SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Jij wilt dingen zienquote:Op donderdag 21 november 2013 09:36 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
echt niet, dat deed je expres!!
Ik niet....quote:Op donderdag 21 november 2013 09:40 schreef Snoepie85 het volgende:
zitten jullie eigenlijk ook allemaal in dat Keldertje?
ik vind het niet erg hoor. ik zie heel vaak dingen dubbelzinnig, dan zit ik in mezelf te lachen als een tienermeisjequote:
Dat sowieso, maar echt motiverend is het nietquote:Op donderdag 21 november 2013 09:14 schreef LovelyLady het volgende: [..] [..] Blijven proberen joof
![]()
Nopequote:Op donderdag 21 november 2013 09:40 schreef Snoepie85 het volgende:
TSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS ik zit hier al bijna 2 uur te werken. shut upquote:Op donderdag 21 november 2013 09:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn bed is lekker warmIk wil er nog niet uit
Er is vast iemand die je er uit wil schoppenquote:Op donderdag 21 november 2013 09:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zit ook alweer een uur achter mn bureauquote:Op donderdag 21 november 2013 09:43 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
TSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS ik zit hier al bijna 2 uur te werken. shut up
Dan nodig je toch iemand uit om erbij te komenquote:Op donderdag 21 november 2013 09:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Niet meerquote:Op donderdag 21 november 2013 09:40 schreef Snoepie85 het volgende:
Wie dan?quote:Op donderdag 21 november 2013 09:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er is vast iemand die je er uit wil schoppen
Maar dan moet ik er alsnog uit om de deur open te doenquote:Op donderdag 21 november 2013 09:43 schreef rival het volgende:
[..]
Dan nodig je toch iemand uit om erbij te komen
Ik alwwer meer dan 2 uur en dat nadat ik thuis ben gekomenquote:Op donderdag 21 november 2013 09:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zit ook alweer een uur achter mn bureau
Ik kruip er liever bijquote:Op donderdag 21 november 2013 09:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er is vast iemand die je er uit wil schoppen
slaap lekker!quote:Op donderdag 21 november 2013 09:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik alwwer meer dan 2 uur en dat nadat ik thuis ben gekomen. Ik ga maar eens slapen
.
Trusten allemaal.
Daar krijg je wel extra warmte voor terugquote:Op donderdag 21 november 2013 09:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dan moet ik er alsnog uit om de deur open te doen
Ik ga er nu in, kom uit die van jou naar die van mij danquote:Op donderdag 21 november 2013 09:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kan je die katten niet een beetje africhten?quote:Op donderdag 21 november 2013 09:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dan moet ik er alsnog uit om de deur open te doen
Dat komt wel goedquote:
Kijk, probleem opgelost. Twee mensen blijquote:
Truequote:Op donderdag 21 november 2013 09:46 schreef rival het volgende:
[..]
Daar krijg je wel extra warmte voor terug
quote:Op donderdag 21 november 2013 09:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan je die katten niet een beetje africhten?
Die proberen me er al een beetje uit te lokken volgens mij. Maar ze falenquote:Op donderdag 21 november 2013 09:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan je die katten niet een beetje africhten?
quote:Op donderdag 21 november 2013 09:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik alwwer meer dan 2 uur en dat nadat ik thuis ben gekomen. Ik ga maar eens slapen
.
Trusten allemaal.
Hoe dan?quote:Op donderdag 21 november 2013 09:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die proberen me er al een beetje uit te lokken volgens mij. Maar ze falen
Hun eten is bijna op. Dus dan komen ze bij mij miauwen, dan aai ik ze en lopen ze richting deur waar ze me aankijken van 'kom je?'quote:
Haha, je bent een slechte dienaar hoorquote:Op donderdag 21 november 2013 09:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hun eten is bijna op. Dus dan komen ze bij mij miauwen, dan aai ik ze en lopen ze richting deur waar ze me aankijken van 'kom je?'
Hoe herkenbaarquote:Op donderdag 21 november 2013 09:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hun eten is bijna op. Dus dan komen ze bij mij miauwen, dan aai ik ze en lopen ze richting deur waar ze me aankijken van 'kom je?'
Tjaquote:Op donderdag 21 november 2013 09:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Haha, je bent een slechte dienaar hoor
Dan uhm pak je de fietsquote:Op donderdag 21 november 2013 10:00 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik wou dat ik nog door de wasstraat kon rijden*snik
Sleepkabel pakken en em er doorheen slepenquote:Op donderdag 21 november 2013 10:00 schreef AldoTheApache het volgende:
quote:Op donderdag 21 november 2013 10:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sleepkabel pakken en em er doorheen slepen
quote:
Dat zou helemaal een bazen actie zijn.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]handmatig trekken dan ook he
quote:Op donderdag 21 november 2013 10:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sleepkabel pakken en em er doorheen slepen
hihaho je zei trekkenquote:Op donderdag 21 november 2013 10:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]handmatig trekken dan ook he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 november 2013 10:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zou helemaal een bazen actie zijn.
Ik kan ook niet door de wasstraat met mijn wagensquote:Op donderdag 21 november 2013 10:00 schreef AldoTheApache het volgende:
Krijg je met die lekke bakkenquote:Op donderdag 21 november 2013 10:03 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan ook niet door de wasstraat met mijn wagens
Scheelt een douchequote:Op donderdag 21 november 2013 10:03 schreef rival het volgende:
[..]
jij rijdt in Cabrio's?quote:Op donderdag 21 november 2013 10:03 schreef rival het volgende:
[..]
zijn ze te precious voor zeker?quote:Op donderdag 21 november 2013 10:03 schreef rival het volgende:
[..]
halfquote:Op donderdag 21 november 2013 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand ervaring met een factuur opstellen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |