Dacht al, ik heb die dingen een paar weken geleden nog opquote:Op woensdag 12 november 2014 10:28 schreef Individual het volgende:
[..]
Al vele jaren niet meer gekocht, maar ze zijn er idd nog wel.
http://www.ah.nl/zoeken?rq=Fruittella&globalsearch=true
oh dan wat het fruit tooty of zo waren iig koekjesquote:Op woensdag 12 november 2014 10:28 schreef Individual het volgende:
[..]
Al vele jaren niet meer gekocht, maar ze zijn er idd nog wel.
http://www.ah.nl/zoeken?rq=Fruittella&globalsearch=true
Kan me er eigenlijk alleen van herinneren dat ze vuurwerk verkochtenquote:Op zondag 1 december 2013 16:26 schreef silbergrun het volgende:
[..]
Ik beschouwde het vroeger als kind zijnde echt als een soort uitje. Misschien is het een beetje vertekend in mijn herinneringen, maar het was het enige winkelcentrum waarbij ik daadwerkelijk plezier had in winkelen. Leuk versierd tijdens de feestdagen, je had achter de kassa's allerlei electronische speeltoestellen voor kinderen, en je kon ook gewoon in de gelijknamige winkel tussendoor wat eten of drinken.
Jammer dat er nauwelijks foto's te vinden zijn van het vroegere interieur
Zit hier wel nog gewoonquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:24 schreef Nia het volgende:
Jamin? Die is hier vorig jaar al vertrokken.
even afwachten voor hoelangquote:Op woensdag 28 januari 2015 06:27 schreef AlwaysConnected het volgende:
Btw merk halfords is weer terug
In Engeland opereert het merk nog gewoon, maar de NL tak was/is compleet onafhankelijk.quote:Op woensdag 28 januari 2015 06:27 schreef AlwaysConnected het volgende:
Btw merk halfords is weer terug
Ik vermoed dat na v en d
De HEMA wel eens kan verdwijnen
Precies door de Engelse tak gaat HEMA nl mogelijk ten onderquote:Op woensdag 28 januari 2015 15:07 schreef Individual het volgende:
[..]
In Engeland opereert het merk nog gewoon, maar de NL tak was/is compleet onafhankelijk.
zeker niet vergetenquote:Op maandag 2 februari 2015 12:37 schreef 44rdbei het volgende:
De Edah.
Al helemaal vergeten zeker? Ik heb er gewerkt toen het ten onder ging in 2006....
quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:53 schreef SEMTEX het volgende:
Super de Boer, Edah, Komart, Konmar, Meermarkt, Nieuwe Weme, etc (http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_supermarkten )
quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:50 schreef div-er het volgende:
Je groente en je fruit koop je bij Edah,
De melk en de koffie koop je bij Edah,
la da di da.... en zo verder
Verder mis ik het merk en het event FIRATO.
En ik heb er nog wel een paar... even denken... (" je wordt ouder papaaaa!" )
quote:Op maandag 2 februari 2015 17:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zeker niet vergeten
[..]
[..]
[..]
[..]
Expo zit nog steeds in hier in Den Haagquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:20 schreef Nia het volgende:
Zijn 'Expo' (posters, lijsten, gadgets) en 'House Of Shoes' al genoemd?
daarom, ik stel je even gerustquote:Op maandag 2 februari 2015 19:28 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ok, ik heb natuurlijk niet alle delen teruggelezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |