Bitterlemon op WAquote:Op donderdag 21 november 2013 19:09 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Donnie niet op WA hebben
Baas van mijn lijst.
Dit doet me denken aan een heel smerig filmpje dat ik ooit eens op efukt heb gezienquote:Op donderdag 21 november 2013 19:07 schreef Studeur het volgende:
[..]
Doe anders maar iets met een buis en plakband.
Oh dat schijnt sinds deze week wat lastiger te zijn gewordenquote:Op donderdag 21 november 2013 19:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Thanksss
Ik moet nog een zorgverzekering zoeken
Weinig smeriger dan moira.rar.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan een heel smerig filmpje dat ik ooit eens op efukt heb gezienWaar ook een po-stoel aan te pas kwam en er iemand onder die po stoel vastgebonden lag met een buis vastgeplakt in zijn mond
WIl ik weten wat een po-stoel is?quote:Op donderdag 21 november 2013 19:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan een heel smerig filmpje dat ik ooit eens op efukt heb gezienWaar ook een po-stoel aan te pas kwam en er iemand onder die po stoel vastgebonden lag met een buis vastgeplakt in zijn mond
Ik heb er een enorm toffe relatie en wat toffe vriendschappen aan over gehoudenquote:Op donderdag 21 november 2013 19:09 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ga m'n FOK! account niet implementeren in 't echtZou me doodschamen.
Strugglesquote:Op donderdag 21 november 2013 19:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh dat schijnt sinds deze week wat lastiger te zijn gewordenIk heb geen zin om van zorgverzekering te veranderen, maar het schijnt dat er dit jaar meer keuze dan ooit is
En een FOK!baby, toch?quote:Op donderdag 21 november 2013 19:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb er een enorm toffe relatie en wat toffe vriendschappen aan over gehouden
Maar ik ben een kutmongool.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb er een enorm toffe relatie en wat toffe vriendschappen aan over gehouden
Een stoel met een gat erin waar je een emmer onder kan hangen. Handig voor oudjes om naast hun bed te hebben.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
WIl ik weten wat een po-stoel is?
Oh?quote:
Hehehe, wel potentieel materiaal ervoorquote:Op donderdag 21 november 2013 19:10 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Weinig smeriger dan moira.rar.
Watquote:Op donderdag 21 november 2013 19:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een stoel met een gat erin waar je een emmer onder kan hangen. Handig voor oudjes om naast hun bed te hebben.
[ afbeelding ]
En je zit er nog de rest van je leven aan vastquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |