Is dat een eufemisme voor een "roestbak"?quote:Op donderdag 21 november 2013 08:11 schreef Potrykus het volgende:
de auto achter mij heeft een vervormd corrosie
Het ligt wel iets genuanceerder.quote:Op donderdag 21 november 2013 08:24 schreef DW457 het volgende:
Standaard regel bij een kettingbotsing: jij draait op voor de schade van de auto voor je. Dat betekend dus ook dat de auto achter je opdraait voor de schade aan jouw auto. Het is allemaal verzekeringswerk en zoals gezegd: als je even een belletje doet, dan komt t allemaal wel goed.
TS zou geen last moeten krijgen van de eventuele financiële gevolgen.quote:Wie is er schuldig?
Door de versimpelde schaderegeling kunnen verzekeraars sneller overgaan tot het uitkeren van de schade, maar er zijn ook partijen die geen schuld treffen. Zoals de auto in het midden die door een achterligger tegen zijn voorligger wordt geduwd. Als het duidelijk is dat deze automobilist geen schuld treft dan zal zijn verzekeraar wel de schade aan de voorligger uitkeren, maar de gevolgen hiervan niet afwikkelen op de automobilist. Hij valt dan niet terug in schadevrije jaren en behoudt zijn BM korting.
Had natuurlijk Carrosserie moeten zijn.quote:Op donderdag 21 november 2013 08:22 schreef r_one het volgende:
[..]
Is dat een eufemisme voor een "roestbak"?
A16 ter hoogte van Moerdijk.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:10 schreef ThaNetRunner het volgende:
Lijkt wel op dat ongeluk op de A6 gisterenavond
Hihihiquote:Op donderdag 21 november 2013 09:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dacht ik in eerste instantie ook
dacht ik ook alquote:
En dat heb jij dus bevestigd door te verklaren dat je twee klappen voelde, eerst mijnheer B en toen C....quote:Op donderdag 21 november 2013 09:20 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Zelf trouwens ook een keer zoiets gehad.
Alleen was ik meneer A en stond stil. Meneer B ook. En toen kwam meneer C.
Die tikte meneer B aan die daarna weer mij aan tikte.
Kreeg nog de vraag van de verzekering van meneer C hoeveel klappen ik gevoeld had.
Netjes gezegd 2 en daarna er niks maar over gehoord.
Meneer C zal wel beweerd hebben dat meneer B mij eerst had aangetikt.
Ja sorry, ik bedoel hoordenquote:Op donderdag 21 november 2013 09:54 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En dat heb jij dus bevestigd door te verklaren dat je twee klappen voelde, eerst mijnheer B en toen C....
quote:Op donderdag 21 november 2013 09:20 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Zelf trouwens ook een keer zoiets gehad.
Alleen was ik meneer A en stond stil. Meneer B ook. En toen kwam meneer C.
Die tikte meneer B aan die daarna weer mij aan tikte.
Kreeg nog de vraag van de verzekering van meneer C hoeveel klappen ik gevoeld had.
Netjes gezegd 2 en daarna er niks maar over gehoord.
Meneer C zal wel beweerd hebben dat meneer B mij eerst had aangetikt.
Die ligt ergens in het middenquote:Op donderdag 21 november 2013 09:58 schreef EJ403 het volgende:
[..]![]()
Of je verteld de volgende keer gewoon de waarheid.
Waarheid. Heb dit een jaar of 8 geleden zelf meegemaakt. Toen ben ik ook op mn voorligger geklapt door een klap van iemand die achterop me reed. Stond zelf wel optijd stil.quote:Op donderdag 21 november 2013 08:28 schreef nikky het volgende:
[..]
Het ligt wel iets genuanceerder.
http://www.premie.nl/auto(...)ie-waarvoor-schuldig
[..]
TS zou geen last moeten krijgen van de eventuele financiële gevolgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |