Dit jaar was bijna alles wel eetbaar. Ik heb alleen de volkoren beschuitjes en de smerige eeh smeerkaas weggegooit.quote:Op maandag 23 december 2013 08:51 schreef bijdehand het volgende:
Als ik kijk wat voor troep andere mensen krijgen...
Ach, jij hebt nog je hele leven voor je.quote:Op maandag 23 december 2013 11:30 schreef BlackLining het volgende:
Ik krijg überhaupt geen kerstpakket
Veel plezier in het verre zuiden en prettige kerstdagen Neo!quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
Beste Bosschenaartjes, ik vertrek weer naar het verre zuiden.
Ik wens jullie allen prettige kerstdagen toe![]()
Fijne feestdagen broeder en niet teveel zuipen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
Beste Bosschenaartjes, ik vertrek weer naar het verre zuiden.
Ik wens jullie allen prettige kerstdagen toe![]()
quote:Op donderdag 26 december 2013 13:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
Huisgenoot van me beweert daar manager te zijn (volgens mij is ie gewoon een medewerker)
Wel gratis koffie voor moi
Gratis hoef ik die 'koffie' ook niet.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
Huisgenoot van me beweert daar manager te zijn (volgens mij is ie gewoon een medewerker)
Wel gratis koffie voor moi
Nou, nog meer vrij.quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:12 schreef BarrieButsers het volgende:
Twee dagen vrij, een dag werken, weekend. Wat wil je nog meer
Ja ach had je moeten fixen dan hequote:
Volgend jaar weer.quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja ach had je moeten fixen dan he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |