Wie preekt er dan tegen jou? Klanten? Die zijn sowieso allemaal achterlijk dus tsjaquote:Op donderdag 21 november 2013 19:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Prima, mensen die hem anoniem willen houden, daar heb ik geen problemen mee. Maar mensen die een hele aluhoedjepreek af gaan steken tegen mij, terwijl ik er geen fuck aan kan veranderen en er ook niet voor verantwoordelijk ben, is gewoon irritant. Vooral als ze denken dat je hem per se moet activeren en niet willen luisteren naar je als je zegt dat dat helemaal niet hoeft.
1. Jaquote:Op donderdag 21 november 2013 19:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wie preekt er dan tegen jou? Klanten? Die zijn sowieso allemaal achterlijk dus tsja
1. Bij de shell ook altijd gehad. Geweldigquote:
Samequote:Op donderdag 21 november 2013 19:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
Jongens, it better be fun zometeen, want anders kan ik iets anders gezelligs voortzetten
Ja, het moet een verplichte leuke avond worden, net zoals kerst jwz!
Fear not! For I am on my way!quote:
Joepieequote:Op donderdag 21 november 2013 19:53 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Fear not! For I am on my way!
quote:Op donderdag 21 november 2013 23:14 schreef BlackLining het volgende:
Shit just got real![]()
[ afbeelding ]
Heb er niet van kunnen slapenquote:Op donderdag 21 november 2013 23:14 schreef BlackLining het volgende:
Shit just got real![]()
[ afbeelding ]
Nee hoor, amper spierpijn aan overgehouden.quote:Op vrijdag 22 november 2013 08:19 schreef muhahaha het volgende:
Arme handje. Te driftig de hand geschud met barrie.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:31 schreef bijdehand het volgende:
Hoe muhahaha recht naar het verkeerde tafeltje liep en daar bijna aan ging schuiven
Inderdaadquote:
quote:
Dit, maar toch.quote:
U valt op mannen?quote:
Graag gedaan.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:33 schreef muhahaha het volgende:
Oke oke het punt is nu wel gemaakt.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik las piemelsMisschien moet ik toch maar uit de kast komen
Told yaquote:
Handig als je elektra moet aanleggen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
BL heeft een zesde zintuig als het gaat omgeaardheid voorspellen
Sittardquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:58 schreef BlackLining het volgende:
Ik zit in de treinik háát treinen
110 rijden, 5000 toerenquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:07 schreef BlackLining het volgende:
Lange rit wel. Auto van Sittard naar Schiphol rijden![]()
Als het nou een leuk waggie was, oké. Maar het gaat hier om een Citroën C3
Dan moet je dat gewoon zeggenquote:Op zaterdag 7 december 2013 12:00 schreef muhahaha het volgende:
Tjah weinig behoefte aan maat.
Net China weer gesponsord door een nieuwe toestel aan te schaffen.
Post dan ook niet een dood topicquote:Op zaterdag 7 december 2013 10:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
Behoorlijke topic kill
Het hoeft niet hoor
Beter dan dat ik naar het verkeerde altaar loop op mijn trouwdag.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:36 schreef bijdehand het volgende:
We gaan tijdens een fok-meet trouwenLoopt muhahaha naar het verkeerde altaar
rood wit gele sjaalquote:Op donderdag 12 december 2013 13:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze gaat natuurlijk in haar meest favoriete en opvallende kleuren.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:01 schreef Kerftminister het volgende:
He wist niet eens dat dit topic er was, ik meld mezelf.
Hoi Korneel, welkomquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:01 schreef Kerftminister het volgende:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:01 schreef Kerftminister het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |