Ja ik en Monopoly toch ook?quote:Op donderdag 21 november 2013 19:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Maar ik ben een kutmongool.
Ohquote:Op donderdag 21 november 2013 19:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
En je zit er nog de rest van je leven aan vast
Dus geniet er nog maar even van de komende 11 dagenJe gaat meerdere keren in je leven wensen dat je nog 17 was
Klopt, ik speel graag hard2get.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, daarom staat alleen Donnie in mijn lijst.
Maar dat komt omdat ik hem moest smeken om zijn 06
moet ik linkje weer ff opzoeken, komt ooit nog wel, hou je te goedquote:
Is onze relatie wel sterk van geworden.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:15 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Klopt, ik speel graag hard2get.
quote:Op donderdag 21 november 2013 19:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Is onze relatie wel sterk van geworden.
Haha schatje tochquote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 19:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha schatje toch
Dat was toch een garpje van toen
Oerbeer postte gewoon voor de lol een topic met een hyvesplaatje "gefeliciteerd, een jongetje" en iedereen ging me serieus feliciterenKon ik niet laten liggen natuurlijk
Maar die FOK!baby komt er nog welNa de studie
Wat voor studie hebben we 't over?quote:Op donderdag 21 november 2013 19:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha schatje toch
Oerbeer postte gewoon voor de lol een topic met een hyvesplaatje "gefeliciteerd, een jongetje" en iedereen ging me serieus feliciterenKon ik niet laten liggen natuurlijk
Oh, serieus?quote:Op donderdag 21 november 2013 19:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha schatje toch
Net zoals die wieg e.d zeker die ik cadeau had gedaanquote:
Ja we wilden het eigenlijk wat beter aanhouden enzo omdat het wel een mooie troll zou zijn als mensen er serieus in trappen. Maar er werd niet zo veel aandacht aan besteed dus was niet zo interessant verderquote:
Ach, die 95% die je per verkoop in V&A krijgt dekken de schade.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Net zoals die wieg e.d zeker die ik cadeau had gedaan
* Lt.Surge steekt zich diep in de schulden voor een hoax
creatieve therapie beeldend is de shitquote:Op donderdag 21 november 2013 19:18 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Wat voor studie hebben we 't over?
Bedrijfsgeheimen lekken.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:19 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ach, die 95% die je per verkoop in V&A krijgt dekken de schade.
Jammerquote:Op donderdag 21 november 2013 19:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja we wilden het eigenlijk wat beter aanhouden enzo omdat het wel een mooie troll zou zijn als mensen er serieus in trappen. Maar er werd niet zo veel aandacht aan besteed dus was niet zo interessant verder
Bovendien postte ik nog steeds dagelijks in de stoners dat ik tantoeskaffa was![]()
Hehe ja da's wel grappig. Als iemand gewoon ff niet nadenkt en er in mee gaat, dan kun je dat zo leuk aandikken en gaan anderen ook twijfelen. En als je dan doorzet heb je iedereen omquote:Op donderdag 21 november 2013 19:18 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh, serieus?
Ik geloofde het eerst ook niet helemaal, maar uiteindelijk was ik overtuigd.
Oh jaquote:Op donderdag 21 november 2013 19:20 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik herinner me weer dat topic waar Fopje en Mono zogenaamd dronken waren en elkaar gingen afzeiken, dat was pas een trollactie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |