vinden in ieder geval. En ja je kan je gamertag gewoon meenemen dat is allemaal geen probleem hoe het zit met DLC dat weet ik niet 100% want dit heb ik nog niet geprobeerd
Ik was bij de Saturn in Aken en daar hadden ze er een handje vol voor losse verkoop die vlogen er ook snel uit. Waren in totaal 75 tot 100 man en 1 vrouwquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:16 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Bij de Media Markt in Munster waar wij 'm vandaan hebben hadden ze er erg veel voor vrije verkoop en was ook totaal niet druk. Anders morgen even bellen
Ik zal sowieso wel even bellen (met mijn steenkolen Duitsquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk dat de kans heel klein is dat je er nog een in de winkel kan vinden in ieder geval. En ja je kan je gamertag gewoon meenemen dat is allemaal geen probleem hoe het zit met DLC dat weet ik niet 100% want dit heb ik nog niet geprobeerd
Mocht je er echt een willen moet je mij even een DM sturen, ben best bereid er een extra mee te nemen. Anders verkoop ik hem namelijk ook makkelijk op marktplaats mocht er ineens vanaf zienquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:52 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
neem er even 1 voor mij mee dan!
Mijn gamertag kon ik zonder problemen overzetten. Het verbaasde me ook hoe makkelijk het allemaal gingquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:47 schreef Digi_Djeff het volgende:
[..]
Ik zal sowieso wel even bellen (met mijn steenkolen Duits) of ze er dan inderdaad nog wel een hebben. Als ik mijn gamertag kan gebruiken ben ik al blij eigenlijk, eventueel extra content moet dan maar even wachten
.
[..]
Mocht je er echt een willen moet je mij even een DM sturen, ben best bereid er een extra mee te nemen. Anders verkoop ik hem namelijk ook makkelijk op marktplaats mocht er ineens vanaf zien
beetje vreemde conclusie op dit artikel, maar dat zal wel aan mij liggenquote:Op zaterdag 23 november 2013 09:58 schreef Iwanius het volgende:
En daarmee wordt de suggestie gewekt dat de XBox populairder,beter is dan de PS4? en je dus dit beter als het! Kerstcadeau voor dit jaar kan aanschaffen?
Niet op hem in gaan.quote:Op zaterdag 23 november 2013 10:02 schreef Tain het volgende:
[..]
beetje vreemde conclusie op dit artikel, maar dat zal wel aan mij liggen
Nee, in dat artikel staat dat de One net zo goed als de PS4 heeft verkocht. Welke je beter als Kerst kado kan kopen hangt toch echt van je eigen voorkeur afquote:Op zaterdag 23 november 2013 09:58 schreef Iwanius het volgende:
En daarmee wordt de suggestie gewekt dat de XBox populairder,beter is dan de PS4? en je dus dit beter als het! Kerstcadeau voor dit jaar kan aanschaffen?
Het is tweakers he, alles van Sony zullen ze negatief brengen of de concurrentie positief uitlichten.quote:Op zaterdag 23 november 2013 09:58 schreef Iwanius het volgende:
Als je hem in Nederland wil kopen moet je nog een paar maanden wachtenquote:Op zaterdag 23 november 2013 12:45 schreef Greenpeas het volgende:
Weet iemand of een filiaal van Saturn al Xbox One games verkoopt? Hier in Rotterdam dus niet...
Bestellen via Gamesync.nlquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:04 schreef Greenpeas het volgende:
Ik heb de Xbox al. Ik zoek de games.
Heb jij een One gehaaldquote:Op zaterdag 23 november 2013 11:10 schreef zeebeschuit het volgende:
Net even uurtje FIFA gespeeld. Veel
Leuker dan op de 360 maar moet wennen aan die day One controller. Vooral de rb/lb knoppen zijn niet echt fijn en hadden wel wat zachter mogen zijn.
Sorry fout gelezen. Gamemania heeft wel een aantal One spellen geloof ik maar ik weet niet of deze al mogen verkopenquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:04 schreef Greenpeas het volgende:
Ik heb de Xbox al. Ik zoek de games.
Volgens mij doen ze het niet.quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sorry fout gelezen. Gamemania heeft wel een aantal One spellen geloof ik maar ik weet niet of deze al mogen verkopen
Ja. Waarom zit ik anders in dit topic.quote:
Vertel er nog ff meer over als je weer terug bent!quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:31 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Ja. Waarom zit ik anders in dit topic.
Kinect werkt echt 100x beter! Je kan nu die codes voor bonus downloads etc. gewoon inscannen via je kinect met zo'n QR code geval. Scheelt weer! En hij heeft veel betere wide angle!
Menu is ook nog even wennen maar dat je game gewoon tijdelijk even kan stoppen en daarna weer oppikt is echt super! Installatie van spellen duurt wel eeeeeeuwig
Even NfS en Battlefield 4 proberen nu![]()
Schrijf dat maar op je buik.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:35 schreef Digi_Djeff het volgende:
[..]
Hij is goed wat meer moet er over verteld wordenquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vertel er nog ff meer over als je weer terug bent!
Ik wil alles weten gewoon jong!quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij is goed wat meer moet er over verteld worden
quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat wel apart is dat je de partychat aan moet zetten want die staat standaard op mute
Een paar maar uit die lijst.quote:
Die QR code scannen is wel tofquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:39 schreef Vendris het volgende:
Hoi. Net binnen, alles functioneerd prima, de day one patch was met 4minuten binnen en geinstalleerd.
Nu nog even uitzoeken hoe ik meuk van de UK marketplace ga halen, zodat ik AC4 aan kan schaffen want forza5 is nog niet binnen.
Fifa download code heb ik redeemed via de QR scan methode, de xbox had het code in een halve seconden uitgelezen. Mijn locale staat op UK, en fifa bevat alle talen, frans, duits, engels, nederlands, spaans etc. die je ook bij de store-versie van fifa14 op de 360 aantreft.
Foto service blijt toch ook wel een topper in Forza 5.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:37 schreef IMVHI het volgende:
Ben toch wel erg onder de indruk van het detail in Forza 5
Hoe vin je Forza 5 verder?quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:34 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Foto service blijt toch ook wel een topper in Forza 5.
Hier 1 van mijn huidige auto.
[ afbeelding ]
Wel een lekkere game, alleen de "aparte" missies in sommige league's hadden ze van mij echt weg mogen laten. Racen terwijl er een paar honderd vuilcontainers midden op de weg staan vind ik echt nergens op slaan.quote:
Toffe trailerquote:
Er zitten wel een stuk minder auto's in toch?quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:31 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Wel een lekkere game, alleen de "aparte" missies in sommige league's hadden ze van mij echt weg mogen laten. Racen terwijl er een paar honderd vuilcontainers midden op de weg staan vind ik echt nergens op slaan.
Maar de graphics zijn bijzonder goed! Geluid vind ik ook echt een hele vooruitgang, niet perse de motorgeluiden, maar mee omgevingsgeluid. Het loopt hier allemaal door me reciever en vergeleken met eerdere Forza delen merk ik wel een groot verschil in omgevingsgeluid.
Met "standaard" auto's is het wel lastig rijden, grip niveau is erg laag als je het mij vraagt te laag.
Heb nog niet echt auto's getuned omdat je dan in de meeste league's de auto niet meer geschikt is.
Dus kan nog niks zeggen hoe het is als je een auto toch afstelt, maar dat komt nog wel.
Over het algemeen erg tevreden, al ben ik bang dat Turn10 het flink gaat uitbuiten met extra car packs.
Spel is net 1 dag uit, en de eerste extra car pack is al weer uit. Ze hadden good will kunnen kweken en die auto's er dan vanaf het begin er al in te doen. En er hadden wel iets meer circuits in gemogen, maar dat is iets waar ik me niet zo heel erg aan stoor.
Als ik hem een cijfer moet geven geef ik hem een 7.
Mijn eerste autoquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:34 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Foto service blijt toch ook wel een topper in Forza 5.
Hier 1 van mijn huidige auto.
[ afbeelding ]
Merk net op dat ik van me eerste niet eens een foto heb gemaakt. Hehe.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:40 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Mijn eerste auto
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zitten minder auto's in inderdaad, maar je krijgt nu niet na elke race tig auto's cadeau. Daardoor merk je er eigenlijk weinig van. Je moet echt sparen voor auto's en dat is imo. een veel beter systeem. Ze hebben er per auto ook veel meer werk ingestoken vandaar het mindere aantal denk ikquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Er zitten wel een stuk minder auto's in toch?
Ik ben echt klaar met racegames ergens wel jammer want vond het voorheen wel tof.
Forza is nooit een uitblinker geweest op gebied van aanwezige auto's.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Er zitten wel een stuk minder auto's in toch?
Ik ben echt klaar met racegames ergens wel jammer want vond het voorheen wel tof.
Die traanplaat is ook geweldigquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:43 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Merk net op dat ik van me eerste niet eens een foto heb gemaakt. Hehe.
Eerste was een BMW 1M
Daarna kwam deze.
Acura Integra Type R
[ afbeelding ]
Ja, ik vind de camo optie geweldig..
Tering Nice!quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:40 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Mijn eerste auto
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat systeem verpest een hoop ja, ik verkocht ze altijd voor 100CR om er vanaf te zijn.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:44 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Zitten minder auto's in inderdaad, maar je krijgt nu niet na elke race tig auto's cadeau. Daardoor merk je er eigenlijk weinig van. Je moet echt sparen voor auto's en dat is imo. een veel beter systeem. Ze hebben er per auto ook veel meer werk ingestoken vandaar het mindere aantal denk ik
Al was het alleen om die walgelijke American muscle cars eruit te filterenquote:Op zaterdag 23 november 2013 21:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat systeem verpest een hoop ja, ik verkocht ze altijd voor 100CR om er vanaf te zijn.
quote:Op zondag 24 november 2013 02:58 schreef Vendris het volgende:
Zojuist blackflag aangeschaft vanaf de UK marketplace met NL creditcard. Op dit moment is creditcard de enige te kiezen betaalmethode.
Enige wat ik even moest doen was bij het aanschaffen een billing adres opgeven in UK, ik heb het adres van het hoofdkantoor van microsoft in london gekozen
Forza5 is helaas nog niet binnen vanuit GAME UK (steelbook edition)
Dan ga ik daar eens naar kijken, bedanktquote:Op zondag 24 november 2013 07:55 schreef Chevalric het volgende:
Dan heb je er wel te veel voor betaald. Je kunt beter games in de US store kopen, dan ben je voor 45 euro per game klaar. En het kan ook via paypal daar, even linken aan je account via microsoftstore.com.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |