RockNijntje is al met Stefanhaan getrouwdquote:Op donderdag 21 november 2013 18:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik vind dat ik al getrouwd ben met RockNijntje. Ondanks dat ze met '' reageerde.
Oh.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
RockNijntje is al met Stefanhaan getrouwd
Jullie bakken er gewoon niks van, meteen met nummers, foto's en namen rondstrooien.quote:
Ik zit achter bittr aan.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:56 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Jullie bakken er gewoon niks van, meteen met nummers, foto's en namen rondstrooien.
jaquote:Op donderdag 21 november 2013 18:56 schreef Studeur het volgende:
hoi is dit sc is dit leuk is dit nieuw is dit spannend is dit wat?
Keispannend, om klaar van te komen zonder stijve.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:56 schreef Studeur het volgende:
Eerste keer dat iemand me kloon noemt.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:57 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Vertel eerst maar van wie je een kloon bent.
Het welkomstcomité komt straks in uw kont plassen.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:56 schreef Studeur het volgende:
Je zou er bijna de bloedstroom naar je fallus van afknijpen.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Keispannend, om klaar van te komen zonder stijve.
Ik heb je al eerder een kloon genoemd, en ik weet dat je een kloon bent.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:58 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Eerste keer dat iemand me kloon noemt.
Ik heb een kleine incisie gemaakt net boven m'n lul, zodat wanneer ik een stijve krijg, ik tegelijk menstrueer.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:58 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Je zou er bijna de bloedstroom naar je fallus van afknijpen.
Stuur me pics van jezelf.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:58 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik heb je al eerder een kloon genoemd, en ik weet dat je een kloon bent.
Luguber doch opwindend.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:59 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik heb een kleine incisie gemaakt net boven m'n lul, zodat wanneer ik een stijve krijg, ik tegelijk menstrueer.
quote:Op donderdag 21 november 2013 18:56 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Jullie bakken er gewoon niks van, meteen met nummers, foto's en namen rondstrooien.
Zie WhatsAppquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |